راه اندازی NFT Dapper Labs استارت آپ تأثیرگذار مجازی Brud – TechCrunch را خریداری می کند

Dapper Labs ، استارتاپ NFT پشت NBA Top Shot که اخیراً بیش از 7.5 میلیارد دلار ارزش داشت ، صبح امروز خرید جالبی انجام داد و به Decrypt گفت که آنها استارتاپ اینفلوئنسر مجازی Brud را خریداری کرده اند و کل تیم 32 نفره را با خود همراه خواهند کرد.

Brud بیشتر به خاطر شخصیت های تأثیرگذار رسانه های اجتماعی دیجیتالی خود ، به ویژه شخصیتی به نام Lil Miquela شناخته می شود. این استارتاپ چندین بازیگر دیگر را در فضا ایجاد کرد که در سال 2018 توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرد ، اما فضای تأثیرگذار مجازی هیچ انفجاری را مورد توجه قرار نداده است و در طول سالها به یک فضای بسیار خوب تبدیل شده است. مجموعه شخصیت های این شرکت زندگی ساختگی در اینستاگرام داشته است و باعث افزایش فالوورها شده است زیرا این استارتاپ 125 میلیون دلار ارزش کسب کرده است. Dapper فاش نکرد که برای Brud چه هزینه ای پرداخت.

مناسب ترین س hereال اینجاست که یک استارتاپ NFT مانند Dapper با Lil Miquela (اکنون فقط Miquela) چه می خواهد؟

خوب ، به نظر می رسد که کوتاه آن – نه چندان زیاد؟ بنیانگذار Brud ، Trevor McFedries ، عمیقاً وارد دنیای رمزنگاری شده است و تمرکز استارتاپ خود را بر تصمیم گیری جمعی از طریق سازمانهای مستقل غیر متمرکز (DAOs) قرار داده است ، جایی که به نظر می رسد منافع اصلی Dapper در آن نهفته است. مک فدریس در حال حاضر یکی از بنیانگذاران یکی از محبوب ترین DAO ها به نام “دوستان با مزایا” است. DAO ها می توانند به کاربران کمک کنند تا تصمیمات سرمایه گذاری خود را به صورت جمعی اتخاذ کنند و در سال گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند زیرا توسعه دهندگان در زمینه رمزنگاری شروع به ایجاد پروژه های جسورانه تر در فضا کرده اند.

در حالی که مک فدریس می گوید شرکت توسعه Miquela را ادامه خواهد داد ، او اکنون بخشی را در آزمایشگاه Dapper تحت عنوان Dapper Collectives رهبری می کند که بر کاربر پسندتر و دسترسی بیشتر نسل جدید کاربران وب رمزنگاری به DAO و در عین استفاده از بلاک چین Flow شرکت تمرکز دارد.