رایدر با شرکت حمل و نقل خودکار Embark – TechCrunch شبکه لجستیک ایجاد می کند

زنجیره تامین و راه حل های مدیریت ناوگان شرکت رایدر با یکی دیگر از شرکت های حمل و نقل مستقل همکاری می کند. روز پنجشنبه ، رایدر برنامه های خود را برای کمک به Embark برای راه اندازی یک شبکه سراسری تا 100 نقطه انتقال اعلام کرد که متعلق به توسعه دهندگان کامیون های مستقل خواهد بود.

این سومین مشارکت عمومی رایدر با شرکت های حمل و نقل خودران است. اخیراً برنامه هایی را اعلام کرد که در حال حاضر برای کمک در حال انجام است وایمو از طریق با کمک به تعمیر و نگهداری و مدیریت استاندارد ناوگان ، تجارت خودران حمل و نقل خود را افزایش دهید. رایدر نیز با آن کار می کند TuSimple تا از امکانات خود به عنوان پایانه های راه اندازی استفاده کند.

“ما در حال پیشرفت هستیم و واقعاً داریم درک می کنیم که AV می تواند نقش بسیار مهمی در آینده لجستیک حمل و نقل داشته باشد ، بنابراین ما می خواهیم تا آنجا که ممکن است وارد عمل شده و با این شرکت هایی که به نظر می رسد بر آنها تسلط دارند همکاری کنیم. کارن جونز ، EVP رایدر برای نوآوری محصول جدید ، به TechCrunch گفت.

در حالی که رایدر در حال مذاکره با دیگر شرکت های AV مانند Kodiak ، Aurora و Plus است ، جونز گفت هیچ قرارداد دیگری در دست اجرا نیست. جونز می گوید رایدر امیدوار است از طریق موارد مختلف استفاده از مشارکت های موجود خود یاد بگیرد و رشد کند و همچنین یک مدل مرکز انتقال قابل تکرار ارائه دهد که به شرکت کمک می کند سریعتر به بازار برود.

جونز می گوید: “من فکر می کنم با پیشبرد این فناوری هنوز ناشناخته های زیادی در مورد نحوه نگهداری ، نحوه سرویس دهی و نحوه عملکرد وجود دارد.” “رایدر برای مشارکت طبیعی مناسب است ، زیرا امکانات عظیمی برای نگهداری داریم ، و سپس زنجیره تامین و تجارت لجستیک خود را نیز داریم. ما یک اپراتور واقعی هستیم که می دانیم این امکانات و پیچیدگی های ورود و خروج خودروها برای تحویل به تاسیسات بزرگ چگونه کار می کند. “

به عنوان بخشی از مشارکت خود با Embark ، Ryder عملیات حیاط ، نگهداری و مدیریت ناوگان را ارائه می دهد. همچنین نقش مشاوره ای در شبکه حمل و نقل مکانهای استراتژیک Embark دارد که در آن بارها از کامیونهای دور راننده بدون راننده به کامیونهای کنترل راننده برای تحویل اولین و آخرین کیلومتر منتقل می شود.

جونز می گوید رایدر به Embark کمک می کند تا آنچه را که در تاسیسات مورد نیاز است بفهمد و با شرکای شخص ثالث Embark که یا در حال ساخت یا مکان یابی برای این امکانات هستند همکاری می کند. در ابتدا ، شرکتها سایتهایی را در بازارهای اصلی حمل و نقل در کالیفرنیا ، آریزونا ، تگزاس ، جورجیا ، تنسی و فلوریدا انتخاب خواهند کرد که از طریق آنها Embark می تواند در اوایل سال آینده فعالیت خود را برای آماده سازی راه اندازی تجاری بزرگتر در سال 2024 آغاز کند.

رایدر برای ایجاد شبکه لجستیک با شرکت حمل و نقل خودران Embark

اعتبار تصویر: سوار شوید

شرکتهای مستقل اغلب مناطق کمربند خورشیدی را برای شروع فعالیت انتخاب می کنند ، زیرا به ندرت باید الگوهای نامساعد آب و هوایی مانند برف و برف را در نظر گرفت و محیط را برای آزمایش بهینه کرد. اما طی پنج سال آینده ، Embark و Ryder قصد دارند با شبکه ای از اپراتورهای املاک همکاری کنند تا 100 نقطه انتقال Embark را در سراسر کشور باز کنند.

در حال حاضر ، سوار شدن ، که به تازگی اعلام کرد که قصد دارد از طریق یک قرارداد SPAC علنی شودبه گفته مدیرعامل الکس رودریگز ، حمل و نقل برای شرکتهایی مانند HP و Budweiser سازندگان AB inBev ، و همچنین Knight Swift Transportation ، Werner Enterprises و دیگر “25 باربر برتر آمریکایی”.

رودریگز می گوید مشارکت های فعلی حمل و نقل Embark یا خلبانان هستند یا نسخه های کوچکتر از آنچه که شرکت قصد دارد در آینده راه اندازی کند. این شرکت امروز ناوگان 16 کامیون دارد که منحصراً در بزرگراه ها عمل می کنند و در هر صورت یک اپراتور ایمنی انسانی در صندلی جلو کار می کند ، اما معمولاً راننده مجبور نیست فرمان را به عهده بگیرد ، حتی اگر AV با سناریوی جدیدی روبرو شود.

کار کردن فقط در بزرگراه ها به معنی ایجاد شبکه ای از قطب های انتقال خارج از بزرگراه است که در واقع بسیار ضروری است ، هرچند که برای سرمایه گذاری به سرمایه و زمان زیادی نیاز دارد. در مقایسه ، TuSimple در بزرگراه ها و خیابان های سطحی یا خیابان هایی که بخشی از یک آزادراه نیستند و تقاطع های درجه یک با سایر خیابان های سطحی دارند ، عمل می کند. به گفته TuSimple ، AV های استارتاپی به مناطق مسکونی نمی روند و بنابراین تحویل مایلی آخر را انجام نمی دهند ، اما به راحتی می توانند به مراکز توزیع و امکانات انبار دسترسی داشته باشند. این قابلیت به استارتاپ اجازه می دهد تا از مکانهای موجود رایدر استفاده کرده و آنها را به عنوان ترمینال TuSimple خدمت کند ، نه اینکه ترمینال جدیدی بسازد ، مانند کاری که Embark انجام می دهد.

Waymo Via همچنین مراکز خود را می سازد و تعمیر و نگهداری ناوگان رایدر ، بازرسی ها و کمک های کنار جاده ای به بازوی کامیون خودران Waymo در مقیاس آن مکان ها و همچنین افزایش زمان کارکرد و قابلیت اطمینان خودرو کمک می کند.

از آنجایی که رایدر قابلیت های متنوع خود را به همه این موارد مختلف استفاده می دهد ، می تواند پتانسیل خود را در فضای AV ، و نه فقط در تدارکات همه آن ، در نظر بگیرد. جونز گفت که این شرکت در صورت استفاده از ناوگان مستقل یک روز در صورت منطقی بودن این امر به نیابت از مشتری آماده است ، و همچنین در خدمات تحویل اولین و آخرین کیلومتر خود بسیار تثبیت شده است.

جونز می گوید: “فضای زیادی برای رایدر وجود دارد تا کل ابتکار AV تکامل یابد ، اما اولین تلاش ما در این زمینه واقعا خدمات رسانی و شروع به درک فناوری و همچنین الزامات مورد نیاز برای هاب ها است.”