دو شخصیت فناوری بریتانیایی قصد دارند برای حمایت از کارآفرینان اقلیت در اقیانوس اطلس قایقرانی کنند – TechCrunch

دو شخصیت فناوری بریتانیایی در اقیانوس اطلس قایقرانی کرده اند تا برای یک موسسه خیریه که از کارآفرینان اجتماعی از اقلیت های مختلف حمایت مالی می کند ، پول جمع آوری کنند.

گای ریگبی ، بنیانگذار و در حال حاضر رئیس گروه خدمات کارآفرینی در اسمیت و ویلیامسون ، و کارآفرین ، سرمایه گذار دیوید موری برای UnLtd که بیش از 15000 کارآفرین اجتماعی در بریتانیا حمایت کرده است ، پول جمع آوری می کند.

این زوج تا کنون حدود 350،000 پوند برای UnLtd با پشتیبانی از Tech Nation انگلستان ، انجمن بنیانگذاران و هفته فناوری لندن تأمین کرده اند. شما می توانید به جمع آوری کمک های مالی آنها در “کشتی کارآفرین” در اینجا کمک کنید. همچنین بخشی از چالش آتلانتیک ویسکی Talisker خواهید بود. از سایر سازمان های فناوری دعوت می شود تا از تلاش های خود حمایت کنند.

UnLtd قبلاً از شرکتهای نوپا از جمله Patchwork Hub که یک بستر اشتغال قابل دسترس توسط افراد معلول ایجاد کرده است ، و همچنین EduKit ، که برنامه ای را برای کمک به کارکنان مدرسه برای درک و رفع نیازهای بهداشت روانی دانش آموزان خود ایجاد کرده است ، پشتیبانی کرده است.

در طول سال گذشته ، UnLtd از 662 کارآفرین اجتماعی حمایت کرد ، که 42٪ از آنها از تبار سیاهپوست ، آسیایی یا اقلیت قومی و/یا دارای معلولیت بودند.

ریگبی و موری در دسامبر 2021 ، 3000 مایل را از قناری تا آنتیگوا قایقرانی می کنند ، که امیدوارند در فوریه 2022 به آنها برسند ، به صورت جداگانه قایقرانی ، 2 ساعت روشن ، 2 ساعت استراحت ، به صورت شبانه روزی به مدت طول گذر.