سقوط سهام فیس بوک پس از تغییرات حریم خصوصی اپل ، ردیابی تبلیغات را دشوارتر می کند – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به PDT به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

با سلام و خوش آمدید به Daily Crunch برای 22 سپتامبر 2021. همانطور که برای شما می نویسم ، Disrupt Day Two در حال مسابقه است ، به این معنی که من برخی از ارائه های Battlefield را از دست داده ام. اما یک خبر خوب برای هر دوی ما: ما پست های زیر را در مورد هر یک از شرکت ها نشان می دهیم که در حال ساخت خود هستند. ما آن را از دست نخواهیم داد!

فردا ما برنده جدیدی از Battlefield ، توسط by تاجگذاری می کنیم. آنجا میبینمت! – الکس

TechCrunch Top 3

  • مایکروسافت می خواهد Zoom را بکشد ، نه Slack: این به گفته مدیر عامل Slack و جانشین احتمالی Salesforce ، Stewart Butterfield. نکته منطقی وجود دارد – محصول تیم های مایکروسافت با Zoom و Slack رقابت می کند ، اما این بدان معنا نیست که به دنبال هر کدام به طور مساوی است. باترفیلد همچنین در هنگام Disrupt خاطرنشان کرد که بسیاری از مشتریان Slack نیز مشتریان Office 365 هستند.
  • مایکروسافت سخت افزار جدید Surface را معرفی کرد: بی ریا ، باید بگویم ، مایکروسافت امروز نیز رویدادی را برگزار کرد. با این حال ، بر خلاف shindig متمرکز بر استارتاپ ، ردموند می خواست با سخت افزار صحبت کند. دقیقاً چرخ دنده سرفیس ، که یک قطعه آن بر خلاف هر چیزی که قبلاً در تولید آن دیده بودم دارای صفحه لپ تاپ است. اگر به کامپیوتر علاقه دارید ، یک نگاهی بیندازید.
  • فیس بوک هشدار درآمد را کاهش می دهد: TechCrunch گزارش می دهد که تغییراتی که اپل در اکوسیستم دیجیتالی بزرگتر ایجاد می کند بر فیس بوک تأثیر می گذارد. این غول اجتماعی همچنین خاطرنشان کرد که معیار کمی را گزارش کرده است که ممکن است باعث شود مشتریان تصور کنند تبلیغات آنها تا 15 درصد ضعیف عمل کرده است. سهام فیس بوک تقریباً 4 درصد در روز کاهش یافت.
  • اگر می خواهید کمی تفریح ​​کنید ، مشاهده کنید که چگونه خدمتکار محقر شما سعی کرد (و موفق نشد) NFT بخرد.

استارتاپ ها/VC

همانطور که دیروز انجام دادیم ، ما یادداشت های راه اندازی خود را با یک فراخوان Battlefield شروع می کنیم. فریادی بزرگ برای Startup Battlefield Editor نیشا تمبه، یکی از کارکنان TechCrunch که نمی توانید زیاد در سایت مشاهده کنید. او شگفت انگیز است و به شرکت های زیر در آماده سازی این رویداد کمک کرد – بدون ذکر اهمیت در برقراری تماس های سخت درباره اینکه چه کسی باید در آن شرکت کند.

تماس رولی میدان جنگ:

اما این تنها همه چیز نبود. استارتاپ ها امروز مشغول بودند:

سوفی عزیز: تفاوت بین IEP و آخرین ویزای راه اندازی پیشنهادی چیست؟

سوفی عزیز ،

تفاوت بین مشروط کارآفرین بین المللی و آخرین ویزای راه اندازی پیشنهادی چیست؟

آیا فکر می کنید ویزای راه اندازی به واقعیت تبدیل می شود؟ اگر تا زمانی که؟

– موسس مالی

(Extra Crunch برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

شرکت های بزرگ نیز مشغول بودند ، به این معنی که ما کمی بیشتر اخبار در اختیار داریم. لذت بردن!

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

TechCrunch می خواهد به استارتاپ ها کمک کند تا متخصص مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنند. برای انجام این کار ، ما در حال تهیه یک لیست کوتاه از بازاریابان برتر رشد هستیم. از زمان شروع نظرسنجی ما ، توصیه های خوبی برای بازاریابان در حال رشد در صنعت استارتاپ دریافت کرده ایم.

ما مشتاق هستیم که پاسخ های بیشتری را با ورود آنها بخوانیم! نظرسنجی را اینجا پر کنید.