ریویان مرکز پشتیبانی خدمات 4.6 میلیون دلاری خود را برای آماده شدن برای اولین فروش خودرو باز می کند – TechCrunch

ریویان ، استارتاپ خودروهای برقی که برای عرضه اولیه آماده می شود ، روند رشد سریع خود را ادامه می دهد. این شرکت یک تسهیلات عملیات پشتیبانی خدمات را برای مالکان وسایل نقلیه در پلیموث ، میشیگان باز می کند – و درست در زمان مقرر ، زیرا انتظار می رود تحویل نسخه راه اندازی وانت R1T اواخر این ماه آغاز شود.

این تسهیلات 100 شغل جدید ایجاد می کند و 4.6 میلیون دلار سرمایه گذاری می کند که 750،000 دلار آن از طریق کمک مالی توسعه تجارت از دولت تامین می شود. وجوهی مانند برنامه توسعه تجارت میشیگان برای جذب مشاغل و تشویق ایجاد شغل و سرمایه گذاری داخلی استفاده می شود. این اولین بار نیست که ریویان در میشیگان سرمایه گذاری می کند – در حالی که کارخانه این شرکت در Normal ، Illinois (با احتمال دومی) ، دفتر مرکزی آن در پلیموث است. ریویان همچنین در سال 2015 یک مرکز تحقیق و توسعه در دیربورن با سرمایه گذاری 29.5 میلیون دلار افتتاح کرد.

یک سخنگوی شرکت به TechCrunch تأیید کرد که مرکز جدید تمدید کننده مقر اصلی ریویان خواهد بود. از طریق مرکز جدید ، خودروساز برقی “قصد دارد از همه مالکان ریویان پشتیبانی کند” با ارائه “کمک شبانه روزی توسط تیم پشتیبانی جاده ای و خدمات ریویان به صاحبان ریویان آمریکای شمالی با سوالات خودرو ، درخواست های کنار جاده ای و نیازهای زمانبندی خدمات”. طبق اعلامیه خبری

دفتر فرمانداری میشیگان مشاغل جدید را با دستمزد بالا توصیف می کند و می گوید که آنها دارای مزایایی مانند بازپرداخت شهریه و کمک به مراقبت از کودکان هستند.

ریویان مانند رقیب خود تسلا ، تحت یک مدل فروش مستقیم عمل می کند که به مشتریان اجازه می دهد وسایل نقلیه را مستقیماً از آن سفارش دهند. امروزه ، تنها 22 ایالت به فروشندگان مجاز اجازه می دهند مستقیماً به مشتریان بفروشند – در این ایالت ها ، ریویان می تواند اتاق های نمایش خود را راه اندازی کرده و سوارهای آزمایشی را ارائه دهد – اما هیچ گونه منعی از سفارش مستقیم مشتری به صورت آنلاین وجود ندارد.

ریویان همچنین قصد دارد خدمات و پشتیبانی خود را به صورت داخلی نگه دارد. طبق گفته وب سایت شرکت ، ریویان قصد دارد پشتیبانی 24 ساعته و 7 روزه را از طریق تیم خدمات خود ارائه دهد ، که عیب یابی ، تشخیص ، کمک به تعیین قرار ملاقات و کمک در جاده را ارائه می دهد.

هفته گذشته ، ریویان به TechCrunch تأیید کرد که گواهینامه های لازم را از سه آژانس جداگانه دریافت کرده است که به آن چراغ سبز فروش و تحویل SUV R1T و R1S در هر 50 ایالت را می دهد.