رونق Midwest VC، مشاوره برای CISO، فصل بعدی فیس بوک – TechCrunch

هزینه های مراقبت های بهداشتی تقریباً 18 درصد از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده را تشکیل می دهد، بنابراین جای تعجب نیست که سلامت دیجیتال سطوح بی سابقه ای از سرمایه گذاری را جذب می کند. امسال، VCها 14.7 میلیارد دلار به استارت آپ های فناوری سلامت سرازیر کرده اند، در حالی که در کل سال 2020، 14.6 میلیارد دلار بود.

با توجه به هزینه بالای مراقبت در ایالات متحده در مقایسه با سایر کشورها، جفت کردن فین تک با فناوری سلامت فقط تجارت خوبی است.

سیمون وو، مدیر سرمایه‌گذاری در Cathay Innovation، می‌گوید که توجه ویژه‌ای به این حوزه‌های همگرایی دارد:

  • داده ها و انتقال به مراقبت مبتنی بر ارزش.
  • بازی‌سازی سلامت مصرف‌کننده برای جلوگیری از بیماری‌های مزمن.
  • فین تک برای مقرون به صرفه بودن و کاهش اصطکاک.

مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است.
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ از اشتراک یک یا دو ساله.


از آنجایی که کنگره ایالات متحده یک بسته محرک 1.9 تریلیون دلاری COVID-19 را در سال جاری تصویب کرد که بودجه برای مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه را افزایش داد، وو می گوید فرصت ها برای استارت آپ ها در این فضا در حال گسترش است.

به گفته وو، «ما تنها در آغازین اولین انقلاب دیجیتالی در مراقبت‌های بهداشتی هستیم، اما همگرایی سلامت و فین‌تک کاتالیزور مهمی برای رسیدگی به برخی از مبرم‌ترین مسائل پیش روی مراقبت‌های بهداشتی امروز خواهد بود».

یک تجربه مصرف کننده مالی مدرن می تواند به ایجاد روابط و اعتماد بین بیماران، ارائه دهندگان و پرداخت کنندگان کمک کند.

خیلی ممنون که خواندید،

والتر تامپسون

ویرایشگر ارشد، TechCrunch+
شخصیت اصلی شما

از قلب آمریکا، رونق استارت آپی

اعتبار تصویر: نایجل ساسمن (در یک پنجره جدید باز می شود)

موج فزاینده سرمایه‌های خطرپذیر که استارت‌آپ‌ها را در سرتاسر جهان رونق داده است، امسال در غرب میانه آمریکا نیز سرازیر شد.

آنا هیم و الکس ویلهلم در نسخه امروز اکسچنج گزارش می دهند که مناطقی مانند دنور و شیکاگو “در حال شکست دادن آمار سرمایه گذاری خطرپذیر 2020 خود هستند، نتایجی که در برخی مواقع در بالاترین حد یا نزدیک به رکورد بوده اند.”

Zillow ممکن است در حال پیشروی باشد، اما رقیب OpenDoor در حال گسترش به بازارهای جدید است

اعتبار تصویر: Martin Barraud / Getty Images تحت CC BY 2.0 (در یک پنجره جدید باز می شود) مجوز.

بلافاصله پس از شیوع بیماری همه گیر، بازار مسکن مسکونی ایالات متحده نیز تب و تاب شد.

قیمت‌گذاری بیش از حد و بسته شدن سریع به یک امر عادی تبدیل شد، که اغلب با سرعت و راحتی ارائه شده توسط شرکت‌های پروتکل تسهیل می‌شود که به فروشندگان کمک می‌کرد تا به سرعت پول نقد کنند تا بتوانند وارد خانه‌های بعدی خود شوند.

اما سهام Zillow هفته گذشته پس از اینکه شرکت اعلام کرد خرید خانه را برای بقیه سال متوقف خواهد کرد، 10 درصد کاهش یافت. چندی بعد، یکی از رقبای اصلی آن با اعلام اینکه “OpenDoor برای تجارت باز است و همچنان به مقیاس و رشد ادامه می دهد” کف زد.

او با ایان وانگ مدیر ارشد فناوری OpenDoor و مدیر ارشد مشتری مگان مایر تولسون مصاحبه کرد تا درباره برنامه‌های آنها برای رشد در بازاری که با محدودیت‌های شدید نیروی کار و عرضه مواجه است، اطلاعات بیشتری کسب کند.

حداقل 18 ماه گذشته زمان بسیار پویایی برای بازار مسکن بوده است. بنابراین، ما باید بسیار رقابتی باشیم زیرا همه چیز بسیار پویا است و افزایش قیمت بسیار قوی بوده است.

پل زدن شکاف: آنچه که CISO باید انجام دهد تا C-suite را در کنار خود قرار دهد

انسان با آهنربا افراد را به سمت خود جذب می کند.

اعتبار تصویر: آندری یالانسکی (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

در یک روز خوب، اکثر مردم فراموش می کنند که افسر ارشد امنیت اطلاعات حتی وجود دارد. اما اگر مشکلی پیش بیاید، همه خواهان پاسخ خواهند بود.

حفظ تدابیر امنیتی یک شرکت در حالی که همه ذینفعان را وادار به اجرای شیوه‌های امنیتی ایمن می‌کند، امری طولانی است که با این واقعیت که بسیاری از CISO در حلقه تصمیم‌گیری اجرایی نیستند، پیچیده است.

به گفته شان مک درموت، بنیانگذار و مدیر عامل RedMonocle، CISOs باید مدیران اجرایی را در جایی که هستند ملاقات کنند.

شما می دانید که چرا سرمایه گذاری در امنیت سایبری برای نقش شما ضروری است. اکنون به جای رهبری خود قدم بگذارید تا توضیح دهید که چرا برای رهبری آنها بسیار مهم است.

چگونه Lunchclub یک برگه ترم پیشگیرانه از Lightspeed دریافت کرد

اعتبار تصویر: TechCrunch

هنگامی که Lunchclub، یک پلت فرم اجتماعی که به افراد کمک می کند ارتباطات جدید در صنایع خاص پیدا کنند، سرویس چت کنار آتش خود را در سال گذشته راه اندازی کرد، بلافاصله مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

به همین دلیل، Lightspeed Ventures یک برگه دوره به استارتاپ داد، حتی اگر بنیانگذاران آن به دنبال افزایش سرمایه نبودند.

در آخرین اپیزود زنده TechCrunch، ولاد نواکوفسکی، بنیانگذار Lunchclub و نیکول کویین از Lightspeed، عرشه سری A، تز سرمایه گذاری Lightspeed و اینکه چگونه داشتن یک شبکه سرمایه گذار قوی باعث ایجاد تفاوت بین افزایش موفقیت آمیز و بی ارزش می شود را شکستند.

کوین گفت: «بازخورد مصرف‌کننده برای ما همه چیز است. “این شماره یک مهم ترین چیزی است که من در یک عرشه اسلاید و یک مکالمه به دنبال آن هستم. می‌خواهم بدانم آیا مشتریان این را دوست دارند؟»

فصل بعدی فیس بوک ممکن است منطقی باشد

اعتبار تصویر: نایجل ساسمن (در یک پنجره جدید باز می شود)

نتایج سه ماهه سوم Snap Inc. هفته گذشته باعث سقوط سهام آن شد، اما این تنها نبود: پیاده‌سازی حریم خصوصی iOS 15 اپل ردیابی و اندازه‌گیری تبلیغات را برای رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های تبلیغاتی در سراسر جهان مختل کرد.

الکس ویلهلم خاطرنشان می کند که این نوسانات بالقوه در درآمد تبلیغاتی ممکن است با تمرکز متاورز فیس بوک ارتباط داشته باشد. آیا زاکربرگ قصد دارد با جهش به سمت واقعیت مجازی ضرر را جبران کند؟

“چیزی دیگر الکس می نویسد که باید جای خالی را پر کند. “تغییر نام تجاری این شرکت به خوبی در این نوع فشار قرار می گیرد.”

Braze قرار است امتیازاتی را برای صحنه استارتاپ نیویورک در عرضه اولیه اولیه سهام قریب الوقوع قرار دهد

اعتبار تصویر: نایجل ساسمن (در یک پنجره جدید باز می شود)

در حالی که در آخرین باری که سرمایه جذب کرد، یک تک شاخ نبود، استارت‌آپ نرم‌افزار تعامل با مشتری مستقر در نیویورک، Braze، ممکن است زمانی که در نهایت سهامی عام شود، از مرز یک میلیارد دلار عبور کند.

طبق مطالعه اولیه الکس ویلهلم از پرونده جدید و جدید S-1 این استارتاپ، به نظر می رسد Braze یک تجارت مناسب با درآمد رو به رشد (البته با افزایش هزینه ها سریعتر از سود)، حفظ خوب با تمرکز بر مشتریان بزرگتر و یک تجارت اشتراکی قوی دارد. .

الکس می نویسد: «به طور خلاصه: Braze با زیان خالص متوسط ​​و بدون نمایش اعداد سود جعلی و غیرقابل نمایش به خوبی در مقیاس رشد می کند.