رایان رینولدز برای Disrupt – TechCrunch در راه است

رایان رینولدز ، علی رغم اینکه هم کانادایی است و هم تا حدی بی احترام ، عزیز آمریکاست. این بازیگر ، تهیه کننده ، فیلمنامه نویس و کارآفرین نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و گرمی برای کار در حق امتیاز فیلم Deadpool شده است.

اما تنها بازی او نبود که ددپول را به رکورد شکنی و حق رای میلیاردی تبدیل کرد. رینولدز یکی از بزرگترین افراد جهان در زمینه سرعت بالا است ، او از شرکت تولیدی خود و شرکت بازاریابی Maximum Effort استفاده کرد ، که از ابتدا ارزان ترین و تاثیرگذارترین بازاریابی برای Deadpool را انجام داد.

حداکثر تلاش همچنین مسئول برخی از بهترین تبلیغات چند سال گذشته است. فراموش کردن مبارزات او برای Aviation Gin دشوار خواهد بود (به یاد داشته باشید که چقدر سریع او تبلیغات وحشتناک Peloton را به یک تبلیغ تبدیل کرد. تبلیغات خنده دار هوانوردی جین) یا نقطه شیطانی خنده دار Match.com.

https://www.youtube.com/watch؟v=qmb5ENInqVk

کارهای خلاقانه او چشمگیر هستند ، اما با کمی مهارت کارآفرینانه همراه هستند. رینولدز مالک Aviation Gin است که در سال 2020 بیش از 600 میلیون دلار فروخته شد و مالک Mint Mobile ، یک MVNO سریع در حال رشد است. رینولدز تخصص بازاریابی خود را بدون نیاز به شوخی به Mint Mobile نیز آورده است.

بدیهی است ، ما بسیار خوشحالیم که او را در Disrupt (21 تا 23 سپتامبر) برای گفتگو در کنار ما بپیوندید تا در مورد چگونگی استفاده از خلاقیت و بستر خود در دنیای کارآفرینی صحبت کرده و مغز خود را در مورد نحوه استفاده استارتاپ ها مورد بحث قرار دهد. سرعت بالا تا حداکثر تأثیر را در حداقل بودجه داشته باشد.

ما همچنین اشتیاق سرمایه گذاری او را در دنیای استارتاپ ها احساس خواهیم کرد.

رینولدز به مجموعه ای از سخنرانان شگفت انگیز در Disrupt می پیوندد ، از جمله ملانی پرکینز مدیرعامل Canva ، سرمایه گذار Chamath Palihapitiya ، مدیرعامل Calendly Tope Awotona و مدیر عامل Slack Stewart Butterfield. بلیط خود را هم اکنون با قیمت کمتر از 100 دلار برای مدت محدود تهیه کنید!