دنیزن در حال ساخت غرفه های اداری با تکنولوژی بالا برای روز کاری کامل-TechCrunch است

خانه های کوچک ممکن است جلوه خاصی از دوران کووید را از دست داده باشند ، اما آینده ای تصور شده برای کار از راه دور ممکن است نیاز به دفاتر کوچک داشته باشد.

به گفته نیک فولی ، بنیانگذار و مدیرعامل Denizen ، مردم این روزها به دنبال فضایی آرام برای فکر کردن هستند – و از پرداخت هزینه آن خوشحال هستند.

فولی ، مدیر ارشد محصول و مدیر طراحی صنعتی Jump Bikes ، یک شرکت اشتراک دوچرخه است که توسط Uber در سال 2018 به مبلغ 200 میلیون دلار خریداری شد. با دنیزن ، او قصد دارد به یک س answerال پاسخ دهد: “آیا می توانید یک فضای اداری به عنوان محصولی بسازید که برای یک فرد مجرد یک تجربه کاری فوق العاده باشد تا یک روز کاری کامل داشته باشد؟”

فولی فکر می کند که WeWork در مورد نحوه بهینه سازی محیط کار اشتباه کرده است. در حالی که افراد زیادی از مزایای اجتماعی همکاری استفاده می کنند ، اما محیط پر از کارگران که بر پروژه های مختلف تمرکز می کنند می تواند برای نوع جریان مورد نیاز برخی از کارها مضر باشد.

دنیزن بیرون

اعتبار تصویر: نیک فولی و دیوید کراوچیک

راه حل دنیزن این است که ارتش کوچکی از دفاتر مستقل و کوچک خود را که از پیش ساخته شده اند ، مملو از پریزها ، دوشاخه USB ، دوربین (برای کنفرانس ویدیویی) ، بلندگوها ، روتر یکپارچه و حتی دیوار تخته سفید ، همه در کمتر از 100 فوت مربع ساخته شود. به غلاف های دفتر دنیزن به زیبایی طراحی شده اند ، با پنجره هایی که می توانند در عرض چند ثانیه برای حفظ حریم خصوصی مات شوند ، مواد قابل بازیافت و زیبایی که در خانه در Dwell وجود دارد (البته در واقع فقط در Dwell نشان داده شده بود ، البته اینطور بود).

فولی گفت: “سقف واقعاً بلند است ، شیشه در اطراف شماست – فقط وسیع و بزرگ به نظر می رسد.” و آنها فقط یک تصویر مفهومی زیبا نیستند-یکی از دوستان فولی که در آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا کار می کند ، ما را به صورت مجازی از فضای کار کوچک خود ساخته Denizen بازدید کرد.

دنیزن در ابتدا فقط قصد داشت غلاف های دفتر پیش ساخته خود را در اختیار کارفرمایان قرار دهد ، که می توانند آنها را به صورت اشتراک ماهانه اجاره کنند. اما تقاضا از افرادی که در خانه کار می کردند و به دنبال جایگزین بودند آنقدر زیاد بود که این شرکت در حال حاضر قصد دارد دفاتر مستقل را روی چرخ به افراد بفروشد که می توانند آنها را در خانه های خود نگه دارند. یکی از دفاتر کوچک زیبا و با فناوری پیشرفته دنیزن به شما به عنوان یک فرد شخصی حدود 55 هزار دلار پس انداز می کند.

فولی مدل دنیزن را چیزی می داند که در برنامه املاک و مستغلات عصر شرکت کووید جا می گیرد. با ورود کارگران کمتری به دفتر ، شرکت ها پردیس های گران قیمت و اغلب گسترده ای را که مدتهاست آنها را تعریف کرده اند ، کاهش می دهند و به دنبال کشف گزینه های انعطاف پذیرتر و سفارشی هستند که مناسبتر برای آینده کار است. برای کارفرمایی با قرارداد عمده ، فولی انتظار دارد که هر smartpod ماهانه حدود 1000 دلار اجاره دهد.

اعتبار تصویر: نیک فولی و دیوید کراوچیک

غلاف ها می توانند دفاتر سنتی را با تنظیمات الهام بخش دفتر تکمیل کنند ، اما فولی امیدوار است که برخی از شرکت های روزانه یا حتی دولت های شهری ممکن است خوشه هایی از غلاف های دفتر Denizen را در فضاهای سبز قرار دهند که روزانه می توان آنها را رزرو کرد.

فولی گفت: “رویای واقعی صادقانه شباهت زیادی به Jump Bikes دارد. پیدا کردن چگونگی همکاری در سطح محله برای ایجاد این امکانات شگفت انگیز برای استفاده مشترک.”

این شرکت در حال حاضر دور جدیدی از بودجه خود را جمع آوری کرده و شرکت هایی را در منطقه خلیج و دورتر در کالیفرنیا برای آزمایشات چند واحدی که از اوایل سال 2022 آغاز می شود ، جمع آوری می کند. به نظر می رسد که به آرامی در حال افزایش است و سال آینده حدود 100 واحد را به فروش می رساند. تجربه تولید برای به دست آوردن محصول درست.

از آنجا که پدهای هوشمند روی چرخ هستند ، دنیزن با هوشمندی از بسیاری از سردردهای مجاز که تیم فولی در آن گرفتار می شد دوری می کند. فولی با اشاره به تجربه خود در نصب کیوسک و پارکینگ می گوید: “من درک می کنم که چگونه می تواند برای مدل تجاری مشکلی ایجاد کند.” ساختار برای دوچرخه های پرش

به جای رعایت قوانین محلی هزارتوی ، هرکسی که دارای مساحت 12 در 7.5 پا و پول نقد است ، می تواند مستقیماً به یکی از دفاتر کوچک غلاف برود و به محل کار خود برسد. از نظر نظارتی ، این در اصل یک RV کوچک زیبا و بدون لوله کشی است.

فولی از اینکه چشم انداز او در آینده شغلی متناسب است بسیار هیجان زده است ، اما او همچنین از پیچ و مهره های واقعی که دفترهای کوچک دنیزن را در کنار هم قرار می دهد هیجان زده است. تولید برای دفاتر غلاف ترکیبی از اتوماسیون CNC در مقیاس بزرگ ، چاپ سه بعدی و طراحی محصول پیچیده را به محصولی تبدیل می کند که از قبل ساخته شده و آماده ارسال به مشتریان اولیه دنیزن در ساحل غربی ، چرخ و همه چیز است.