رگولاتورهای چینی ممنوعیت کلی معاملات رمزنگاری و استخراج را صادر کردند – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت عمومی به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 24 سپتامبر 2021 خوش آمدید. همه در آنجا ایستاده اید؟ این هفته بیش از یک هفته شلوغ بود ، اما تیم TechCrunch همچنان در حال حرکت است و دنیای استارتاپ ها را فقط برای شما پوشش می دهد. اگر می خواهید بفهمید چه کسی در Battlefield امسال برنده شده است ، تیم پادکست Equity شما را تحت پوشش قرار داده است. و با آن ، بیایید شروع کنیم! – الکس

TechCrunch Top 3

  • چین رمزنگاری (دوباره) را ممنوع کرد: اگر به دنیای بزرگتر ارزهای رمزنگاری شده توجه کرده اید ، با خبرهای بد از چین آشنا هستید. طی چند سال گذشته ، این کشور یک روکش مرطوب را در اقتصاد رمزنگاری بین المللی قرار داده است. بیشتر موارد مشابه امروز چین برای تضعیف ارزش ارزهای رمزنگاری شده کافی بود – اگر شما Coinbase یا Robinhood بودید هفته خوبی نبود.
  • SoftBank سه برابر آمریکای لاتین است: نبرد برای ساخت شرکت بزرگ فناوری بعدی یک ضایعات جهانی است و مناطق کمی به اندازه آمریکای لاتین داغ هستند. یکی از دلایلی که LatAm در سه ماهه اخیر بسیار خوب عمل کرده است ، هجوم زیاد سرمایه از سوی SoftBank بوده است. و همانطور که در این هفته فهمیدیم ، شرکت سرمایه گذاری تلفن و استارتاپ ژاپنی میلیاردها دلار بیشتر برای استارتاپ های آمریکای لاتین اختصاص داده است.
  • زمان خوبی برای بوت استرپ است: با نگاهی به چند پانل اختلال در جمع آوری کمک های جایگزین ، عمومی شدن و موارد دیگر ، TechCrunch نگاهی به اقتصاد راه اندازی بوت امروز انداخت. با وجود راه های بیشتر برای سرمایه گذاری استارتاپ ها نسبت به گذشته ، نیاز به افزایش سرمایه گذاری خطرپذیر برای برخی از انواع استارتاپ ها کاهش می یابد – حتی اگر کل سرمایه گذاری خطرپذیر جهانی افزایش یابد.

استارتاپ ها/VC

  • آیا مصرف کنندگان به Noops می گویند “نه”؟ خوب ، شرکت پودینگ گیاهی Noops مطمئناً امیدوار نیست. این تنها 2 میلیون دلار پس از جمع آوری 2 میلیون دلار چند ماه پیش جمع آوری کرد. بازار شیرهای جایگزین بزرگ است. شاید پودینگ های شیر جو دوسر شیر بعدی جو باشد؟ لرر هیپو سرمایه جدید را تأمین کرد.
  • به OpsObs سلام کنید: Avenue تصور می کند که “قابلیت مشاهده عملیات” یک بلیط داغ خواهد بود و پس از عرضه محصول خود در هفته گذشته ، این استارتاپ اعلام کرد که 4 میلیون دلار جمع آوری کرده است. بر اساس گزارش TechCrunch ، هدف Avenue این است که “به ابزارها ابزارهای خود را برای نظارت بر تیم ها” از طریق “مرکز فرماندهی” ارائه دهد. من به عنوان فردی که هرگز نمودار رابط کاربری را ندیده ام که نمی خواستم بخوانم ، تصور می کنم که این به سرعت تبدیل به یک تجارت تریلیون دلاری می شود.
  • Ukio 9 میلیون دلار برای اجاره اقامت طولانی مدت افزایش می دهد: یکی از مواردی که Airbnb در طول همه گیری متوجه آن شد این بود که در حالی که اقامت های کوتاه مدت زیادی به دنبال داشت ، محبوبیت اجاره بلندمدت افزایش یافت. Ukio شرط بندی بزرگی برای مشاهده است که واحدهایی با طرح های اجاره ای با شرایط یک ماه یا بیشتر ارائه می دهد. بنابراین ، آیا می خواهید یک ماه در اسپانیا کار کنید؟ اوکیو ممکن است فقط جایی برای شما داشته باشد.

چگونه رایان رینولدز بر بازاریابی اصیل تسلط دارد

اکثر مردم رایان رینولدز را از فیلم هایش می شناسند ، اما او همچنین صاحب اکثریت سهام Mint Mobile ، اپراتور شبکه مجازی تلفن همراه است که در سه سال گذشته بیش از 50،000 درصد رشد کرده است. او همچنین در Aviation Gin سرمایه گذاری کرد تا سال گذشته آن را به مبلغ سرسام آور 600 میلیون دلار فروخت.

او همچنین م founderسس Maximum Effort ، شرکت بازاریابی است که حق رای دادن “Deadpool” ، Aviation Gin ، Mint Mobile و تبلیغات ویروسی Match.com را که شیطان و سال 2020 را به عنوان مسابقه ای در جهنم نشان می دهد ، معرفی می کند.

او با جردن کروک در مورد چگونگی تطبیق استارتاپ ها با مفهوم “سرعت سریع” برای استفاده از لحظات فرهنگی در زمان واقعی به عنوان یک سکوی پرش برای ایجاد سر و صدای نام تجاری خود صحبت کرد.

رینولدز می گوید: “وقتی ما با خلاقیت پیش می رویم و ایده ای داریم یا از چیزی الهام می گیریم ، با هیجان خود کاملاً تهاجمی می شویم و سعی می کنیم چیزی را در اطراف آن عفونی کنیم.”

(Extra Crunch برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • ایالات متحده مبلغ 1.2 میلیارد دلار برای اتصال به اینترنت کم هزینه ارائه می دهد: آیا از همه خبرهای بد دنیا خسته شده اید؟ ما هم همینطور. که در خوب اخبار ، نهاد نظارتی ایالات متحده مسئول اتصال به اینترنت داخلی در حال جمع آوری کمک های مالی بزرگ برای کمک به مناطق مدرسه برای بچه های بیشتر آنلاین است. انجام تکالیف یا شرکت در مدرسه از راه دور بدون ارتباط بسیار دشوار است ، و همه بچه ها این کار را ندارند. پول بیشتری نیز در راه است ، TechCrunch گزارش می دهد.
  • آیا انگلیس استراتژی بلند پروازانه هوش مصنوعی خود را تأمین می کند؟ دولت بریتانیا می خواهد این جزیره رهبر جهان در زمینه هوش مصنوعی باشد. به اندازه کافی عادلانه اما این س questionsال باقی می ماند که هزینه آن چقدر خواهد بود و آیا دولت مشابه اردک های مورد نیاز را آماده خواهد کرد. برای پیشرو بودن در مسابقه جهانی هوش مصنوعی ، فقط باید چین ، ایالات متحده و اتحادیه اروپا را برای برتری شکست داد. بیایید ببینیم بوریس چه برنامه ای دارد.
  • آمازون کانال های ویدئویی Prime را به هند می آورد: مشتریان آمازون هندی اکنون می توانند در هشت کانال دیجیتالی مختلف در کشور خود ، از جمله “Discovery+” مشترک شوند [for] 4 دلار در سال ، Mubi 27 دلار ، Hoichoi 8.2 دلار ، DocuBay 6.8 دلار ، ErosNow 4 دلار ، Lionsgate Play 9.5 دلار ، manoramaMax 9.5 دلار و ShortsTV 4 دلار “، TechCrunch گزارش می دهد. به نظر می رسد جاه طلبی رسانه های دیجیتالی آمازون خالی از لطف نیست ، بنابراین انتظار می رود در بازارهای هند و سایر بازارها در سه ماه آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

و برای پایان دادن به صحبت های ما ، ظاهراً کریس پرت در یک فیلم آینده نقش صداپیشگی شخصیت دیجیتالی معروف ماریو را بر عهده می گیرد. ما هم متوجه نمی شویم.

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

TechCrunch می خواهد به استارتاپ ها کمک کند تا متخصص مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنند. برای انجام این کار ، ما در حال تهیه یک لیست کوتاه از برترین بازاریابان رشد هستیم. ما از زمان شروع نظرسنجی خود توصیه های خوبی برای بازاریابان در حال رشد در صنعت استارتاپ دریافت کرده ایم.

ما مشتاق هستیم که پاسخ های بیشتری را با ورود آنها بخوانیم! نظرسنجی را اینجا پر کنید.