سهام فیس بوک از سرازیر شدن خبرهای بد جلوگیری می کند-TechCrunch

پس از اینکه شرکت رسانه های اجتماعی اسنپ هفته گذشته درآمد خود را گزارش کرد، ارزش گروه شرکت های دولتی آن به شدت کاهش یافت.

اسنپ ​​بیش از 20 درصد از ارزش خود را پس از اینکه به سرمایه گذاران گفت که انتظار دارد سه ماهه چهارم بسیار کمتر از آنچه خیابان پیش بینی می کند، کاهش دهد. تغییرات حریم خصوصی در پلت‌فرم‌های فناوری و تقاضای ضعیف تبلیغ‌کنندگان به دلیل مشکلات زنجیره تامین احتمالاً بر انتظارات خط بالای Q4 Snap تأثیر می‌گذارد.

سهام فیس بوک با انتشار اخبار اسنپ در روز جمعه حدود 5 درصد کاهش یافت.

و پس از آن فیس بوک تعطیلات آخر هفته سختی را سپری کرد ، دورانی که صبح دوشنبه صبح در مورد شرکت منتشر شد ، زیرا ده ها سازمان رسانه ای گزارشات زیادی را در مورد اسناد منتشر شده توسط یک افشاگر منتشر کردند. فیس بوک در میان چیزی است که شاید لعنتی ترین چرخه گزارش دهی آن تا به امروز باشد ، با توجه به سابقه رسوایی شرکت اجتماعی ، این یک نقطه عظیم است.

با این حال ، صبح امروز ، سهام فیس بوک در اصل ثابت هستند و 0.2 up تا 0.3 trading معامله می شوند. به نظر می رسد سرمایه گذاران از ارائه گزارش خودداری می کنند.

به راحتی می توان اظهارنظر بدبینانه ای کرد که سرمایه گذاران بازارهای عمومی بیش از آنکه نگران ناتوانی این شرکت در رسیدگی به اطلاعات غلط و دستکاری های سیاسی در هند باشند ، نگران نتایج بالقوه کسب و کار خود هستند. اما بخش بزرگی از گزارش های امروز به مواردی می پردازد که در آن صحبت می شود انجام دادن از نظر تجاری مهم است ، مانند کنترل فیس بوک بر کاربران جوانتر. چه خبر؟

ممکن است گزارش امروز در سهام فیس بوک قیمت گذاری شده باشد. ارزش هر سهم این شرکت در صبح امروز 326 دلار است ، اما از بالاترین سطح خود یعنی 384.33 دلار که در ابتدای امسال تعیین کرده بود ، فاصله دارد و نشان می دهد که ارزش بسیار زیادی را از دست داده است.

اما شاید منصفانه باشد اگر بگوییم که سرمایه گذاران فیس بوک به سادگی به آن واکنش نشان می دهند جدید افشای اطلاعات – مانند اخبار بد اسنپ – بیشتر از اسناد تاریخی که مسائل بلندمدت را مشخص می کنند. این توضیح می دهد که چرا فیس بوک جمعه سقوط کرد و امروز یکنواخت است.

صرف نظر از اینکه چرا سهام فیسبوک ثابت است ، هرگونه افزایش در پی اقیانوس گزارش منفی بر اساس توضیحات خود شرکت در مورد مشکلات آن – اسناد فاش شده به همین دلیل قوی هستند – باید در داخل سالن های فیس بوک به عنوان یک پیروزی به نظر برسد. به

فیس بوک درآمد امروز پس از زنگ را گزارش می دهد.