راسل وستبروک ، Chainsmokers به ​​گروه 13.5 میلیون دلار در نام تجاری نوشابه پری بیوتیک Poppi می پیوندند – TechCrunch

Poppi ، یک نام تجاری سودای بیوتیک ، 13.5 میلیون دلار در سری A2 بسته است و با ارائه محصول مناسب برای شما که طعم خوبی نیز دارد ، مأموریت دارد در دسته جدید “سودا عملکردی” پیشرو باشد.

گروه سرمایه گذاران شامل CAVU Ventures و افراد مشهور ورزشی و سرگرمی مانند راسل وستبروک ، Chainsmokers ، 24kGoldn ، Kygo ، Halsey ، Kevin Love ، Ellie Goulding ، Olivia Munn ، Nicole Scherzinger ، Chantel Jeffries ، Bryce Hall ، Noah Beck ، Josh Richards ، گریفین جانسون و بلیک گری

استفان و آلیسون السورث ، بنیانگذاران زن و شوهر ، محققان سابق نفت و گاز ، نوشابه را در سال 2020 پس از آنکه آلیسون السورث از مشکلات معده در حدود دو سال قبل شروع کرد ، در سال 2020 عرضه کردند. او بدون تشخیص قطعی به پزشک مراجعه کرد و تصمیم گرفت برای یافتن پاسخ به اینترنت مراجعه کند. او نه تنها دریافت که 80 immunity ایمنی بدن ما از سلامت روده ناشی می شود ، بلکه می تواند با بهبود بدن خود از طریق غذا به او کمک کند.

یکی از غذاهایی که به مشکلات معده کمک می کرد سرکه سیب بود ، اما نوشیدن مستقیم آن روزانه برای او دشوار شد. بنابراین او به آشپزخانه رفت و شروع به تهیه یک نوشیدنی کرد که به او کمک می کرد سرکه را تحمل کند و آنقدر خوشمزه باشد که بتواند به طور منظم بنوشد.

نتیجه آن یک نوشیدنی بود که سرانجام در بازار کشاورزان دالاس مورد توجه قرار گرفت ، جایی که این دو نفر برای فروش Poppi در بازار غذاهای کامل خریداری شدند. آنها سپس تصمیم گرفتند شغل خود را رها کرده و Poppi را به صورت تمام وقت انجام دهند ، حتی در دسامبر 2018 از طرف Rohan Oza ، بنیانگذار CAVU Ventures ، در Shark Tank به توافق رسیدند.

هر قوطی Poppi شامل تقریبا یک قاشق غذاخوری سرکه سیب ، آب گازدار ، میوه های واقعی و شیرین کننده های گیاهی است که در فرمول مخلوط شده و تعادل پروبیوتیک های سازگار با روده را فراهم می کند که به هضم ، ایمنی و درخشندگی پوست کمک می کند.

این نوشیدنی ها به ازای هر قوطی 2.49 دلار به فروش می رسند و در 9 طعم مانند هندوانه ، لیمو توت فرنگی ، رز تمشک و پرتقال عرضه می شوند. آنها در بیش از 7500 مکان خرده فروشی از جمله Target ، Safeway ، Kroger ، Publix ، Whole Foods و Amazon.com در دسترس هستند.

آلیسون و استفان الزورث ، بنیانگذاران پوپی. اعتبار تصویر: پوپی

اکنون Ellsworths می گوید از مصرف کنندگان نظراتی دریافت می کنند که می گویند Poppi “زندگی آنها را تغییر داده است”.

آلیسون الزورث گفت: “در پایان روز ، ما در حال عرضه محصول سالم و طعم خوب هستیم.” “ما نمی خواهیم یک محصول بهداشتی خوب باشیم – این در درجه دوم تلاش ما قرار دارد ، اما این یک مزیت است که ما نیز آن را دریافت می کنیم.”

مزیت دیگر این است که در رده نوشابه های کاربردی ، که براساس داده های شرکت تحقیقاتی SPINS سالانه 465 grown رشد کرده است ، Ellsworths با رشد سالانه خود ، Poppi را بر اساس داده های چهار هفته ای SPINS تا ژوئن در رتبه 1 قرار داده است. 13 ، 2021.

قبل از دور ، شرکت راه اندازی شد. درآمد حاصله برای گسترش توزیع ، مقیاس دهی تیم پوپی 50 نفره در حال حاضر و بازاریابی استفاده خواهد شد. این شرکت در حال حاضر در دالاس مستقر است ، اما آلیسون الزورث گفت که این شرکت مقر خود را به آستین منتقل می کند.

استفان الزورث گفت ، این شرکت درآمد خود را 550 درصد در سال افزایش داده است و این بودجه به Poppi کمک می کند تا نرخ سوختن 12 ماهه را ادامه دهد و بتواند در حالت رشد بالا ادامه دهد.

استیوی کلمنتس ، معمار اصلی برند در CAVU Ventures و عضو هیئت مدیره پوپی ، از طریق ایمیل گفت که محصول ، بنیانگذاران و رشد شرکت تا به امروز محرک سرمایه گذاری شرکت او در شرکت بوده است.

علاوه بر این ، مردم به دنبال محصولاتی مانند Poppi هستند که بیشتر برای آنها مفید است ، در حالی که سلامت روده ، به ویژه ، مقوله ای بسیار مرتبط است. او می گوید توانایی شرکت در “ارائه عملکرد واقعی با طعم باورنکردنی متفاوت از هر چیزی در بازار است.”

کلمنتس اضافه کرد: “سودا یک دسته عظیم برای اختلال است و استفن و آلیسون یک تیم عالی با داستانی معتبر هستند که واقعاً اثرگذار مردم است.” “ما از آنچه Poppi تا کنون انجام داده است هیجان زده هستیم و به شدت احساس می کنیم که یک نوشابه مناسب برای شما که طعم شگفت انگیزی دارد و عملکرد واقعی را ارائه می دهد می تواند طبقه سودا چند میلیارد دلاری را متزلزل کند.”