روباتیک معتبر 100 میلیون دلار برای سوار شدن هواپیماهای باری خودران که قبلاً هیچ هواپیمایی نرفته بود ، افزایش می دهد – TechCrunch

هنگام حمل بار از یک نقطه از جهان به نقطه دیگر ، شما معمولاً برای دو قسمت به خلبان نیاز دارید: بلند شدن و فرود آمدن. همانطور که در فیلم جیم آبراهامز 1980 بسیار زیبا بیان شده است! هواپیما – بقیه زمان ، شما تقریباً روی سازها کار می کنید. هدف رباتیک معتبر این است که مشکل مزاحم نیاز به داشتن خلبان در هواپیما را حل کند ، در عوض ، هنگام قرار دادن خلبان روی زمین و در صورت نیاز ، هواپیما را ترک کنید تا مقصد خود را پیدا کند. بقیه زمان Coatue Ventures ، Lightspeed Ventures ، Eclipse Ventures ، Teamworthy Ventures و Pathbreaker Ventures همه معتقدند این آینده است ، تا حدی که از شرکت Mountain View ، کالیفرنیا با 130 میلیون دلار بودجه حمایت می کند. این شرکت امروز 100 میلیون دلار بودجه سری C خود را به رهبری Coatue Management اعلام کرد.

این بودجه برای مقیاس بندی تیم و حمایت از اولین برنامه صدور گواهینامه هواپیما – کار برای عملیات حمل و نقل تجاری – انجام می شود. در وهله اول ، این شرکت روی سیستم های اتوماسیون هواپیماهای موجود کار می کند. آنها در حال آزمایش و توسعه با استفاده از Cessna 172 هستند که چند سال پیش پروازهای بدون سرنشین را آغاز کرد.

https://www.youtube.com/watch؟v=LufAdPIwkrk

در سپتامبر 2019 ، Relotic Robotics با یک Cessna 172 بدون هیچ سرنشین در حریم هوایی در خارج از سان خوزه ، کالیفرنیا پرواز کرد.

این شرکت در سال 2017 تاسیس شد و تا سال گذشته در حالت مخفی کاری فعالیت می کرد. فناوری آن تمام مراحل پرواز ، از جمله تاکسی ، برخاست ، فرود و پارکینگ را کنترل می کند ، در حالی که خلبانان دارای مجوز از راه دور از یک مرکز کنترل پروازها را نظارت می کنند. Robotics معتبر نشان می دهد که سیستم هایی که آنها توسعه داده اند می توانند بدون نیاز به زیرساخت ها یا فناوری اضافی برای نصب در فرودگاه ، در خطوط هوایی کوچکتر در مناطق روستایی یا دورافتاده فرود بیایند.

مورد تجاری ساده است: خلبانان گرانترین جنبه های اجرای عملیات حمل بار هستند ، با محدودیت های مشابه در عملیات حمل و نقل جاده ای: اکثریت قریب به اتفاق کامیون کاری خسته کننده و یکنواخت است که رانندگان شایع ترین منبع شکست هستند. در هوا ، جایگزینی خلبانان واجد شرایط با سیستم های خودران که می توانند از زمین خارج شوند ، به معنای کاهش هزینه ها و استفاده از هواپیما است.

هواپیمایی که در حال پرواز است

به هر حال چه کسی به خلبانان نیاز دارد؟ اعتبار تصویر: رباتیک قابل اعتماد

Jaimin Rangwalla ، مدیر ارشد اجرایی Coatue گفت: “ما معتقدیم که Relotic Robotics پیشرو در اتوماسیون هواپیما برای حمل و نقل هوایی تجاری است.” “ما تحت تأثیر دیدگاه روشن تیم ، پیشرفت گواهینامه اندازه گیری شده و سابقه پیشرفت صنعت قرار گرفتیم. ما مفتخریم و هیجان زده ایم که از هدف Reliable برای اولین بار ارائه سیستم های دارای مجوز FAA و از راه دور به بازار حمایت می کنیم. “

نقطه اصلی فروش این شرکت اتصال فرودگاههای منطقه ای و شهری در سراسر کشور است. برای شروع ، این شرکت بر افزایش بهره وری و کاهش هزینه حمل بار در اطراف تمرکز دارد. Robotics قابل اطمینان همچنین به آینده ای اشاره می کند که در آن مسافران می توانند سوار هواپیماهای خلبان از راه دور شوند. این شرکت همچنین در حال ارزیابی پلتفرم های در حال ظهور هواپیماهای برقی و هیبریدی است.

البته ، مردم در مورد جنبه های ایمنی خودروهای خودران کمی تردید دارند-و هواپیماها به معنای واقعی کلمه به ترکیب اضافه می کنند. اداره هوانوردی فدرال (FAA) تحت نظارت اپراتورهای Reliable و قابل اطمینان در این فضا است ، اما این آژانس تعدادی مجوز برای هواپیماهای بدون سرنشین آزمایشی صادر کرده است.

ما از مشارکت عمومی-خصوصی خود با FAA و ناسا قدردانی می کنیم زیرا در تلاش هستیم تا سیستم هواپیماهای از راه دور خود را در حریم هوایی ادغام کنیم. روبرت رز ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Reliable Robotics گفت: ما قصد داریم ایمنی و قابلیت اطمینان بی سابقه ای را برای هواپیماهای تجاری امروزی به ارمغان بیاوریم. “همکاری نزدیک با نهادهای عمومی ما ، حمایت قوی از سرمایه گذاران بصیر و علاقه شدید در صنعت بار ، ماموریت ما را برای گسترش دسترسی همه به حمل و نقل هوایی تسریع می کند.”