در رویداد آتلانتا در TechCrunch Live از بهترین VC های آتلانتا بشنوید

باورش سخت است که تنها کمتر از یک ماه تا زمان برگزاری TechCrunch (عملا) در آتلانتا برای آخرین رویداد TC Live ما در 7 ژوئن در ساعت 14:00 EDT باقی مانده است.

ما مجموعه‌ای از برنامه‌های شگفت‌انگیز داریم، از جمله گفتگوی اخیراً اعلام‌شده در کنار آتش با رایان گلاور، یکی از بنیان‌گذاران فین‌تک گرین‌وود، که در مورد اقتصاد برابری در سرمایه‌گذاری بحث می‌کند. چیزهای بیشتری در راه است، و امروز ما مفتخریم که پانل دیگری را اعلام کنیم: سرمایه گذاری در آتلانتا، که توسط Becca Szkutak از TechCrunch مدیریت می شود و در مورد اکوسیستم سرمایه گذاری فعلی در منطقه آتلانتا، و همچنین بهترین راه ها برای افزایش سرمایه صحبت خواهد کرد. و با سرمایه گذاران محلی ملاقات کنید.

سرمایه گذاران در پانل، با این حال، ستون های منطقه آتلانتا هستند. لیزا کالهون، موسس Valor Ventures، Shila Nieves Burney، موسس Zane Capital، و شان اوبراین، شریک مدیریت در Overline Ventures هستند. هر کدام دیدگاه منحصربه‌فرد خود را در مورد سرمایه‌گذاری ارائه می‌کنند و در مورد اهمیت تخصیص پول صحبت می‌کنند و اینکه چرا، از همه مکان‌ها، آتلانتا شرکت‌ها و بنیان‌گذاران جدید را جذب و حفظ می‌کند.

پانل آنها در ساعت 2:30 بعد از ظهر به وقت شرقی، درست پس از گفتگوی کنار آتش با گلاور شروع می شود. منتظر بروزرسانی های برنامه نویسی بیشتر باشید و لطفا برای شرکت در رویداد اینجا ثبت نام کنید. این برنامه مانند همه رویدادهای زنده TechCrunch رایگان است. و به یاد داشته باشید، اگر شما یک استارت آپ مستقر در آتلانتا هستید که به دنبال شرکت در مسابقه مسابقه ما هستید، لطفا اینجا را کلیک کنید. برای آن نیز فهرست هیجان انگیزی از داوران داریم.

به زودی میبینمت!