زاویه فنی آرون بر، آسمان آبی و بدون عکس در حال حاضر

سلام، و به Equity، پادکستی در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

این هفته مری ان، ناتاشا و الکس به درستی وارد آن شدیم – ممکن است اخبار فناوری همچنان با ما باشد زیرا وای ما هرگز شلوغ تر از این نبوده ایم!

در اینجا چیزی است که ما وارد آن شدیم:

  • به‌روزرسانی یک شریک بانکی استارت‌آپ که اولین مورد نبود و احتمالاً آخرین هم نخواهد بود.
  • بخشی اختصاص داده شده به غروب آفتاب و خرید Databricks (به هر کسی که می تواند حدس بزند که چگونه از یک معامله به معامله بعدی منتقل شدیم اشاره می کند).
  • در مرحله بعد، ما در مورد آخرین اعلامیه فینیکس برای همکاری با Stripe صحبت کردیم، قبل از اینکه بیشتر در مورد افزایش راندهای پایین صحبت کنیم.
  • ما با Bluesky به پایان رسیدیم. اگرچه برخی از ما نسبت به آن احساس خاکستری می کنیم. و صرف نظر از این، این قطعه مورگان سونگ شما را به فکر هوشمندانه ای در مورد رقیب جدید توییتر می اندازد که توسط رئیس قدیمی توییتر آغاز شده است.

سهام قبل از اینکه متوجه شوید بازخواهد گشت، اما در عین حال، می توانید ما را در توییتر دنبال کنید @EquityPod.

و برای بنیانگذاران مرحله اولیه، فراموش نکنید که برای گروه Startup Battlefield 200 در TechCrunch Disrupt 2023 درخواست دهید!

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به ادامه مطلب بروید وب سایت Simplecast Equity.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7:00 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!