دومین جایزه سالانه موتور جستجوی زمین برای پیشرفت تنوع و گنجاندن در بازاریابی جستجو: نامزدها باز است

بازاریابی جستجو دارای مشکل تنوع است. داده های قدیمی تر انجمن بازاریابی آمریکا نشان می دهد که اکثر رهبری بازاریابی هنوز اکثریت سفیدپوست ، ناهمگون و مرد هستند. در همین حال ، مخاطبانی که ما برای آنها بازاریابی می کنیم بیشتر از همیشه متنوع و فراگیر هستند. این موضوعی است که ما چندین بار در Search Engine Land به آن پرداخته ایم:

اما یکی نیست و تمام شده است. تنوع ، برابری و گنجاندن تلاش های مستمر هستند و ما باید هر روز به آن متعهد باشیم. به همین دلیل است که ما دومین جایزه سالانه موتورهای جستجو را برای پیشرفت تنوع و گنجاندن در بازاریابی جستجو اعلام می کنیم تا از افراد یا سازمانهایی که بر تغییرات واقعی تأثیر می گذارند تجلیل کنیم.

با خوشحالی اعلام می کنیم که جوایز امسال شامل داور مهمان ، برنده سال گذشته Areej AbuAli ، ستون در جامعه SEO و بنیانگذار زنان در SEO SEO است.

شما ممکن است به تعداد سازمان ها یا افراد نامزد کنید که احساس می کنید شایسته تقدیر هستند. ما از شما می خواهیم که ابتکارات خاصی را که توسط نامزد انجام شده است برجسته کنید و در فرم نامزدی تماس فردی را که می تواند این نامزدی را “دوم” کند ، قرار دهید.

اکنون شخص یا سازمانی را معرفی کنید.


درباره نویسنده

کارولین لیدن به عنوان مدیر محتوای جستجو برای Search Engine Land و SMX فعالیت می کند. او با تخصص در زمینه SEO ، بازاریابی محتوا ، جستجوی محلی و تجزیه و تحلیل ، بر آسانتر کردن مشاغل بازاریابان با اخبار مهم و محتوای آموزشی تمرکز می کند.