زمان پایان جنگ در خانه برای سربازان مبتلا به ضربه مغزی – TechCrunch فرا رسیده است

اکنون جنگ تمام شده است. سربازان ما به خانه آمده اند ، بسیاری از آنها پس از سالها خدمت در طول چندین دوره وظیفه. و با بازگشت ، مرحله بعدی خدمات آنها شروع می شود – به خانواده هایشان ، جایی که والدین فرزندان و مراقب والدین هستند ، و به اجتماعات خود ، جایی که به مدرسه باز می گردند یا مشاغل جدیدی را آغاز می کنند.

اما برای تعداد بسیار زیادی ، نبرد ادامه دارد. صدمات مغزی مغزی (TBI) – که بعنوان یکی از مصدومین جنگ عراق و افغانستان تلقی می شود – توسط بیش از 430،000 سرباز آمریکایی انجام شد. رایج ترین نوع TBI تا حدی گمراه کننده TBI “خفیف” (mTBI یا ضربه مغزی) نامیده می شود و بیش از 82 members از اعضای خدمات تشخیص داده شده با TBI را تحت تأثیر قرار می دهد.

بسیاری از آنها توانستند از این آسیب ها رهایی یابند ، اما هزاران نفر دچار مشکلات شناختی مداوم هستند که بر سرعت ، توجه و حافظه تأثیر می گذارد – سالها پس از جراحت – که بازگشت به محل کار ، مدرسه و خانواده را با چالش مواجه می کند. افرادی که سابقه TBI دارند نیز در معرض خطر بیشتری برای عوارض ناشی از سایر شرایط ، به ویژه قبل از زوال عقل و زوال عقل هستند.

این یک بار بر دوش اعضای خانواده و خانواده های آنها است – و همچنین بر دوش ملت ما است زیرا استعدادها و تجربیات این شهروندان به طور کامل استفاده نمی شود.

وزارت دفاع بیش از 10 سال پیش این مشکل را تشخیص داد و از محققان دانشگاهی و صنعتی خواست انواع جدیدی از درمان ها را برای این نوع جدید از آسیب های جنگی پیدا کنند. تعدادی از گروههای تحقیقاتی به این تماس پاسخ دادند. در Posit Science ، جایی که من یک دانشمند و مدیرعامل هستم ، ما با تیمی شامل پزشکان برجسته از بیمارستانهای نظامی و مراکز پزشکی VA از سراسر کشور با پیشنهادی برای آزمایش نوع جدیدی از تمرینات مغزی کامپیوتری پاسخ دادیم.

ما تشخیص دادیم که برای کمک به اعضای سرویس TBI باید دو مشکل را حل کنیم.

اول ، برنامه آموزش مغز برای کار لازم بود. خوشبختانه ، ما یک برنامه آموزشی مغزی با نام BrainHQ ایجاد کردیم که نشان می داد عملکرد شناختی را در افراد مسن با مطالعات متعددی که توسط موسسه ملی بهداشت تأمین شده است ، بهبود می بخشد – ما فقط باید آن را برای استفاده اعضای جوان خدمات تطبیق دهیم. تمرینات آموزشی مغز در BrainHQ متفاوت از تمرینات شناختی سنتی است زیرا آنها برای بهبود اصول پردازش اطلاعات در مغز با استفاده از قابلیت ارتجاعی مغز طراحی شده اند – توانایی مغز برای بازسازی خود از طریق یادگیری و تجربه.

دوم ، برنامه آموزش مغز نیاز داشت تا به افرادی که در آنجا بودند برسد. بسیاری از اعضای وظیفه فعال و جانبازان قادر نیستند هفته ای چند بار و برای چند ماه برای درمان حضوری به کلینیک مراجعه کنند-در شرف اعزام هستند یا به مدرسه یا محل کار خود برمی گردند ، یا در مناطق خارج از شهرهای بزرگ با کلینیک های برتر قرار دارند. آموزش مغز رایانه ای می تواند در اینجا مفید باشد: از آنجا که از طریق اینترنت ارائه می شود ، می تواند با برنامه های شخصی خود – در هر کجا که هستند و هر زمان که دارند ، به افراد خانه های خود برسد.

در مطالعه BRAVE که تابستان امسال در مجله Brain منتشر شد ، پنج بیمارستان نظامی و جانبازان آمریکایی 83 بیمار مبتلا به سابقه اختلال شناختی و mTBI را در یک کارآزمایی تصادفی کنترل شده دوسوکور ثبت نام کردند. به طور متوسط ​​شرکت کنندگان در این مطالعه بیش از هفت سال قبل از این مداخله مشکلات شناختی مداوم را تجربه کرده بودند.

مطالعه BRAVE مداخله تمرینات مبتنی بر شکل پذیری BrainHQ را در مقابل بازی های ویدئویی مورد توجه قرار داد که به عنوان یک کنترل فعال استفاده می شود. محققان در مقایسه با کنترل بازی های ویدئویی ، پیشرفت قابل توجهی در شناخت کلی افرادی که از BrainHQ استفاده می کردند ، پیدا کردند. در حالی که مداخله هر بیمار را یک نابغه نمی کرد ، به طور متوسط ​​معادل حدود 24 درصد صدک (مانند حرکت از 50ث به 74ث صدک) این اولین مداخله مقیاس پذیر برای دستیابی به سود قابل توجه در یک مطالعه استاندارد طلا بر روی mTBI بود.

این نتایج در یک مطالعه دوم از NYU ، که اخیراً در مجله NeuroRehabilitation منتشر شده است ، تأیید و تمدید شد. این مطالعه روی 48 غیرنظامی با ترکیبی از TBI های خفیف ، متوسط ​​و شدید انجام شد. این محققان در اندازه گیری عینی شناخت کلی در بیمارانی که از BrainHQ استفاده می کنند ، دستاورد قابل توجهی پیدا کردند. آنها همچنین از ارزیابی خودکارآمدی عملکرد شناختی استفاده کردند ، که نشان داد بیماران متوجه بهبود قابل توجهی در سلامت شناختی خود شده اند.

ما تنها کسانی نبودیم که موفقیت را نشان دادیم. چندین گروه تحقیقاتی آکادمیک و نظامی دیگر با استفاده از تکنیک های جبران شناختی شخصاً توسط یک پزشک متخصص آموزش دیده (مخصوصاً آموزش SMART ، توسعه یافته در مرکز سلامت مغز در UT دالاس ، و آموزش CogSMART ، توسعه یافته در UCSD و سیستم مراقبت های بهداشتی VA San Diego) نتایج خوب.

اما در حال حاضر ، بیشتر این علم روی قفسه نشسته است. کنگره و وزارت دفاع صدها میلیون دلار صرف علوم پایه و آزمایشات بالینی برای TBI کرده اند – اما وقتی از بیمارستان های نظامی و مراکز پزشکی VA دیدن می کنم ، ارائه دهندگان خدمات درمانی اختصاصی را پیدا می کنم که متعهد به کمک به مردم هستند اما فاقد پرسنل هستند. فضا ، فناوری یا سایر منابع برای عملی کردن نتایج تحقیقات. ما به یک تلاش هماهنگ از سوی وزارت دفاع و اداره امور جانبازان نیاز داریم تا این علم اثبات شده را از آزمایشگاه خارج کرده و به دنیا بیاوریم تا به افراد نیازمند کمک کنیم.

با پایان یافتن جنگهای خارج از کشور ، ما نمی توانیم تعهد خود را برای اطمینان از این که رزمندگان ملت ما از تحقیقاتی که به نمایندگی از آنها انجام شده است ، بهره مند شوند ، فراموش کنیم. ما باید اکتشافات آن تحقیقات را فاش کنیم تا آنها – و کل ملت ما – از هر چیزی که ارائه می دهند بهره مند شوند.