راه اندازی تأمین مالی جایگزین Pipe مدیران Stripe و HubSpot را تقویت می کند و به بریتانیا گسترش می یابد – TechCrunch

پیپ ، یک استارتاپ دو ساله که هدف آن “نزدک درآمد” است ، امروز اعلام کرد که سید اورلاندو ، سابق استراتژی EIC و براد کافی ، استراتژی سابق HubSpot را برای خدمت در تیم اجرایی خود مهار کرده است.

fintech مستقر در میامی همچنین امروز اولین ورود خود را در خارج از ایالات متحده با ورود به بازار بریتانیا نشان داد.

سال خوبی برای پیپ بود. این استارتاپ پر سر و صدا امسال 300 میلیون دلار از سرمایه گذاران زیادی مانند Shopify ، Slack ، Okta ، HubSpot تامین کرده است.، مشارکتهای TIME Marc Benioff ، Seven Seven Six شش الکسیس اوهانیان ، Chamath Palihapitiya ، MaC Ventures ، Fin VC ، Greenspring Associates و Counterpoint Global (Morgan Stanley) ، و دیگران.

از زمان راه اندازی عمومی آن در ژوئن 2020 ، بیش از 8000 شرکت در پلت فرم تجاری Pipe ثبت نام کرده اند. این دو برابر “بیش از 4000” گزارش شده است که در زمان آخرین افزایش شرکت در ماه مه ثبت نام کرده بودند – دور 250 میلیون دلاری که ارزش شرکت را 2 میلیارد دلار اعلام کرد.

اورلاندو نقش خود را به عنوان سردبیر غول فناوری Stripe ، جایی که بیش از چهار سال در آن کار کرده است ، ترک کرده است تا مطالبی را برای پیپ ارائه دهد. او همچنین قبلاً مدیر مراقبت و محتوا در Kickstarter بود. کوفی HubSpot را ترک کرد – جایی که بیش از 13 سال در آنجا کار کرد و اخیراً نزدیک به 5 سال به عنوان افسر استراتژی مشغول به کار شد – به عنوان مدیر ارشد مشتری Pipe ، جایی که او مسئول رشد مداوم و گسترش عمودی ها فراتر از بازار راه اندازی اولیه Pipe است. SaaS. کوفی یکی از اولین کارکنان HubSpot بود و شاهد پیشرفت شرکت از یک شرکت نوپا با 1 میلیون دلار ARR به یک شرکت تجاری عمومی با 1 میلیارد دلار درآمد سالانه مکرر بود.

مدیرعامل هری هرست ، جاش منگل و زین آلاراخیا در سپتامبر 2019 شرکت Pipe را تأسیس کردند تا ماموریتی در اختیار شرکت های SaaS قرار دهد تا درآمد خود را از طریق جفت کردن آنها با سرمایه گذاران در بازاری که نرخ سالانه این قراردادها را تخفیف می دهد ، جلب کنند. (پایپ شرکت کنندگان طرف خرید خود را “گروهی از موسسات مالی و بانک های مورد بررسی” توصیف می کند.)

هدف این پلتفرم این است که به شرکت هایی که دارای جریان درآمد مکرر هستند دسترسی به سرمایه را ارائه دهد تا آنها با پذیرش سرمایه خارجی مالکیت خود را کم نکنند یا مجبور به گرفتن وام نشوند.

پلتفرم Pipe تکامل یافته است تا به شرکتهای غیر SaaS نیز سرمایه غیرقابل کاهش ارائه دهد. در حقیقت ، امروزه بیش از 50 درصد از شرکت هایی که از پلتفرم آن استفاده می کنند ، شرکت های غیر SaaS هستند ، در حالی که در ماه مه 25 درصد بود.

قابل ذکر است ، کوفی بهار سال گذشته سرمایه گذاری HubSpot در Pipe را هدایت کرد و به این ترتیب او برای اولین بار با شرکت آشنا شد.

او در این باره می گوید: “وقتی برای اولین بار با Pipe روبرو شدم ، متوجه شدم آنها این فرصت را دارند که شرکتی باشند که نه تنها تغییر شکل می دهد بلکه به نسلی از بنیانگذاران نیز کمک می کند تا به سرمایه در حال رشد دسترسی پیدا کنند که قبلاً هرگز در مقیاسی به آن دسترسی نداشتند.” یک ایمیل به TechCrunch. “این امر زمانی آشکارتر شد که من سرمایه گذاری HubSpot را در Pipe انجام دادم … جایی که HubSpot نرم افزار و آموزش را ارائه می دهد و Pipe می تواند سرمایه را تأمین کند. وقتی با بنیانگذاران و تیم از طریق آن فرایند آشنا شدم ، متوجه شدم که فرصتی است که نمی خواهم آن را از دست بدهم و باید بخشی از آن باشم. “

اورلاندو احساسات مشابهی را در مورد تصمیم خود برای پیوستن به این شرکت ابراز کرد.

او از طریق ایمیل نوشت: “Pipe چنین فرصت جالبی برای بازنگری در جنبه های تامین مالی دارد و گزینه تأمین مالی جایگزینی را برای بنیانگذاران که به دنبال رشد و توسعه شرکت ها با شرایط خود هستند ارائه می دهد.” “بدون شک عضویت در تیم اولیه برای ساخت چنین محصولی تاثیرگذار در بازار یک دستور قانع کننده بود! من همچنین تحت تأثیر تیم و مأموریت پایپ قرار دارم ، در پیگیری چشم انداز بلندپروازانه برای استفاده از کلاس دارایی جدید با تواضع و انگیزه فوق العاده ، در خدمت انعطاف پذیری بیشتر ، عاملیت ، برابری و فرصت های رشد برای موسسان و تیم های آنها. “

برای Pipe’s Hurst ، استخدام های جدید نشان دهنده فصل جدیدی برای این شرکت است که به سرعت در حال رشد است.

“روزهای زیادی در لوله وجود دارد که ده ها میلیون در آن وجود دارد [of dollars] در یک روز معامله می شوند دفعه گذشته که صحبت کردیم ده ها میلیون دلار معامله می شد [in May]، او به TechCrunch گفت. “و این در سراسر مجموعه متنوع از مشتریان و عمودی مختلف است. ما حتی به طور فزاینده ای به تامین مالی M & As کمک می کنیم. رشد انفجاری بوده است. ”

به گفته هرست ، درآمد سالانه قابل معامله (ARR) در پلت فرم Pipe بیش از 2 میلیارد دلار است و به 3 میلیارد دلار می رسد.

هرست معتقد است که گسترش شرکت به انگلستان بسیار مهم است زیرا در حالی که منطقه دارای اکوسیستم رو به رشدی است ، سرمایه در اختیار بنیانگذاران قرار نمی گیرد ، زیرا موجودی لوله آمریکا در منطقه به این بنیانگذاران وسیله دیگری برای تأمین مالی می دهد. به

او به TechCrunch گفت: “بسیاری از شرکت های اساساً سالم وجود دارند که به منابع مالی دسترسی ندارند.” “بنابراین ما به انگلستان اعتقاد داریم ، لوله فوق العاده تأثیرگذار خواهد بود و این بر اساس آنچه که قبلاً دیده ایم نشان داده شده است.”

این حرکت همچنین نشان دهنده بازگشت به ریشه های مدیرعامل است.

وی گفت: “من هفت سال پیش از بریتانیا به مقصد ایالات متحده خارج شدم زیرا بهترین محیط برای ایجاد اولین سرمایه من بود شرکت فناوری و بسیار خوشحال کننده است که فرصت های مشابه را در حال رشد است اکوسیستم شرکت های فناوری در انگلستان ، “او گفت. “اگر لوله وجود داشت یک دهه پیش و با ارائه گزینه های تأمین مالی دوستانه به شرکت ، شاید هرگز انگلستان را ترک نکرده باشم … اکنون ، آن را به خانه می آورم و واقعاً هیجان زده هستم که در انگلستان راه اندازی می شود. ”

با این انتقال ، پایپ یک میکرو هاب در لندن افتتاح کرد و 10 درصد از تیم 55 نفره آن در آنجا مستقر خواهند شد.