سلسله مراتب نیازهای SEO برای مشاغل محلی با بودجه

بر اساس تحقیقات BrightLocal، تا 98٪ از مردم در سال 2022 برای یافتن اطلاعات در مورد یک تجارت محلی از اینترنت استفاده کردند. و 87 درصد از مصرف کنندگان از گوگل برای ارزیابی یک کسب و کار محلی استفاده کردند.

برای کسب‌وکارهای محلی با زمان، پول و منابع محدود، دشوار است که بدانند تلاش‌های بازاریابی را کجا متمرکز کنند.

یک چیز مطمئن است: توانایی افراد برای یافتن مشاغل محلی آنلاین بسیار مهم است.

و سئو یکی از مؤثرترین فعالیت‌های بازاریابی برای یک کسب‌وکار محلی برای نمایش آنلاین است، زیرا برخی از بهترین بازده سرمایه‌گذاری را در بلندمدت ارائه می‌دهد.

با توجه به اینکه کسب و کارهای محلی ممکن است بودجه محدودی داشته باشند، روی کدام عوامل سئو باید تمرکز کنند؟

در اینجا، من شش حوزه را که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند به‌طور منطقی انجام دهند (یا کمی پول برای کمک‌های خارجی برای کارهای فنی خرج کنند) و حداقل، پایه‌های سئو را مشخص می‌کنم.

آن مبانی چیست؟

برای اینکه کسب و کارهای محلی در نتایج جستجو رتبه بندی کنند، باید زمینه های زیر را در نظر بگیرند:

  • نمایه کسب و کار Google
  • بررسی ها و رتبه بندی ها
  • محتوای با کیفیت
  • لینک سازی داخلی
  • بهینه سازی صفحات وب و وب سایت
  • لینک های ورودی
سلسله مراتب نیازهای سئو محلی

6 تاکتیک سئو که هر کسب و کار محلی حداقل باید انجام دهد

کسب و کارهای محلی باید روی بهینه سازی دو حوزه از نتایج جستجو تمرکز کنند:

  • بسته محلی Google / یاب محلی یا Maps.
  • لیست های ارگانیک گوگل

Google هنگام رتبه‌بندی مشاغل محلی در بسته محلی، ارتباط، فاصله و برجستگی را در نظر می‌گیرد.

و مجموعه دیگری از سیگنال های بی شماری وجود دارد که از آن برای لیست های ارگانیک استفاده می کند، از جمله “پیوندهای آبی”.

بسته محلی در مقابل لیست های ارگانیک
نتایج موتور جستجو برای «پت‌شاپ نزدیک هزار بلوط، حدود»

در حالی که فهرست زیر یک لیست جامع نیست، برخی از تاکتیک‌های ضروری سئو را برای کمک به رتبه کسب‌وکار محلی در حداقل ممکن انجام می‌دهد.

برای رتبه بندی بسته های محلی

1. نمایه کسب و کار گوگل

ایجاد، تأیید و بهینه سازی نمایه کسب و کار Google یکی از حیاتی ترین تاکتیک ها برای رتبه بندی مشاغل محلی در بسته محلی است.

در اینجا سه ​​تا از موثرترین تکنیک های بهینه سازی برای نمایه کسب و کار آورده شده است:

  • مرتبط‌ترین دسته‌بندی اولیه را برای کسب‌وکار انتخاب کنید، سپس دو تا سه دسته (یا فقط آن‌هایی که مرتبط‌ترین هستند) را اضافه کنید. دسته اولیه مهمترین عامل کمک به رتبه بندی در بسته محلی است. ممکن است همیشه در اولین بار آن را به درستی انجام ندهید، بنابراین از آزمایش با دسته های مختلف و آزمایش نتایج نترسید. PlePler یک ابزار مفید است که می تواند با ارائه داده های مفید در این زمینه کمک کند.
  • نمایه کسب و کار Google را تا حد امکان کامل پر کنید. برای پر کردن تمام اطلاعات موجود در نمایه وقت بگذارید. با استفاده از کلمات کلیدی غنی تا جایی که ممکن است به روشی طبیعی، توصیفی قانع کننده از کسب و کار و پیشنهادات آن ایجاد کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که نام، آدرس، تلفن و وب سایت (NAP+W) کسب و کار دقیق است. آدرس فیزیکی یک سیگنال کلیدی برای رتبه بندی گوگل خواهد بود، زیرا به کسب و کارهای نزدیک به نقطه جستجو (جایی که جستجوگر در آن قرار دارد) نگاه می کند. داده‌های NAP+W باید در همه منابع آنلاین – نه فقط نمایه کسب‌وکار Google – یکسان باشد، زیرا باعث افزایش اعتماد موتور جستجو به دقت فهرست کسب‌وکار می‌شود. به یاد داشته باشید که از یک شماره تلفن محلی (نه یک شماره تلفن رایگان) استفاده کنید.

2. رتبه بندی و بررسی

رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های یک کسب‌وکار محلی می‌تواند بر رتبه‌بندی آن تأثیر بگذارد، از جمله تعداد نظرات (رده‌بندی ستاره‌های مبتنی بر متن و عددی) و امتیازات واقعی. این مستقیماً از دهان گوگل است. پس بررسی ها و رتبه بندی ها را جدی بگیرید.

در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • مشتریان را تشویق کنید نظرات خود را بنویسند. گوگل توضیح می دهد که چگونه می توان یک پیوند را با مشتریان به اشتراک گذاشت تا نظرات را بنویسند. انجام این کار به صورت مداوم به اطمینان از جدید بودن بررسی ها کمک می کند، که می تواند سیگنال مثبتی برای Google باشد.
  • به یاد داشته باشید: Google نمی‌خواهد کسب‌وکارها انگیزه‌هایی برای ارائه نظرات ارائه دهند. با این حال، بسیاری از مشاغل محلی این کار را انجام می دهند. مهم این است که اطمینان حاصل شود که نمایه بررسی یک کسب و کار تصویری صادقانه از تجارت را نشان می دهد. اگر همه بررسی‌ها مثبت و بدون بررسی منفی باشند، ممکن است یک کاربر به این کسب‌وکار اعتماد نداشته باشد.
  • برای افزودن ارزش به فهرست، نظرات شخص ثالث را نمایش دهید. این می تواند به کاربران کمک کند تا در مورد یک تجارت تصمیم بگیرند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


برای رتبه بندی ارگانیک

3. محتوای با کیفیت

محتوای باکیفیت احتمالاً یکی از آنهاست – اگر نه را مهم ترین – عامل رتبه بندی در صفحه در بیشتر موارد.

راه های زیادی برای تعریف کیفیت وجود دارد، اما در اینجا چند راه برای اطمینان از آن در سایت وجود دارد:

  • مطمئن شوید که صفحات کلیدی در سراسر سایت، مانند صفحات خدمات، محتوای کافی در آنها وجود دارد که برای بازدیدکنندگان وب سایت مفید و مفید باشد. از رقبای با رتبه برتر برای کلمه کلیدی آن صفحه خدمات جاسوسی کنید تا ببینید چه مقدار محتوا باید ایجاد کنید.
  • خارج از صفحات خدمات یا صفحات مکان، در نظر بگیرید که چگونه کسب و کار با محتوا به جامعه کمک می کند. شما می توانید با صحبت در مورد موضوعاتی که کسب و کار در آنها متخصص است، گفتن داستان های محلی یا نقش راهنما، کسب و کار را به عنوان یک مقام محلی ایجاد کنید. همچنین: محتوای خوب و محلی می تواند لینک های خوب و محلی را جذب کند.
  • محتوای متنوعی برای فرصت‌های بیشتر برای رتبه‌بندی و یافتن داشته باشید – برای مثال، ویدیوها، تصاویر YouTube یا چیز دیگری.

و به یاد داشته باشید، اگر از محتوای هوش مصنوعی برای یک وب‌سایت استفاده می‌کنید، باید سیستمی برای بازبینی و ویرایش آن توسط انسان برای اطمینان از کیفیت داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله من در مورد سرزمین موتورهای جستجو مراجعه کنید: ChatGPT و محتوای SEO: از اینجا به کجا می رویم؟

4. پیوند داخلی

داشتن حجم مناسبی از محتوای مفید در سرتاسر سایت که به خوبی سازماندهی شده باشد، به مرتبط تر شدن وب سایت برای جستجو کمک می کند.

سئو siloing تکنیکی است که من بیش از 20 سال پیش اختراع کردم. با گروه بندی صفحات وب مرتبط در دسته بندی های سلسله مراتبی از طریق دایرکتوری و پیوندهای آن، محتوای یک وب سایت را ساختار می دهد.

به عبارت دیگر، نحوه تنظیم دایرکتوری ها و ناوبری در یک وب سایت مهم است.

Siloing سیستم پیوند داخلی را برای اتصال صفحات لایک ساده می کند و به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای مرتبط بیشتری را کشف کنند تا بهتر بفهمند سایت در مورد چیست.

همچنین به کاربران کمک می کند تا به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

به یاد داشته باشید که گاهی اوقات گوگل کل وب سایت را در نظر می گیرد و نه تنها یک صفحه وب را هنگام تعیین رتبه بندی سایت ها:

ناوبری یک وب سایت برای کمک به بازدیدکنندگان برای یافتن سریع محتوای مورد نظر مهم است. همچنین می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا بفهمند صاحب وب سایت چه محتوایی را مهم می داند. اگرچه نتایج جستجوی گوگل در سطح صفحه ارائه می شود، اما گوگل همچنین دوست دارد این احساس را داشته باشد که یک صفحه در تصویر بزرگتر سایت چه نقشی ایفا می کند.”

– گوگل، راهنمای شروع بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO).

در عمل، برای وب سایت یک کسب و کار محلی، سایت به احتمال زیاد با مواردی مانند موارد زیر سازماندهی می شود:

  • بخشی با صفحات خدمات فردی.
  • بخشی با صفحات مکان، در صورت لزوم.

به عنوان مثال: وقتی یک کسب و کار بیش از یک مکان دارد، یک یا چند صفحه اختصاص داده شده به هر مکانی که کسب و کار در آن است ایجاد کنید.

یک مثال می تواند استراتژی سیلوی برای کلمه کلیدی مانند “شرکت مهندسی” باشد.

با داشتن صفحه فرود برای آن عبارت که از پیمایش بالا به آن پیوند داده شده است، بخشی برای مکان ها ایجاد می کنید. سپس صفحات فرعی را در زیر آن اضافه می‌کنید که هر مکان و خدماتی را که ارائه می‌دهد را به تفصیل شرح می‌دهد.

بخش های مکان در یک وب سایت
بخش های مکان در ناوبری وب سایت یک کسب و کار محلی

این برای هر مکان یک کسب و کار صدق می کند. با منحصر به فرد کردن هر بخش مکان، از مشکلات محتوای تکراری جلوگیری کنید.

5. بهینه سازی وب سایت و وب سایت

راه‌های بی‌شماری برای بهینه‌سازی یک سایت وجود دارد، اما برای کسب‌وکارهای محلی که به‌تازگی شروع به کار کرده‌اند، در اینجا چند کار وجود دارد که می‌توانند و باید برای افزایش سئو انجام دهند:

  • صفحات وب محلی را با گنجاندن شهر، محله، اصطلاحات جغرافیایی مرتبط و سایر عبارات کلیدی در مکان‌هایی مانند متا تگ‌ها و محتوای صفحه وب، از جمله تگ‌های عنوان و متن لنگر، بهینه کنید.
  • طرح‌واره‌ای از نوع کسب‌وکار محلی را در صفحات وب پیاده‌سازی کنید تا بیشتر برای موتورهای جستجو روشن شود که موضوع کسب‌وکار چیست و آن اطلاعات را به جستجوگران ارائه دهید. نام، آدرس، تلفن، شماره و وب سایت حداقل هدف خواهد بود. این کمی فنی تر است، و کسب و کارهای محلی ممکن است بخواهند از چیزهایی مانند Structured Data Markup Helper برای انجام این کار استفاده کنند. گوگل همچنین یک فایل راهنما در این مورد در اینجا دارد.
  • عملکرد وب سایت را بهینه کنید. از آنجایی که بیشتر جستجوهای محلی در یک دستگاه تلفن همراه انجام می شود، مشاغل محلی باید یک وب سایت سازگار با موبایل داشته باشند. این یکی دیگر از سرمایه‌گذاری‌های فنی است، اما Google ابزارها و فایل‌های کمکی برای شروع کار افراد دارد. علاوه بر این، اطمینان از ایمن بودن سایت با فعال کردن HTTPS بسیار مهم است.

دو گلوله آخر ممکن است مناطقی باشند که یک کسب و کار محلی پول کمی را برای کمک متخصص خرج می کند.

کسب و کارهای محلی باید کیفیت و محلی داشته باشند پیوندهایی برای نشان دادن اینکه آنها یک کسب و کار محلی قابل اعتماد هستند. در اینجا چند ایده برای کسب درآمد وجود دارد:

  • همانطور که قبلاً ذکر شد، محتوای مفید و باکیفیت که برای یک جامعه هدف گذاری شده است می تواند به طور طبیعی پیوندهایی را به دست آورد.
  • فقط پیوندهایی که از آدرس های IP منحصر به فرد، دامنه ها و WHOIS برای یک منطقه جغرافیایی به دست می آیند کمک خواهند کرد.
  • برخی از ایده های دیگر برای کمک به دریافت پیوندهای محلی عبارتند از: پیوستن به یک سازمان محلی، فهرست شدن در فهرست محلی، میزبانی یک رویداد محلی و هدایت مخاطبان به سایت، حمایت مالی از یک رویداد محلی، راه اندازی یک وبلاگ یا مصاحبه با مطبوعات محلی.

روی آنچه مهم است تمرکز کنید

تاکتیک‌های بی‌شماری SEO می‌توانند به رتبه‌بندی وب‌سایت‌های محلی در نتایج جستجو کمک کنند. با این حال، روش‌های انگشت شماری وجود دارد که کسب‌وکارهای محلی می‌توانند بیشترین سود را برای سرمایه‌شان داشته باشند، خواه به تنهایی آن‌ها را پیاده‌سازی کنند یا بودجه بازاریابی را برای استخدام متخصصان خارجی صرف کنند.

روی سلسله مراتب نیازهای سئو محلی تمرکز کنید و پایه های سئوی مناسب را برای فرصتی برای رقابت ایجاد کنید.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.