سرمایه گذاری خطرپذیر برای پاکسازی عرشه خود به رکورد شکنی IPO نیاز دارد-TechCrunch

بورس در حال کندن است این هفته در بازار سرمایه گذاری خطرپذیر چین وارد شوید ، اما بدست آوردن افراد برای گفتگو در مورد تجارت و چین کمی سخت تر از آن چیزی است که ما پیش بینی می کردیم. بیشتر در مورد آن در اواخر این هفته.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


در حالی که شیرجه زدن به بازارهای نوپای چینی و هندی در حال انجام است ، بیایید در مورد سوءهاضمه ، یعنی سوءهاضمه سرمایه گذاری خطرپذیر صحبت کنیم. TechCrunch نگاه اولیه خود را به بازار سرمایه سه ماهه سه ماهه انجام داد ، اما هنوز در تلاش هستیم تا میزان سرمایه ای که امسال برای استارتاپ ها ریخته است را به ذهن متبادر کنیم.

جمع آوری سرمایه های سرمایه گذاری خطرپذیر جهانی در بالاترین سطح خود قرار دارد و بسیاری از کشورها شاهد نتایج بی سابقه ای هستند. در سه ماهه سوم 2021 ، بیش از دو هزار دلار سرمایه گذاری شده در سه ماهه سوم 2020 در هزاران معامله بیشتر ، بر اساس ارائه دهنده اطلاعات شرکت CB CB Insights.

تمام این سرمایه منجر به افزایش بیشتر تک شاخ ها در سراسر جهان می شود. که به نوبه خود ، مقیاس ارزش بازار خصوصی خصوصی را افزایش می دهد که در نهایت باید از آن خارج شود. و با توجه به اینکه برخی از غول های فناوری ایالات متحده خریدهای خود را به عنوان راهی برای دفاع در برابر نگرانی های ضد تراست محدود می کنند ، انتظار ضمنی وجود دارد که بازار IPO سرانجام مجبور شود جایی برای رکود اولین نسخه های اسب شاخدار ایجاد کند.

این بدهی قریب الوقوع در هر سه ماه بزرگتر می شود و به سرعت در حال افزایش است. به عبارت دیگر ، مشتق دوم مثبت است.

بورس هر از گاهی به افزایش عقب ماندگی تک شاخ اشاره می کند ، اما داده های جدید بیش از پیش روشن می کند که جهان سرمایه گذاری خطرپذیر در حال سرمایه گذاری است ، گویی موج خروجی آینده ای در راه است که چرخه های IPO قبلی را در شدت و طول آن شرمنده می کند. به

با بازگشت به مجموعه داده های Q3 CB Insights ، که طی چند هفته آینده به آن می پردازیم ، نمودار زیر را با جزئیات سرعت توزیع سرمایه در بازار جهانی استارتاپ مشاهده کنید: