دوگانگی 30 میلیون دلار برای ابزارهای اطلاعاتی متمرکز بر حریم خصوصی خود ، که با استفاده از رمزگذاری همومورفیک ساخته شده اند ، دریافت می کند-TechCrunch

Duality ، استارت آپی که توسط رمزنگاران و دانشمندان جدید داده تأسیس شده است و ابزارهایی را برای سهولت اشتراک گذاری داده ها و همکاری شرکت ها با یکدیگر بدون آسیب رساندن به اطلاعات حساس ایجاد می کند ، برخی از معاملات اولیه اولیه ، از جمله قرارداد ، کمک مالی را افزایش داده است. با وزارت دفاع آمریکا

این استارتاپ ، که از رمزگذاری همومورفیک استفاده می کند-تکنیکی نسبتاً جدید که به شرکت ها اجازه می دهد داده های رمزگذاری شده را بدون نیاز به رمزگشایی تجزیه و تحلیل و استفاده کنند-برای ایجاد ابزارهای همکاری بیشتر با محوریت حریم خصوصی ، 30 میلیون دلار در سری B که شامل تعدادی است جمع آوری کرده است. سرمایه گذاران استراتژیک LG Technology Ventures در این زمینه پیشرو است و Euclidean Capital و بانک ملی کانادا از جمله شرکت های NAventures هستند که به همراه حامیان قبلی Intel Capital (که سری A دوگانه را رهبری کرد) ، Hearst Ventures و Team8. دوگانگی ارزش گذاری خود را فاش نمی کند.

مدیرعامل Alon Kaufman-که شرکت را با تیمی از دانشمندان داده ، ریاضیدانان و مهندسین از جمله شفیع گلدواسر (که برنده جایزه تورینگ برای فعالیت های نوآورانه اش در الگوریتم های رمزنگاری شد که اساس رمزنگاری همومورفیک را تشکیل می دهند) تاسیس کرد ، Rina Shainski ، Vinod Vaikuntanathan و Kurt Rohloff – در مصاحبه ای گفتند که این برنامه به تلاش خود برای ایجاد ابزارهای همکاری امن تر ادامه می دهد.

هنگامی که صحبت از تجاری سازی می شود ، رمزگذاری همومورفیک (HE) هنوز در مراحل اولیه خود است و بنابراین این استارتاپ از بودجه خود برای کار بیشتر در زمینه چگونگی مقیاس بندی و تولید فناوری استفاده می کند تا بتواند آن را برای انواع شرکت ها قابل استفاده تر کند. مشتریان ، و همچنین به تلاشهای خود برای تحقیق و توسعه ، به طور مستقل و مشارکت با سایر فروشندگان ، که شامل حامیان استراتژیک آن ، و دیگران مانند اوراکل است ، ادامه دهند.

کافمن گفت: “برای ما واضح است که ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم مشتریانی که از محصول ما استفاده می کنند ، متخصصان رمزگذاری همومرفیک باشند.” این یکی از دلایلی است که در حال کار بر روی معاملات برای ادغام فناوری با سایر سیستم هایی است که مشتریان معمولاً از آن استفاده می کنند ، مانند محصولاتی مانند اوراکل یا IBM. “این بدان معناست که هر تحلیلگر کلاهبرداری می تواند روی دکمه های ماوس کلیک کند و اهمیتی ندهد که در پشت صحنه چه می گذرد. بلند کردن سنگین توسط Duality انجام می شود. “

تعدادی از شرکت های دیگر نیز در حال کار بر روی روش های استفاده از رمزنگاری یکنواخت هستند: آنها شامل Enveil ، با پشتیبانی بازوی سرمایه گذاری سیا است. IBM و Zama مستقر در پاریس.

یکی از قطعات مهم جذب برای دوگانگی این است در حال حاضر مشتریان جالبی پیدا کرده است. در اوایل سال جاری ، Duality یک قرارداد 14.5 میلیون دلاری با DARPA برای کار بر روی سخت افزار جدید ، با همکاری اشخاص ثالث ، اعلام کرد که می تواند تقاضاهای مربوط به رمزگذاری همومورفیک را بهتر برآورده کند.

در کنار معامله DARPA ، Duality در حال ساخت و فروش ابزارهایی است که HE را با سایر تکنیک های علم داده ترکیب می کند – که با نام Duality SecurePlus به فروش می رسد – این ایده این است که HE برای حساس ترین داده ها استفاده می شود ، در حالی که ابزارهای دیگر در مکان های دیگر استفاده می شود. به سایر مشتریان این استارتاپ شامل سازمان هایی در زمینه هایی مانند خدمات مالی ، مراقبت های بهداشتی و دولتی هستند.

فناوری Duality به یک پارادوکس اساسی در دنیای داده های بزرگ می پردازد.

از جنبه مثبت ، همکاری داده ها نویدبخش بسیاری برای دنیای سازمانی است. با استفاده هوشمندانه ، داشتن مجموعه وسیعی از داده ها از منابع متعدد می تواند به سازمان ها در دستیابی به پیشرفت های علمی ، آموزش مدل های هوش مصنوعی ، ردیابی تقلب یا مسائل امنیتی ، درک بهتر رفتار مصرف کننده و موارد دیگر کمک کند. و در برخی موارد ، این جزء اساسی نحوه کار است: نه یک انتخاب تجاری ، بلکه یک امر ضروری.

اما در جنبه منفی ، تمام این پوشش نقره ای با یک ابر بزرگ همراه است. سازمان ها در معرض خطر نشت ناخواسته یا مخرب داده ها هستند. و در شرایط اختصاصی ، یک کسب و کار ممکن است محصولات خالص اشتراک داده ها با رقبای احتمالی را دوست داشته باشد ، اما ایده به اشتراک گذاری IP یا اطلاعات ارزشمند مشتری را دوست نداشته باشد.

نقض داده ها و سایر مسائل مربوط به امنیت سایبری این روزها با افزایش فراوانی در حال رخ دادن است در حالی که مقررات حفاظت از داده ها و انتظارات مصرف کنندگان هر روز سخت تر می شود و بنابراین نیاز به ابزارهای بهتر برای رسیدگی به نحوه استفاده از داده ها افزایش می یابد.

این یکی از دلایلی است که دوگانگی توجه بسیاری از حامیان استراتژیک را به خود جلب کرده است.

ال جی در این زمینه سرمایه گذار جالبی است. دفتر مرکزی دوگانه در نیوجرسی است ، اما ریشه در اسرائیل دارد ، کشوری که ال جی در آن روز به روز در حال افزایش است و حضور خود را در امنیت سایبری و کاربردهای آن در بازارهای خاصی مانند خودرو افزایش می دهد. همین هفته دیگر ، اولین خرید خود را در اسرائیل انجام داد و Cybellum ، متخصص امنیت سایبری خودروهای متصل را خرید.

Taejoon Park ، مدیر عامل LG Technology Ventures ، در بیانیه ای گفت: “با افزایش چالش های حریم خصوصی در جهان مبتنی بر داده های ما ، Duality خود را به عنوان یک رهبر بازار در توسعه سریع فناوری فناوری حریم خصوصی معرفی کرده است.” “تقاضا برای تکنیک های محاسبات مشارکتی و ایمن در حال افزایش است-از جمله حفظ حریم خصوصی AI و تجزیه و تحلیل یادگیری ماشین-و این کار را ادامه خواهد داد زیرا مشاغل به دنبال باز کردن قفسه های گنجینه داده های خود هستند در حالی که در سمت راست مقررات پیچیده حریم خصوصی قرار دارند. دوگانگی در موقعیت ایده آل قرار دارد تا کاربردهای محاسبات افزایش حریم خصوصی در صنایع متعدد را در طول این دوره تغییرات سریع هدایت کند ، و من خوشحالم که می بینم این شرکت راه حل های بسیار نوآورانه خود را حتی در زمینه های بیشتری گسترش می دهد. “