ریویان برنامه عضویت را با شارژ مکمل و اتصال LTE – TechCrunch اعلام می کند

در حالی که کامیون های R1T از خط مونتاژ در کارخانه خود در Normal ، Illinois خارج می شوند ، Rivian به آمادگی برای اولین رسمی از اولین EV های خود در اواخر این ماه ادامه می دهد. روز پنجشنبه ، این خودروساز یک برنامه عضویت را معرفی کرد که به صاحبان ریویان اجازه می دهد تا در شارژرهای Adventure Network و Waypoints خود که به زودی ساخته می شوند ، به شارژ تکمیلی دسترسی پیدا کنند.

همچنین متعهد شد که هر کیلومتر رانندگی Rivian Membership را با انرژی حاصل از منابع تجدیدپذیر مانند باد و خورشید مطابقت دهد و همچنین دسترسی نامحدود به اتصال 4G LTE را ارائه دهد.

علاوه بر این ، این سرویس شامل Rivian Off-Road Assistance ، پوشش اضافی است که در صورت گیر افتادن در مسیر یا نیاز به شارژ اضطراری باتری ، این شرکت خودروی بازیابی را برای شما ارسال می کند. این شرکت همچنین قول داده است که در آینده امتیازات دیگری از جمله حالت های جدید رانندگی ، ملاقات های اجتماعی و محتوای داخل کابین را اضافه کند. هر وسیله نقلیه Rivian جدید با 12 ماه دسترسی رایگان به سرویس ارائه می شود. پس از آن ، برای ادامه لذت بردن از مزایای عضویت ، باید هزینه ای بپردازید. این شرکت اعلام نکرده است که چقدر هزینه خدمات دریافت می کند ، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر با آن تماس گرفته ایم.

یادداشت ویراستار: این داستان در ابتدا در Engadget ظاهر شد.