رویداد بعدی اپل 14 سپتامبر است – TechCrunch

دعوت ها فقط برای رویداد بزرگ بعدی اپل ، برنامه ریزی شده ، شرکت کردند ساعت 10 صبح PT/1 PM ET در 14 سپتامبربه دعوتنامه چیزهای زیادی را در مورد آینده ارائه نمی دهد – این یک آرم نئونی است که در پس زمینه ای زیبا از sierras و مرجع ظاهری The Mamas & the Papas در قالب “جریان کالیفرنیا” تنظیم شده است. تصور می کنم CaliforniPhoneication را می زند همانطور که از نامش مشخص است ، این رویداد – بار دیگر – بدون شک به دلیل انواع مختلف ، همه مجازی خواهد بود.

گفته می شود که شرکت سخت افزارهای زیادی را در انتظار تعطیلات قرار داده است ، اما زمان دقیقاً برای iPhone 13 مناسب است. سال گذشته به دلیل مشکلات بزرگتر در زنجیره تأمین ، تأخیر کمی برای این شرکت رقم خورد. همسترینگ بیشتر صنعت

طبق معمول ، گمانه زنی های زیادی در مورد عرضه این گوشی آینده وجود دارد. ورود 5G سال گذشته که مدتها در انتظار آن بود ، عظیمی بزرگ را برای این شرکت رقم زد ، زیرا کل صنعت در حال پیشرفت بود. این چند چهارم عظیم برای iPhone بود ، زیرا کسانی که از آینده خودداری می کردند سرانجام ماشه را کشیدند.

بنابراین ، اپل چه شگفتی هایی برای نسخه بعدی این گوشی دارد؟ نشت های اخیر به ویژگی ای به نام پیام اضطراری از طریق ماهواره اشاره می کند که تماس های ماهواره ای کوتاه را برای تلفن هایی که به طور موقت قادر به دسترسی به شبکه های تلفن همراه خود نیستند ارائه می دهد. صادقانه ، هرچند ، اطلاعات موجود در این مورد در بهترین حالت مبهم است.

سایر به روزرسانی های مورد انتظار شامل صفحه نمایش 120 هرتز است – بسیاری انتظار داشتند که این بروزرسانی در iPhone 12 وارد شود ، اما همه نسخه های گوشی هنوز دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز هستند. انتظار می رود که تراشه A15 جدید ، سنسورهای بهبود یافته و باتری بزرگتری را در خود جای دهد. و برای اندازه گیری خوب ، یک شارژر MagSafe جدید نیز وجود دارد فقط راه خود را از طریق FCC باز کرد

اپل واچ 7 و ایرپاد 3 نیز زودتر از موعد عرضه می شوند. اگرچه اپل مطمئناً در عصر رویدادهای مجازی چیزهایی را تقسیم نکرده است.

مثل همیشه ، ما آنجا خواهیم بود (عملاً) تا آن را به شما نشان دهیم ، زنده.