سلینو برنده TechCrunch Disrupt Startup Battlefield 2021 – TechCrunch است

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به PDT به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

با سلام و خوش آمدید به Daily Crunch برای 23 سپتامبر 2021. ما فقط تعظیم آخر را بر روی Disrupt گذاشتیم که بسیار خوب پیش رفت. با تشکر از همه کسانی که بیرون آمدند ، و البته یک حوزah بزرگ برای برنده Startup Battlefield (بیشتر در زیر).

رویداد بعدی TechCrunch متمرکز بر SaaS است ، بنابراین حتما تقویم های خود را علامت گذاری کنید! – الکس

TechCrunch Top 3

  • سلینو برنده Disrupt Battlefield می شود: از یک گروه فوق العاده رقابتی از فینالیست ها ، سلینو برنده جایزه برتر شد. پلتفرم این استارتاپ برای خودکارسازی تولید سلول های بنیادی ، لیزرها را گرد هم آورده است و AI ، معلوم می شود دیدگاه آن داوران را در جریان ارائه های نهایی امروز تحت تأثیر قرار داد و بر دیگر رقبای قوی مانند Nth Cycle که نایب قهرمان شد ، پیشی گرفت. تبریک می گویم ، سلینو!
  • تیم محصول توئیتر Red Bull را پوند می کند و عمیق تر به رمزنگاری می رود: ضربان محصولات جدید توییتر امروز ادامه یافت و این شرکت اعلام کرد “پشتیبانی از اطلاعات مربوط به رمزنگاری ، احراز هویت NFT” و موارد دیگر را پشتیبانی می کند. شبکه اجتماعی همچنین در سه ماهه اخیر به خبرنامه های ایمیل و صدای اجتماعی منتقل شده است. و ، قابل توجه ، این محصول را مدیریت کرده است در حالی که به خدمات اصلی خود آسیبی نمی رساند – حداقل تا کنون.
  • محدودیت های edtech: مدیرعامل Duolingo امسال به TechCrunch در Disrupt ملحق شد و با متخصص edtech خودمان نشست. ناتاشا ماسکارنهابه این دو به اخلاق محتوای آموزش پرداخت و نحوه درآمدزایی بدون قربانی کردن ارزش های اصلی پرداخته اند.

استارتاپ ها/VC

در حالی که سلینو برنده مسابقات سالانه Battlefield ما بود ، چهار استارتاپ دیگر در فینال به آن پیوستند که به نظر ما قابل توجه بود:

اکنون ، بقیه اخبار استارتاپ:

  • ارزش گذاری Fintech داغ است: به لطف چند IPO اخیر ، بازار عمومی به وضوح نشان می دهد که ارزش درآمدهای fintech در استارتاپ های فناوری بیشتر از بسیاری است که انتظار می رفت. برای استارتاپ ها ، خبر خوبی است.
  • Clubhouse نوعی اختلاف را به خود می گیرد: باشگاه خانه بیشتر به خاطر چت های عمومی مشهور است. Discord بیشتر برای چت های خصوصی شناخته شده است. بنابراین وقتی Clubhouse کار روی اتاق های خصوصی را منتشر کرد ، ما توجه داشتیم. این سرویس دارای ویژگی جدیدی به نام “Wave” است که بر اساس TechCrunch “هنگامی که می بینید اتاق های خصوصی با دوستان آنلاین است” را آسان تر می کند.
  • Syng 48.75 میلیون دلار سری A را برای صدای فضایی در خانه بسته است: اگر از گوش دادن به موسیقی با بلندگوهای لپ تاپ خود راضی هستید ، Syng برای شما مناسب نیست. اما اگر شما از افرادی هستید که با تنظیمات موسیقی خانه خود برای حداکثر صدا آشنا هستید ، سخت افزار “سه گانه” Syng که می خواهد صدای فضایی را به خانه بیاورد می تواند مشکل شما باشد.
  • راه اندازی بانک باز Vyne 15.5 میلیون دلار افزایش می دهد: طبق گفته خودمان اینگرید لوندن، مفهوم بانکداری باز لحظه ای در کانون توجه قرار می گیرد. از نظر همکار من ، بانکداری باز “رویکرد جدیدی برای پرداختها و سایر خدمات مالی است که با اتصال مستقیم به بانکها زیرساختهای سنتی مبتنی بر کارت را مختل می کند” و واین می خواهد بخشی از این اقدام را انجام دهد. با تمرکز بر تجار ، این شرکت فقط هشت رقم سرمایه جدید را برای دید خود قفل کرد.
  • سرمایه بی نظیری برای استارتاپ های تحویل مواد غذایی وجود دارد: بسیاری از شرکت های تحویل مواد غذایی در اروپا در تلاش هستند تا تحویل ها با سرعت بیشتری انجام شود. جیفی یکی از آنهاست. جیفی همچنین در حال افزایش سرمایه خود است و 28 میلیون دلار پس از تأسیس در آوریل امسال به ترازنامه خود وارد می کند.

برای بستن بخش راه اندازی ما ، در اینجا آخرین خلاصه اخبار رباتیک TechCrunch است. نمایش بنیاد اپل فردا به نمایش در می آید ، بنابراین این امر برای طرفداران آسیموف تا حدی به موقع به نظر می رسد.

دوولینگو نمی خواهد مدرک دانشگاهی را مختل کند

مدیر عامل و موسس Duolingo ، لوئیس فون آن ، قبلاً در TechCrunch Disrupt ظاهر شده بود ، اما امسال اولین بار او نماینده یک شرکت دولتی بود.

چند ماه پیش ، گزارشگر ناتاشا ماسکارنهاس اولین کار دوولینگو را “IPO سالانه bellwether edtech” توصیف کرد ، بنابراین او به خوبی در مورد برنامه های شرکت برای افزایش درآمد مجهز بود. به عنوان مثال ، آیا محتوای ممتاز در کارت ها وجود دارد؟

فون آان می گوید: “اگر می خواهیم در کوتاه مدت پول بیشتری بدست آوریم ، احتمالاً می توانیم کارهایی را انجام دهیم ، اما من فکر می کنم این امر مانع رشد ما می شود.”

اگر هزینه برخی از جنبه های یادگیری زبان را شروع کنیم ، در نهایت هزینه همه چیز را خواهیم پرداخت. “

در اینجا یک خلاصه به همراه ویدئویی است که کل مصاحبه را ضبط می کند.

(Extra Crunch برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

TechCrunch از شما می خواهد به بازاریابانی که در زمینه SEO ، اجتماعی ، نوشتن محتوا و موارد دیگر تخصص دارند توصیه کنید! اگر بازاریاب رشد هستید ، این نظرسنجی را به مشتریان خود منتقل کنید. ما دوست داریم در مورد اینکه چرا آنها دوست دارند با شما کار کنند ، بشنویم.