در اینجا 23 شرکت حاضر در Alchemist Accelerator’s Demo Day XXVIII امروز معرفی می شوند – TechCrunch

دوباره آن زمان است! امروز بیست و هشتمین روز نمایشی برای کیمیاگر است ، شتابدهنده ای که عمدتا بر شرکت های بزرگ تمرکز می کند – یا آنهایی که به طور عمده به شرکت های دیگر می فروشند ، نه به طور مستقیم به مصرف کنندگان.

این آخرین گروه در 23 شرکت ارائه می شود. مانند چند دسته قبلی کیمیاگر ، این یکی نیز کاملاً مجازی بود-حرکتی که راوی بلانی ، کارگردان کیمیاگر به من می گوید ، ثابت کرده است که خوب کار می کند و خاطرنشان کرد که حضور در روز نمایشی مجازی آنها “100” “بیش از معادل شخصی آن است.

من با بلانی تماس گرفتم ، که به من توضیحاتی در مورد کارهایی که هر شرکتی روی آن کار می کرد ، ارائه داد و برخی از به روز رسانی های مربوط به خود شتاب دهنده را نیز به اشتراک گذاشت. برخی از آن به روز رسانی ها:

  • Alchemist 4 میلیون دلار دیگر برای سرمایه گذاری با حمایت NEC ، Johnson Controls و Nornickel سرمایه گذاری کرده است.
  • شتابدهنده (از طریق بازوی AlchemistX) شروع به تدوین برنامه های منطقه ای می کند و با سازمان های دولتی همکاری می کند تا به آنها کمک کند نحوه راه اندازی استارت آپ های محلی را درک کنند. اولین برنامه ها در کانادا ، ژاپن و کره اجرا می شود. به عنوان مثال ، در کانادا ، این شرکت با Innovate Edmonton بر روی یک برنامه شتاب دهنده با تمرکز بر ایمنی جامعه کار می کند.
  • در حال حاضر شرکت های کیمیاگر بیش از 1.7 میلیارد دلار کمک مالی جمع آوری کرده اند.

روز نمایشی کیمیاگر امروز از ساعت 10:30 صبح در اقیانوس آرام به صورت زنده پخش می شود.

در همین حال ، 23 شرکت به ترتیب که قرار است امروز بعد از آن ارائه شوند ، در اینجا آمده است:

Codelock: یک سیستم خودکار که با هدف امضای و نظارت بر “هر خط کد” از هرگونه تغییر غیرمجاز در برنامه شرکت شما جلوگیری می کند.

ایجاد کنید: یک بستر ساده برای خرید و فروش NFT ، که به سازندگان اجازه می دهد به سرعت یک بازار NFT با برچسب سفید را که با چندین بلاکچین دوستانه بازی می کند ، گردآوری کنند.

EngFlow: سیستمی که به توسعه دهندگان کمک می کند تا با توزیع فرایند ساخت در چندین ماشین ، کد خود را سریعتر (در مثالهای ذکر شده 5 تا 10 برابر سریعتر) کامپایل کنند.

Speechki: یک ابزار تبدیل متن به گفتار برای ایجاد کتاب های صوتی از صداهای مصنوعی. به ناشران اجازه می دهد از بین بیش از 200 صدا یکی را انتخاب کرده و نتایج (قدم زدن ، مکث و غیره) را به دلخواه خود تغییر دهند.

مودبیت: یک سیستم مجهز به هوش مصنوعی که هدف آن تشخیص زمانی است که کارکنان علاقه خود را از دست می دهند یا دچار فرسودگی می شوند ، به طور خودکار “حرکت علمی” را برای کمک پیشنهاد می کند.

Knowron: یک دستیار مجازی که فقط برای کارگران خدمات صنعتی ساخته شده است ، به آنها اجازه می دهد چیزی شبیه به این بگویند “چرا این دستگاه داغ می شود؟” و از طریق کتابچه های راهنمای سرویس دستگاه ذکر شده و بینش در مورد آنچه ممکن است اشتباه باشد ارائه دهید. همچنین به علامت گذاری مواردی مانند اینکه کدام ماشینها بیشترین مشکلات یا کندی را ایجاد می کنند کمک می کند.

11 بینایی: ویجت تماس تصویری/صوتی مبتنی بر مرورگر که می تواند در وب سایت شما قرار گیرد تا مشتریان بالقوه را سریعاً با تیم فروش شما مرتبط کند ، سپس سرنخ ها را ردیابی کرده و بر اساس آن داده ها را در CRM خود ادغام کنید.

برنامه روشن: همه در یک پلت فرم برای مربیان شخصی مجازی (وزنه برداری ، یوگا ، رقص ، و غیره) ، که به آنها در انجام امور مانند رزرو و پرداخت کمک می کند. این شرکت می گوید که آنها قبلاً بیش از 2000 مربی سوار شده اند.

حق چاپ دلتا: یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین برای تأیید و مدیریت صاحبان حقوق یک قطعه رسانه.

Gaudium.AI: هوش مصنوعی مولد برای کمک به تیم رسانه های اجتماعی خود برای ارسال پست های جدید ، تولید نسخه ای منحصر به فرد در مشخصات شما.

آرکتوروس: یک ابزار “تجزیه و تحلیل داده های آب و هوایی” به منظور کمک به شرکت ها برای شناسایی کاستی ها در برنامه های پایداری خود ، یا به مدیران دارایی ها کمک می کند تا تعیین کنند که چگونه تغییرات آب و هوا و مقررات جدید بر سبد آنها تأثیر می گذارد.

AltComm: یک ابزار در مطب به منظور کمک به بیمارانی که با موانع ارتباطی راحت تر و دقیق تر با پزشکان خود ارتباط برقرار می کنند.

توانبخشی OnTrack: یک برنامه آموزشی در خانه به منظور کمک به سالمندان برای بهبود تعادل و کاهش زمین خوردن است. پیشرفت آنها را از طریق تمرینات 15 دقیقه ای چهار بار در هفته ارزیابی می کند.

رباتیک حسی: یک سیستم ایمنی مبتنی بر بینایی رایانه ای برای کارخانه ها ؛ با استفاده از دوربین های سه بعدی اضافی ، مواردی مانند بازوی رباتیک که در شرف برخورد با انسان است را مشاهده می کند و رفتار او (کند شدن ، توقف یا تغییر مسیر دستگاه) را بر این اساس تنظیم می کند.

دستورالعمل: صادقانه بگویم که کمی روی سر من است ، اما Direktiv خود را به عنوان یک “موتور ارکستراسیون بدون سرور مبتنی بر رویداد” در ابر مطرح می کند.

EMBER Medical: یک پلت فرم رزرو پزشکی و ویزیت پزشک برای خاورمیانه/شمال آفریقا. این شرکت می گوید در حال حاضر بیش از 900 پزشک روی این پلت فرم دارد.

شبیه سازی: یک “دوقلو دیجیتال” از خط تولید ایجاد می کند تا به ناکارآمدی ها و کاهش هزینه های احتمالی کمک کند.

ثابت کننده: بستری برای کسانی که به مناقصه های پروژه های بزرگ ساختمانی رسیدگی و نظارت می کنند ، با هدف انتقال فرایند از نامه های الکترونیکی/صفحات گسترده به چیزی بسیار محتاط تر و به راحتی قابل بررسی.

اعتبار تصویر: تنسفیلد

کشاورزی تنسفیلد: روبات های خودکار قاتل علف های هرز برای کشاورزی ، با استفاده از بینایی رایانه ای علف های هرز را در محصولات شناسایی کرده و دقیقاً آنها را با روغن نباتی گرم شده اسپری می کنند تا آنها را از بین ببرد.

Exovibe: یک پلت فرم “ارگونومی دیجیتال” که از داده های ضبط حرکت برای شناسایی خطرات ارگونومیک در محل کار استفاده می کند و امیدوارم از آسیب جلوگیری کند.

بارگیری کنید: Freightify که خود را با عنوان “Shopify برای حمل و نقل دریایی” معرفی می کند ، یک فروشگاه آنلاین و ابزارهایی برای رسیدگی به آن به حمل و نقل حمل و نقل می دهد. ما اینجا درباره Freightify نوشتیم.

اسپر بیونیکس: ساختن دست مصنوعی که به گفته آنها “باعث بهبود و افزایش توانایی های اضافی می شود” ، با تشخیص سیگنال با استفاده از یادگیری ماشینی که به آن کمک می کند با استفاده از کاربر دقیق تر شود.

QVALON: یک پلتفرم مبتنی بر ابر برای مدیریت فروشگاه های خرده فروشی که به تیم های خرده فروشی محلی برای ارتباط ، پیگیری وظایف ، گزارش مسائل و نظارت بر عملکرد می دهد.