سرمایه گذاران مشهور در استارتاپ پس انداز مصرف کننده Checkmate انباشته می شوند

ما همه آنجا بوده ایم. خرید آنلاین و جستجوی ناامیدانه برای کد تبلیغاتی برای اینکه بتوانید مقداری پول در خرید صرفه جویی کنید.

خوب، حداقل من آنجا بوده ام.

وارد مات.

این استارت آپ می خواهد آن روزهای شکار کدهای تبلیغاتی/تخفیف/کوپن را به گذشته تبدیل کند. و فقط 15 میلیون دلار دیگر از بودجه سری A برای کمک به تحقق آن جمع آوری کرده است.

چند نکته در مورد این افزایش توجه ما را جلب کرد. برای اولین بار، Checkmate به تازگی اعلام کرده است که 5 میلیون دلار افزایش دانه در سپتامبر گذشته. روزهای افزایش سرمایه خیلی زود پس از یک دور دیگر تقریباً مانند گذشته رایج نیست. دوم، رشد سریع ظاهری شرکت.

آی تی در پایان سال گذشته رتبه 1 را در اپ استور اپل کسب کرد و امروز اعلام کرد که بیش از 400000 کاربر از جمله 60000 کاربر فعال روزانه را پشت سر گذاشته است. Checkmate همچنین دارای 600000 دنبال کننده در حساب های TikTok و Instagram است.

و سوم اینکه وسعت پایگاه سرمایه گذار آن قابل توجه است. Google Ventures (GV) آخرین دور خود را رهبری کرد که شامل مشارکت Mantis VC (شرکت ریسک‌پذیر The Chainsmokers)، Wischoff Ventures، BDuck Capital و Saurabh Gupta، شریک DST Global بود. سرمایه گذاران فرشته شامل پاریس هیلتون، و همچنین مدیران عامل، بنیانگذاران و مدیران فعلی و سابق از Honey، Pinterest، Ancestry.com، Rakuten، Google، Grindr، Amazon، Linktree و Brex هستند.

بنابراین مات چه کاری انجام می دهد که توجه بسیاری از مردم را جلب کرده است؟

یک برنامه آیفون رایگان ساخته است – که می گوید:تمام خریدهای شما را در یک مکان جمع می کند، بسته های شما را ردیابی می کند و در 40000 فروشگاه آنلاین در پول شما صرفه جویی می کند. این شرکت روی این واقعیت شرط بندی می کند که اکثر ما ایمیل های بازاریابی را نادیده می گیریم زیرا بسیاری از آنها در یک پوشه “تبلیغات” فیلتر می شوند. همچنین می‌خواهد خریداران را از پیام‌های متنی تبلیغاتی مکرر خلاص کند که می‌توانند از آن خارج شوند یا از آن انصراف دهند.

پس از نصب برنامه، می توانید به صورت آنلاین خرید کنید و Checkmate همه تخفیف های موجود را در جای خود اعمال می کند. مدعی است کدها را به صورت آنلاین پیدا کنید، کدها را از ایمیل استخراج کنید و همچنین با برخی از برندها در کدهای جدید “به طور انحصاری” شریک شوید – ادعا می کند که کاربران را “2 برابر بیشتر از رقبا” نجات می دهد.

این برنامه از طریق یک برنامه افزودنی از مرورگر موبایل سافاری استفاده می کند. این شرکت می‌گوید این مهم است زیرا نه تنها افراد بیشتری خرید آنلاین می‌کنند، بلکه از تلفن‌های خود برای انجام این کار استفاده می‌کنند. با ارائه به‌روزرسانی‌های مستقیم سفارش، ردیابی بسته‌ها و اعلان‌های فروش‌های جدید یک گام فراتر می‌رود و در دسکتاپ نیز در دسترس است.

فردریک دام، شریک GV معتقد است که “رشد ویروسی Checkmate در هشت ماه گذشته نشان دهنده تناسب اولیه محصول با بازار است.”

او در بیانیه ای گفت: «دهه گذشته شاهد رونق تجارت الکترونیک بوده است، اما تجربه خرید ما تا به حال تغییر نکرده است. ما قویاً به فناوری، تیم و رویکرد Checkmate برای دستیابی به مخاطبان مصرف کننده جدید اعتقاد داریم.

هری دیکسون، روری گارتون اسمیت و الیوت رامپونو متولد استرالیا در اواخر سال 2021 مات را شروع کردند و ترکیب جالبی از پس زمینه را با هم ترکیب کردند. دیکسون (مدیرعامل) زمانی با معمار مشهور فرانک گری کار می کرد و گارتون اسمیت (CTO) دو سال را به عنوان مدیر پروژه مهندسی در اپل گذراند و روی آیفون کار کرد.

با نگاه به آینده، این سه نفر برنامه های بزرگی دارند. آنها می‌گویند که می‌خواهند «تجربه خرید انتها به انتها» یا یک دستیار خرید شخصی‌سازی شده ایجاد کنند.

میگویند: همانطور که در حال تکامل هستیم، معتقدیم که کل تجربه خریدار باید بر اساس عادات و علایق خرید شخصی‌سازی شود، به طوری که خریداران احساس کنند توصیه‌ها به جای هرزنامه‌های بی‌پایانی که با آن آشنا هستند مفید هستند.

این شرکت از طریق مدل وابسته کسب درآمد می کند. پس از هدایت ترافیک به یک خرده‌فروش خاص، درصدی از خرید را می‌گیرد که بسته به خرده‌فروش و کالا می‌تواند از ۱٪ تا ۷٪ متغیر باشد.

گارتون اسمیت می‌گوید: «ما اساساً فکر می‌کنیم فرصتی برای اختراع مجدد بازاریابی فروشگاهی آنلاین وجود دارد… دوست داریم، مثل دو سال آینده – اگر می‌خواهید یک کمپین بازاریابی راه‌اندازی کنید، و یک فروشگاه آنلاین بزرگ هستید، از طریق Checkmate استفاده کنید. . ما می‌خواهیم پلتفرم بازاریابی باشیم، نه اینکه فقط به آنها کمک کنیم تا تلاش‌های موجود خود را آشکار کنند.»