سرمایه گذاری جدید موسس Hungryroot ، Noops ، یک استارتاپ پودینگ گیاهی ، 2 میلیون دلار دیگر جمع آوری می کند-TechCrunch

تنها دو ماه پس از تأمین بودجه 2 میلیون دلاری پیش از بذر ، استارتاپ پودینگ گیاهی Noops اعلام می کند که 2 میلیون دلار دیگر به رهبری لرر هیپو ارائه می شود.

این شرکت مستقر در لانگ آیلند در سال 2019 توسط یکی از بنیانگذاران Hungryroot ، گرگوری هری استراک ، پس از آنکه رژیم غذایی گیاهی را در حالی که با سرطان مبارزه می کرد ، اتخاذ کرد ، تاسیس شد.

استراک به TechCrunch گفت: “این از روی نیاز متولد شد زمانی که بسیاری چیزها برای من حذف شد.” “در این دوره تغییر ، من به مصرف و چگونگی تأثیر آن بر رفاه و سیستم سلامتی ما فکر کردم.”

استراک زمانی را که در مغازه خواربار فروشی بود نگاه می کرد و در محفظه لبنیات به دنبال ماست بود ، نگاهی گذرا به پودینگ انداخت و تعجب کرد که چرا این محصول هرگز از نظر تغذیه دوباره تصور نشده است. او به خانه رفت ، خانه خود را به یک آشپزخانه تجاری تبدیل کرد و آزمایش دستور العمل ها را شروع کرد ، گاهی اوقات از سه فرزند خردسال خود به عنوان آزمایش کننده طعم استفاده می کرد.

وقتی استراک یک دستور العمل م foundثر پیدا کرد ، شروع به دادن پودینگ به دوستان و خانواده کرد و در نهایت Noops را شروع کرد. اولین محصول این شرکت خط تولید شیر جو است که ارگانیک و عاری از لبنیات و گلوتن است ، حاوی پری بیوتیک ها ، پروتئین گیاهی و فیبر است و قند اضافی ندارد. پودینگ در طعم های سنتی مانند شکلات ، کارامل ، موکا و وانیل وجود دارد.

سرمایه گذاری Lerer Hippeau در سرمایه گذاری Siddhi Capital ، Idea Farm Ventures ، Simple Food Ventures ، Animal Capital ، Gil Horsky مدیر Mondelēz و آلن Mitzner مدیر American Pie می باشد. استروک گفت که آخرین دور به شرکت 5 میلیون دلار جمع آوری شده تا به امروز می دهد.

وی افزود: “این برای ما از نظر داشتن شریکی مانند لرر هیپو به ما معتقد است که می توانیم نسل بعدی باشیم ، بسیار مهم است.” “و برای ما ، ما دقیقاً می دانیم که به کجا می رویم و می توانیم آینده را ببینیم و بخشی از آن باشیم.”

به عنوان بخشی از سرمایه گذاری ، لری اپل ، مدیرعامل سابق The Fresh Market و بنیامین مک کیان ، مدیرعامل Hungryroot ، به هیئت مشاوره شرکت خواهند پیوست.

آندریا هیپو ، شریک Lerer Hippeau ، موافقت کرد و گفت که این خود Struck و سابقه وی بود که باعث شد شرکت به این باور برسد که می تواند بر دسته غذاهای گیاهی تأثیر بگذارد و یک شرکت قوی ایجاد کند. بر اساس گزارش Bloomberg Intelligence ، بازار غذاهای گیاهی در سال 2020 29.4 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است و تا سال 2027 به 74 میلیارد دلار افزایش می یابد.

به عنوان سرمایه گذاران در فضا ، هیپو گفت که این شرکت به این دسته به عنوان “نسل بعدی مواد مصرفی نگاه می کند که به همه رده ها ضربه می زند”. هیپو گفت ، و در حالی که نوع غذا به چند دسته رسیده است ، مانند گوشت و غذاهای دریایی ، چیز زیادی در فضای پودینگ وجود ندارد ، و هیچکس از مقامات فعلی گزینه های مناسب تری برای شما ارائه نکرده است.

در حقیقت ، از 348 میلیارد دلار فروش سالانه که توسط 25 شرکت برتر غذا و نوشیدنی در ایالات متحده ایجاد شده است ، حدود 50 میلیارد دلار از فروش را می توان به مارک های میان وعده ، مانند Jell-O ، که حاوی محصولات جانبی حیوانات هستند و از آن زمان تا کنون تغییر نکرده است ، نسبت داد. استراک گفت که در سال 1897 راه اندازی شد.

هیپو گفت: “مواد غذایی به دنبال جایگزین های گیاهی هستند.” “نوپس یک پودینگ با همان طعم و مزه غذایی که مردم دوست دارند و برای خوردن ماست رو به رو می سازد ، آماده می کند. گرگوری و تیمش این را درک کردند و وقتی به ما آمدند این ارتباطات از قبل برقرار شده بود. “

در همین حال ، بودجه جدید برای رشد کانال ها و شبکه های توزیع Noops استفاده می شود ، زیرا به خرده فروشان و مستقیم به مصرف کنندگان خدمات می دهد ، مشارکت های اضافی ایجاد می کند ، برخی از استخدام های کلیدی را در امور مالی و فروش انجام می دهد ، و شریک تولید دوم را به عنوان سه برابر افزایش می دهد. تولید و ایجاد طعم ها و محصولات بیشتر ، از جمله خط صبحانه که جایگزین ماست را ایجاد می کند.

Noops به طور رسمی در سه ماهه اول سال 2021 راه اندازی شد و اکنون در بیش از 750 مکان خرده فروشی از جمله Sprouts Farmers Market و Wegmans Foods Markets در دسترس است. علاوه بر این ، از زمان پیش از راه اندازی آن در سال 2020 ، این شرکت تعداد پیش بینی شده خود را دو برابر کرده است. قصد دارد امسال در Fresh Thyme راه اندازی شود.