رای خود را برای جلسات Disrupt مورد نظر خود ارسال کنید

اگر نشنیده اید، شما – بله شما، خوانندگان TechCrunch – در برنامه نویسی در TechCrunch Disrupt 2023 که از 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می شود، یک صدا و رای دارید. رای گیری انتخاب مخاطب باز است اکنون تا 17 مه ساعت 11:59 بعد از ظهر PDT.

شانس نهایی: امروز آخرین روزی است که می توانید پاس های زودهنگام بگیرید و تا 800 دلار پس انداز کنید. پاس خود را بخرید ساعت 11:59 شب به وقت محلی امشب!

شما برنامه نویسی را در TechCrunch Disrupt 2023 انتخاب می کنید

به طور خاص، شما کمک می‌کنید تصمیم بگیرید که کدام یک از 17 بحث میزگرد و 15 جلسه اولیه در دستور کار Disrupt جایگاهی کسب کند. 10 سخنران – در هر دسته – که بیشترین رای را دریافت می کنند، موضوعات خود را در این نمایشگاه ارائه خواهند کرد.

هم میزگردها و هم میزگردها، جمعیت زیادی را در Disrupt جلب می کنند و دلیل خوبی هم دارد. آنها روی موضوعات و موضوعات حیاتی تمرکز می کنند که به افزایش دانش و رشد کسب و کار شما کمک می کند. در اینجا نحوه تفاوت این دو فرمت آمده است:

  • میزهای گرد: مکالمات 30 دقیقه ای با هدایت متخصصان بر روی همکاری جذاب و ایجاد آن لحظات جادویی متمرکز شده است که هنگام ایجاد ارتباط و به اشتراک گذاشتن دانش.
  • شکستگی ها: جلسات 50 دقیقه ای به رهبری متخصص با پرسش و پاسخ. اینها به شما امکان می دهد تا راه های حل چالش های خاص پیش روی کارآفرینان را عمیقاً بررسی کنید.

در TechCrunch Disrupt 2023 به جلسات مورد نظر خود رأی دهید

برای مشاهده موضوعات، توضیحات و سخنرانان 17 میزگرد و 15 میزگرد به سایت رای گیری مراجعه کنید (از فیلترها و ویژگی جستجو استفاده کنید یا از آن استفاده کنید). روی نماد پیکان در سمت چپ عنوان جلسه کلیک کنید تا به آن رأی مثبت دهید. 10 میزگرد و 10 میزگرد که بیشترین تعداد رای را به خود اختصاص دهند، در دستور کار Disrupt جایگاهی کسب خواهند کرد.

برای ایجاد اختلال در موارد دلخواه شما، رای های زیادی لازم است، بنابراین برای انجام کار، روی شبکه های همکاران، طرفداران، خانواده و دوستان خود ضربه بزنید.

دلگیر نباش – دوره رای گیری در 17 مه در ساعت 11:59 بعد از ظهر PDT به پایان می رسد.

ما تو را می خواهیم! در اینجا برای میزگردها و جلسات پرشور مورد علاقه خود رای دهید. یادآوری فوری: قیمت گذاری زودهنگام به پایان می رسد امروز، 12 مه، ساعت 11:59 ب.ظ PDT. همین الان پاس خود را بخرید تا 800 دلار صرفه جویی کنید!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.