دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی PolyAI 14 میلیون دلار به رهبری Khosla Ventures جمع آوری کرد-TechCrunch

استارتاپ PolyAI “Conversational AI” ، مستقر در لندن ، 14 میلیون دلار در دور مالی به سرپرستی Khosla Ventures در Silicon Valley ، با مشارکت سرمایه گذاران فعلی (Point72 Ventures ، Amadeus Capital ، Sands Capital Ventures ، Passion Capital و Entrepreneur First) جمع آوری کرده است. این از سری A 12 میلیون دلاری آنها پیروی می کند و منابعی را برای توسعه بیشتر ایالات متحده فراتر از تیم فعلی ایالات متحده فراهم می کند. این استارتاپ تا به امروز 28 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

PolyAI دستیارهای صوتی را برای خودکارسازی خدمات به مشتریان می سازد و به کار می گیرد ، که به ادعای راه اندازی ، شبیه انسان های واقعی به نظر می رسد. به گفته این شرکت ، این امر به شرکت ها کمک می کند تا از بهترین اپراتورهای صدای انسانی خود بی نهایت و ارزان تر تهیه کنند ، که این امر باعث کاهش زمان انتظار مشتریان و افزایش رضایت و حفظ مشتری می شود.

دکتر نیکلا مرکشیچ ، بنیانگذار این شرکت گفت: “اصطلاح فنی فناوری ما” هوش مصنوعی مکالمه چند مرحله ای “است ، اما تنها کاری که تماس گیرنده باید انجام دهد این است که مانند یک انسان با آن صحبت کند. در مقایسه با مراکز تماس موجود ، دستیاران ما می توانند نمرات رضایت مشتری (CSAT) را تا 40 درصد افزایش دهند و زمان جابجایی را تا 5 دقیقه کاهش دهند. “

وی افزود: “ما این سیستم ها را خیلی سریع (نسبت به رقابت) ایجاد می کنیم-به لطف مدلهای درک زبان مبتنی بر ترانسفورماتور و بستر مدیریت گفتگو ، تجربیاتی از این دست را در 2-4 هفته به دست می آوریم.”

Vinod Khosla در بیانیه ای گفت: “PolyAI یکی از اولین شرکت های هوش مصنوعی است که از جدیدترین نسل مدلهای بزرگ آموزش عمیق از پیش آموزش دیده (شبیه BERT و GPT-3) در یک محصول سازمانی واقعی استفاده می کند. این بدان معناست که آنها می توانند عوامل هوش مصنوعی خودکار را در کمتر از دو هفته مستقر کنند ، جایی که ارائه دهندگان فعلی دستیارهای صوتی تا شش ماه زمان نیاز دارند تا نسخه قدیمی این فناوری را به کار گیرند. “

https://www.youtube.com/watch؟v=tZTO_-nWRHM

PolyAI که از دانشگاه کمبریج خارج شده است ، می گوید به طور م’ثر “درب باز است” زیرا همه گیری منجر به کمبود نیرو در مراکز تماس شده و شرکت های بیشتری را به استقرار دستیارهای صوتی هوشمند سوق داده است ، که به نظر می رسد جایگزین چت بات ها نشده است. به طور کلی ، به عنوان مصرف کننده به طور کلی ترجیح می دهند صحبت کنند تا نوع.

برایان جپسن از هتل ها و کازینوهای گلدن ناگت Landry می گوید: “ما انتظار داشتیم این سیستم 40 درصد تماس ها را انجام دهد ، اما در هنگام راه اندازی 80 درصد ، و در عرض دو هفته تا 87 درصد رسید.” جپسن ادامه داد: “تماس گیرندگان فکر می کنند که عامل هوش مصنوعی یک انسان است” ، که بسیار عالی است زیرا دستیار صوتی هرگز روز بدی را تجربه نمی کند و 24/7 است. ای کاش می توانستم چنین نمایندگی بیشتری استخدام کنم! “

رقبا شامل Nuance (که اخیراً توسط مایکروسافت خریداری شده است) ، IPSoft ، Interactions ، SmartAction و Replicant هستند. اما PolyAI می گوید که دستیار صوتی آن می تواند سریعتر ، به زبانهای بیشتر فعال شود و به صورت دقیقه ای شارژ می شود.

این سه نفر که توسط نیکولا مرکشیچ (مدیرعامل) ، Tsung-Hsien Wen (CTO) ، Pe-Hao Su (مدیر مهندسی) تأسیس شده اند ، در حین انجام دکترا با پروفسور استیو یانگ ، رهبر در سیستم های گفتگوی گفتاری که پیشگام بسیاری از فناوری ها است که پشتیبان های صوتی هستند ، ملاقات کردند. مانند Siri ، Google Assistant و Alexa.

مشتریان اخیر PolyAI شامل Landry’s Entertainment ، Greene King ، Starling Bank و Viasat هستند.