رزبری پای 45 میلیون دلار برای برآوردن تقاضا برای رایانه های کم هزینه و اینترنت اشیا – TechCrunch دریافت می کند

به نظر می رسد قفل شدن COVID-19 برای سرگرمی داخلی هک سخت افزار مفید بوده است: بنیاد مستقر در بریتانیا در پشت ریزپردازنده ارزان قیمت ، Raspberry Pi ، دیروز حدود 45 میلیون دلار بودجه اعلام کرد.

ابن آپتون ، بنیانگذار ، تأیید کرد که تزریق نقدی به بازوی تجاری Raspberry Pi Foundational (500 میلیون دلار) (پیش از پول) ارزش دارد.

دور بودجه توسط Lansdowne Partners مستقر در لندن و The Ezrah Charitable Trust ، یک بنیاد خیریه خصوصی مستقر در ایالات متحده ، رهبری شد.

آپتون در بیانیه ای گفت: “ما خوشحالیم که از Lansdowne Partners و The Ezrah Charitable Trust به عنوان اولین سهامداران خارجی خود برای دستیابی به مراحل بعدی رشد خود استقبال می کنیم.” “ما شاهد تقاضای شدید از سوی مصرف کنندگان هستیم زیرا از رایانه های شخصی ما برای دسترسی به اینترنت برای کار و سرگرمی استفاده می کنند و حتی رشد سریعتر شرکت های صنعتی در سطح جهانی با طراحی Raspberry Pi در برنامه های نوآورانه IoT خود. این بودجه به ما این امکان را می دهد تا برای برآوردن تقاضای آینده مقیاس بندی کنیم.

“سرمایه گذاران جدید ما نه تنها به استراتژی ما ارزش افزوده می دهند و به رشد ما کمک می کنند ، بلکه آنها منطق و اخلاق مدل کسب و کار ما را نیز درک می کنند ، با هدف دسترسی به ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری برای همه و ارائه تجربه رایانه شخصی از 35 دلار و همچنین ایجاد مشارکت با طیف وسیعی از تولید کنندگان OEM در سراسر جهان. “

بنیاد Pi گفت که این بودجه برای گسترش آنچه در حال حاضر خط تولید گسترده ریزپردازنده های Pi است ، مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه های بازاریابی نیز در دو بخش مصرف کننده (“خودتان بسازید”) و صنعتی (IoT) برنامه ریزی شده است.

بازوی تجاری این شرکت سالانه 7M+ دستگاه ارسال می کند.

در مجموع ، بنیاد Pi همچنین گفت که بیش از 42 میلیون رایانه شخصی (با پشتیبانی Pi) به بیش از 100 کشور ارسال می کند.

آپتون به TechCrunch گفت: “ما مطمئناً در طول قرنطینه علاقه بیشتری به رزبری پای مشاهده کردیم.” “ما می توانیم واحدهایی را برای جوانانی که نیاز به ماشین آلات برای تحصیل در خانه دارند تهیه کنیم ، رضایت بخش بود ، و ما از حمایت های بشردوستانه زیادی (به ویژه از سوی Bloomfield Trust) برای ارائه کیت به جوانان محروم در بریتانیا برخوردار بودیم.”

وی افزود: افزایش مداوم تقاضا در حال حاضر عمدتا توسط مشتریان صنعتی انجام می شود زیرا اقتصاد از کووید -19 خارج می شود.

وی همچنین گفت: “در کوتاه مدت تمرکز بر سرمایه گذاری در تولید و زنجیره تامین برای پاسخگویی به تقاضا است.” “در دراز مدت ، این بودجه به ما امکان سرمایه گذاری بیشتر در توسعه محصول را می دهد: با پیچیده تر شدن محصولات ما ، توسعه آنها بسیار گران تر و زمان برتر می شود ، بنابراین توانایی استخدام مهندسان بیشتر یک محرک کلیدی است. از رشد آینده “

پیتر دیویس از Lansdowne Partners در بیانیه حمایتی خود اظهار داشت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که با Raspberry Pi سرمایه گذاری می کنیم ، سازمانی که سالها دنبالش بوده ایم و او را تحسین می کردیم. تأثیر تجاری و انسانی که در دهه اول خود به دست آورده است فوق العاده است و ما مشتاقانه منتظریم تا در سالهای آینده با استقرار سرمایه جدید ، این شرکت را بیشتر توسعه دهیم. “