دستورالعمل های تجدید نظر شده در کیفیت جستجوی Google منتشر شده است. خلاصه روزانه چهارشنبه

مختصر روزانه Search Engine Land بینش روزانه ، اخبار ، نکات و اطلاعات ضروری برای بازاریاب جستجوی امروزی را شامل می شود. اگر دوست دارید قبل از بقیه اینترنت این مطلب را بخوانید ، اینجا ثبت نام کنید تا روزانه به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.

صبح بخیر ، بازاریابان ، فردا شب بزرگداشت نهمین سالگرد درگذشت مادرم است. در جهان یهود به آن یهرزایت می گویند و من را به فکر تغییر و تغییری که با مرگ و البته طی یک سال و نیم گذشته در مورد COVID تجربه می کنیم ، انداخت.

اغلب ، SMX East در همان هفته yahrzeit سقوط کرد و در سال گذشته ، ما هیچ رویداد SMX حضوری نداشتیم. در حقیقت ، سال گذشته ، مرکز جاویتس یک بیمارستان موقتی برای بیماران مبتلا به COVID بود. در سال 2019 ، آخرین باری که این نمایش بصورت حضوری بود ، از چندین یهودی که به من کمک کردند یک مراسم دعای کوچک به یاد مادرم برگزار کنم تشکر کردم. در نمایشبه چه کسی فکر می کرد ، فقط چند ماه بعد ، آن محل به بیمارستان تبدیل می شود؟

تغییر همیشه بد نیست. در حقیقت ، کنفرانس های مجازی این فرصت را به بسیاری از متخصصان که قادر به پرواز به رویدادی برای نشان دادن دانش خود نبوده اند ، داده است. به عنوان فردی که تقریباً 20 سال در کنفرانس های جستجو شرکت کرده است ، شگفت انگیز است که صنعت چگونه با تغییرات سازگار شده است – برای بهتر شدن. اوه ، و حتی برای yahrzeit مادرم – ما با ارائه یک برنامه یهودی به یاد او مجازی شدیم.

چگونه تغییر را می پذیرید؟

بری شوارتز ،
پسر خوب

دستورالعمل های کیفیت جستجوی Google به روز شد

گوگل سرانجام دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی شرکت را به روز کرد ، این به روز رسانی پس از گذشت بیش از یک سال از به روز نشدن سند ارائه می شود. این بار گوگل دسته بندی YMYL را گسترش داد ، توضیح داد که محتوای با کیفیت پایین چیست ، تعریف ناراحت کننده-توهین آمیز را ساده کرده و سند کلی با به روزرسانی های جزئی در طول روز تجدید و مدرن شده است. در واقع ، سند قدیمی PDF 175 صفحه ای بود ، سند جدید 172 صفحه است.

چرا اهمیت می دهیم. اگرچه رتبه بندی ارزیابی کنندگان کیفیت جستجو به طور مستقیم بر رتبه بندی تأثیر نمی گذارد (همانطور که گوگل در سند توضیح داده است) ، اما بازخوردی را ارائه می دهد که به Google کمک می کند الگوریتم های خود را بهبود بخشد. مهم است که مدتی را صرف بررسی آنچه Google در این نسخه به روز شده سند تغییر کرده است و آن را با نسخه سال گذشته سند مقایسه کنید تا ببینید آیا می توانیم در مورد قصد Google در مورد وب سایت ها و صفحات وب Google که رتبه بندی ترجیح می دهد ، بیشتر بدانیم یا خیر. به گوگل به دلایلی آن اضافه ها ، ویرایش ها و حذف ها را انجام داده است.

بیشتر اینجا بخوانید.

تبلیغات بیمه درمانی Microsoft Advertisers

مایکروسافت تبلیغات تبلیغات بیمه سلامت را به عنوان یک برنامه آزمایشی معرفی می کند ، این شرکت سه شنبه اعلام کرد. قالب جدید در حال حاضر برای تبلیغاتی که مشتریان آمریکایی را هدف قرار می دهند واجد شرایط است.

چرا اهمیت می دهیم. تبلیغات بیمه درمانی می تواند به ارائه دهندگان بیمه سلامت کمک کند تا جلوی جستجوگران را بگیرند ، که ممکن است با توجه به دوره ثبت نام سالانه آینده ، اهمیت ویژه ای داشته باشد. علاوه بر این ، تبلیغات بیمه سلامت به صورت پویا تولید می شود ، که ممکن است به تبلیغ کنندگان در صرفه جویی در وقت کمک کند. این چهارمین نوع تبلیغات عمودی خاص است که Microsoft Advertising امسال معرفی کرده است و همه آنها از نظر این که به طور عمدی ایجاد شده اند ، شبیه به هم هستند ، در قسمت سمت راست نتایج ظاهر می شوند و به صورت پویا بر اساس فید تولید می شوند. حفظ این فرمول در محصولات تبلیغاتی همچنین می تواند به متخصصان PPC ، به ویژه در آژانس ها ، کمک کند که این نوع تبلیغات را برای مشتریان مختلف راحت تر به نمایش بگذارند ، زیرا الزامات و مکان ها همه یکسان هستند.

بیشتر اینجا بخوانید.

آیا با هزینه اشتراک ماهانه ، جستجوی Google بدون آگهی می خواهید؟

آیا برای حذف همه تبلیغات از نتایج جستجوی Google ، هزینه اشتراک ماهانه پرداخت می کنید؟ نیوا چنین فکر می کند اما تا کنون ، گوگل از این مسیر پیروی نکرده است. اما گوگل از برخی کاربران از طریق نظرسنجی از جوایز نظر گوگل می پرسد که آیا چنین گزینه ای را می خواهند.

الی شوارتز این نظرسنجی را مشاهده کرد و در آن پست کرد توییتربه این نظرسنجی می پرسد ، چقدر علاقه مند هستید که هزینه مناسبی را برای یک سرویس جستجو با آن ویژگی بپردازید. این ویژگی “نتایج هیچ تبلیغی را نشان نمی دهد” است.

Google بدون تبلیغات یک سرویس ممتاز برای YouTube ارائه می دهد – بنابراین من حدس می زنم که ارائه این خدمات برای جستجوی Google امکان پذیر باشد. اما صادقانه بگویم ، اگر گوگل این کار را در جستجو انجام دهد ، شوکه می شوم. تنها راهی که می توانم این اتفاق را ببینم این است که مقررات دولتی گوگل را به نقطه ای برساند که ممکن است برای درآمد آنها منطقی باشد.

بیشتر اینجا بخوانید.

اعلام برندگان جوایز زمین موتور جستجو 2021

رقابت برای جوایز زمین موتور جستجو در سال 2021 بسیار شدید بود. این بیماری همه گیر باعث تعطیلی و تعطیلی شد که بر درآمد اصلی بسیاری از مشاغل تأثیر گذاشت. نه تنها این ، بلکه بسیاری از مصرف کنندگان را مجبور کرد تقریباً به صورت آنلاین.

به عنوان چنین آژانس ها ، تیم های بازاریابی داخلی و بازاریاب های فردی مجبور بودند خلاقیت ایجاد کنند ، روی پای خود فکر کنند و اغلب کمی پیشرفت کنند. ما مانند همیشه از فهرست شگفت انگیز داوران جایزه موتورهای جستجو متشکریم که تخصص مشتاق خود را به ارمغان آوردند ، نظرات متفکرانه ای ارائه کردند و وقت خود را اختصاص دادند.

برندگان جایزه را در زیر ببینید:

ویژگی های محلی Google ، بررسی نویسندگان قطعه و ادعاهای دروغین

دیگر نه “رهبری” بلکه “مالکیت”به Google برای کسب و کار من زبان را برای ویژگی های تجاری یکنواخت می کند ، بنابراین دیگر “تحت رهبری زنان” یا “تحت رهبری جانبازان” نیست بلکه اکنون “متعلق به زنان” و “متعلق به جانبازان” است در جستجوی محلی بیشتر با برچسب های متعلق به سیاه و متعلق به لاتین هماهنگ باشد. این مورد توسط دامیان رولیسون مشاهده شد و در توییتر منتشر شد.

قلب های بنفشبه صحبت از زنان تحت رهبری یا تحت مالکیت زنان در Google محلی ، Google در حال آزمایش است در عوض نماد فعلی را با نماد قلب بنفش جایگزین کنیدبه

نام نویسنده قطعه را مرور کنیدبه Google سیاست خود را در مورد قطعات مرور به روز کرد تا بگوید نام نویسنده باید کمتر از 100 نویسه باشد. آیا کسی را می شناسید که نامش بیش از 100 نویسه باشد؟

خط مشی Google برای ادعاهای دروغین. Google Merchant Center سیاست جدیدی را ممنوع می کند که پیشنهاداتی را که ادعاهایی دروغین دارند و می توانند مشارکت یا اعتماد در یک روند انتخاباتی یا دموکراتیک را به طور قابل توجهی تضعیف کنند ، ممنوع می کند.

هشدار Google Alerts. گوگل تأیید کرد که مشکل Google Alerts آنطور که باید کار نمی کند. گوگل در توییتر نوشت: “این یک هشدار در مورد Google Alerts است. ما مشکلی را شناسایی کرده ایم که مانع عملکرد صحیح هشدارهای Google می شود. عذرخواهی مابه ما در حال کار برای حل سریع مشکل هستیم. ” امیدوارم زمانی که شما این مطلب را می خوانید ، مشکل از قبل حل شده باشد.


درباره نویسنده

بری شوارتز ، ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land و عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک RustyBrick ، ​​یک شرکت مشاوره وب در NY است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند ، یک وبلاگ جستجوی محبوب در موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توانید او را در توییتر اینجا دنبال کنید.