سرمایه خلاق ، استراتژی خرید زنده ، نام جدید + نشان-TechCrunch

Extra Crunch اکنون TechCrunch+است.

ما علاوه بر به روز رسانی نام و نشان خود ، تخفیفات عضویت نظامی ، دانشجویی و دولتی را ارائه می دهیم و دسترسی به مناطق جدید را افزایش داده ایم.

همچنین ، Extra Crunch Live ، مجموعه ویدیویی هفتگی ما با سرمایه گذاران و بنیانگذاران ، اکنون TechCrunch Live است – و برای پیوستن به مخاطبان نیازی به عضویت ندارید.

در ماه های آینده ، ما امیدواریم به هر کسی در هر مکانی اجازه دهیم به عضویت TechCrunch+ درآید ، بنابراین منتظر اخبار بیشتر در این زمینه باشید.


مقالات Full TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است.
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20 off در اشتراک یک یا دو ساله.


سرمایه خلاق سس مخفی است نه سرمایه خطرپذیر

کلید در یک کتاب

اعتبار تصویر: فرانچسکوک (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

قبل از اینکه یک استارتاپ اولین مشتری یا سرمایه گذار خود را به دست آورد ، بنیانگذاران آن باید زمان و انرژی خود را برای توسعه مالکیت معنوی سرمایه گذاری کنند.

در برخی موارد ، IP می تواند مانند یک ثبت اختراع ملموس باشد ، اما دارایی های استراتژیک همچنین می توانند به صورت تجسم محصول ، داده های مخاطبان مورد نظر یا نمونه های اولیه محصول/مهندسی باشند.

برت لاولادی ، بنیانگذار شرکت طراحی Astro Studios ، این دارایی های طراحی و توسعه را به عنوان “سرمایه خلاق” تعریف می کند ، که “در نهایت می تواند بیشتر طول بکشد و به طور بالقوه ارزشمندتر شود” نسبت به سرمایه گذاری خطرپذیر.

در یک پست مهمان برای TechCrunch+، او انواع مختلف سرمایه خلاقانه را توصیف می کند و چندین مثال از نحوه استفاده از استارتاپ ها برای موفقیت را در بر می گیرد.

خیلی ممنون که خواندید!

والتر تامپسون
ویرایشگر ارشد ، TechCrunch+
yourprotagonist

آیا فهرست مستقیم می تواند مشکل قیمت گذاری IPO را برطرف کند؟

اعتبار تصویر: نیگل سوسمن (در پنجره جدیدی باز می شود)

این دو هفته عرضه عمومی است ، هر دو شرکت نرم افزاری آمریکایی Amplitude و واربی ​​پارکر تهیه کننده عینک مستقیم به مصرف کننده از طریق فهرست مستقیم به صورت عمومی عرضه می شوند.

الکس ویلهلم در The Exchange می نویسد: “حتی اگر از IPO ها خسته شده اید ، این دو مورد توجه شما را جلب می کند.”

الکس می گوید: “این دو فهرست مستقیم به ما کمک می کند تا دریابیم که کدام بخش از بخش خصوصی و دولتی واقعاً استارتاپ های کم ارزش را ارزیابی می کند.”

“این یا بانکداران مزاحم هستند که در روز فارغ التحصیلی از انواع سخت کوش دره سیلیکون ارزش غیرقابل کسب می گیرند ، یا سرمایه گذاران بازار خصوصی از اینکه شخص دیگری از استارت آپ ها سود می برد عصبانی هستند.”

برندهایی که از یک استراتژی خرید زنده استفاده می کنند باید به افراد تأثیرگذار متکی باشند

تصویری از یک زن جوان که در رویداد فروش مستقیم میزبانی می کند.

اعتبار تصویر: تیراچارد (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

مدیسون شیل ، مدیر بازاریابی و ارتباطات در Livescale ، استراتژی های اساسی را برای شرکت هایی که امیدوارند مارک های خود را از طریق خرید آنلاین ، پخش زنده و رسانه های اجتماعی ایجاد کنند ، تجزیه می کند.

قدم اول؟ از هم اکنون روابط خود را با اینفلوئنسرها آغاز کنید تا تجربه خرید زنده شما حسی واقعی داشته باشد.

شیل در یک پست مهمان که شامل مورد است می نویسد: “در آستانه فصل خرده فروشی ناپایدار ، یک موضوع روشن است: این لحظه ای است که هرگز یا هرگز برای مارک ها خرید مستقیم ، مالکیت مخاطبان خود را گسترش داده و جامعه جدیدی از تأثیرگذاران ایجاد می کند.” مطالعات مربوط به مارک هایی مانند Knix ، Urban Decay و Lancôme.

چالش های عظیم و فرصت های فراوان در فناوری آب و هوا

ابر طوفانی هنگام غروب

اعتبار تصویر: NOAA (در پنجره جدیدی باز می شود) / بدون لکه گیری

برای ترمیم آسیب هایی که بشر به الگوهای آب و هوایی زمین وارد کرده است ، راه حل هایی که تقریباً همه جنبه های رفتار ما را لمس می کند مورد نیاز است.

شون مدیر عامل SOSV ، شان اوسالیوان ، هفته گذشته در گفتگو با خبرنگار کرستن کوروسک و کارمایکل رابرتز از Breakthrough Energy Ventures گفت: “ما 100 منطقه داریم ، 1000 منطقه مختلف که باید بازسازی شوند و صنایع که باید بازسازی شوند.” به

روبرتز می گوید: “البته ، درصد افرادی هستند که کل کار را سفت می کنند.” “اما به طور کلی ، من فکر می کنم اکثریت مردم همکاری بیشتری را شروع کرده اند.”

5 سوال برای سرمایه گذاری در سه ماهه سوم

اعتبار تصویر: نیگل سوسمن (در پنجره جدیدی باز می شود)

در نسخه امروز The Exchange ، آنا هایم و الکس ویلهلم پنج س questionsال را که اساس تجزیه و تحلیل آینده آنها از فعالیت جهانی V3 Q3 2021 است ، پیش نمایش می کنند:

  • آیا صحنه های سرمایه گذاری اروپا مبالغ بی سابقه ای را افزایش می دهد؟
  • بازار سرمایه خطرپذیر چین چه می گذرد؟
  • آیا آمریکا تسلط خود را حفظ کرده یا از دست می دهد؟
  • در کجای آمریکای لاتین بیشترین شتاب را می بینیم؟
  • آیا دورهای بزرگ هنوز هم محرک اصلی در جمع سرمایه گذاری هستند؟