در مرحله اولیه TC کار شبکه را برای شما انجام دهید

ممکن است فکر کنید که شبکه سازی به معنای چاپلوسی دیگران است. این نیست. شبکه سازی در مورد شما، آینده شما و هر چیزی که برای اتصال کسب و کارتان در سطح بعدی نیاز دارید. به همین دلیل است که ما مطمئن شده‌ایم که TechCrunch Early Stage در بوستون در 20 آوریل همه چیز درباره شما، بنیانگذار مرحله اولیه است.

آیا همه نگاه ها را روی خود احساس می کنید؟ این چیز خوبی است.

TC Early Stage شبکه‌ای متمرکز و تأثیرگذار را ارائه می‌کند که در رویدادهای دیگر کاملاً نمی‌یابید. محتوا و فرصت های همکاری به طور خاص ساخته شده اند تا بنیانگذارانی مانند شما را از وضعیت بوت استرپینگ به وضعیت تک شاخ ببرد. (شاید تا چند روز دیگر نه، اما هی، شما با برخی از مهم‌ترین افرادی که کسب و کارتان تا به حال می‌شناسد، زمینه را ایجاد خواهید کرد).

فرصت های شبکه سازی سطح بعدی در مرحله اولیه TC

1:1 زمان با شرکای انحصاری ما | در حین کاوش در طبقه نمایشگاه، مستقیماً با شرکای ما مانند Justworks و Remote ملاقات کنید تا فقط یک زوج را نام ببرید که در محل هستند تا به شما کمک کنند تا کسب و کار خود را ارتقا دهید، یک ایده بزرگ را تغییر دهید یا شما را به مرحله بعدی راهنمایی کنید.

کارگاه های صنعت | از کارگاه های ما برای گپ زدن مستقیم با کارشناسان صنعت مانند جیمز کریر، NFX استفاده کنید. Heather Widman، Building Ventures; دیوید تاکر، گریلاک؛ و خیلی بیشتر.

جلسات میزگرد | با دیگر کارآفرینان همفکر ملاقات کنید و با تعداد بی‌شماری از رهبران فکری در بحث‌های پربار شرکت کنید. برخی از مواردی که باید منتظر آنها باشیم: لاتام و واتکینز، شبکه سرمایه، فناوری‌های شکل. دستور کار کامل را بررسی کنید.

پذیرایی | پس از یک روز کامل از پانل‌ها، بحث‌ها، و ملاقات و احوالپرسی، آموخته‌های خود را با سایر شرکت‌کنندگان در پذیرایی عالی ما ترکیب کنید.

بستر شبکه | جلسات 1:1 را تنظیم کنید و اطلاعات تماس را در بستر شبکه خود تبادل کنید تا جلسات حضوری را در این رویداد ترتیب دهید.

TechCrunch Early Stage شامل راه های زیادی برای تعامل با بنیانگذاران، سرمایه گذاران و سایر شرکت کنندگان است. شما با درک عمیق‌تری از موضوعات و مهارت‌هایی که برای موفقیت استارت‌آپ ضروری هستند، کنار می‌روید. کارت خود را همین امروز رزرو کنید – دانشجویان کالج فقط 99 دلار می پردازند!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایشگاه در TechCrunch Early Stage است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.