ساعات پایانی برای صرفه جویی 100 دلار در گذرنامه های TC Sessions: Space 2021 – TechCrunch

یادآوری برای همه شما تعلل گران ، راه اندازان و تصمیم گیرندگان لحظه آخری. امروز آخرین شانس شما برای حذف 100 دلار از قیمت پذیرش در TC Sessions: Space 2021 (14-15 دسامبر) است. این بخش با سرعت بسیار پیچیده ای حرکت می کند و این کنفرانس مجازی که در آن از دانشمندان برجسته ، بنیانگذاران ، کارشناسان فضایی و سرمایه گذاران متخصص در زمینه فناوری مرزی ، می شنوید ، ملاقات کرده و با آنها مشارکت می کنید.

پس اندازها در 3 ، 2 ، 1 به پایان می رسد: فروش زودهنگام پرنده ما امشب منقضی می شود، 15 اکتبر، ساعت 11:59 بعد از ظهر (PT)به کارت خود را قبل از مهلت مقرر خریداری کنید و 100 دلار پس انداز کنید.

هر رویداد TechCrunch دارای صداهای برجسته در زمینه فناوری و سرمایه گذاری است و TC Sessions: Space نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما هنوز آمادگی نداریم دستور کار رویداد خود را فاش کنیم ، اما می توانیم برخی از سخنرانان جذابی را که برای آماده کردن دیدگاه ، بینش و توصیه های آنها آماده هستیم ، به شما معرفی کنیم.

نکته حساس به زمان: آیا می خواهید در TC Sessions: Space صحبت کنید یا کسی را نامزد کنید؟ امروز آخرین روز است تیم تحریریه ما درخواست ها را می پذیرد. توصیه های خود را در اینجا ارسال کنید ، و ما تا 31 اکتبر وضعیت برنامه خود را به شما اطلاع می دهیم.

ما طی چند هفته آینده تا کنفرانس سخنرانان ، ارائه ها ، رویدادها و تخفیف های بیشتری را اعلام خواهیم کرد. برای به روز رسانی در اینجا ثبت نام کنید و در بالای هر پیچ و تاب طرح باشید.

جلسات TC: Space 2021 در 14-15 دسامبر برگزار می شود ، اما زمان شما برای صرفه جویی 100 دلار در پذیرش در حال اتمام است. امروز ، 15 اکتبر ، آخرین روز است ، مردم. پاسپورت زود پرواز خود را بخرید قبل از 11:59 شب (PT) امشب!

آیا شرکت شما به حمایت یا نمایشگاه در TC Sessions: Space 2021 علاقه مند است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه