در اینجا همه 10 شرکت از جدیدترین گروه IndieBio نیویورک – TechCrunch آورده شده است

اکثر شتاب دهنده های بزرگ تمایل دارند برخی از منابع خود را به مشکلات سخت علمی و شرکت هایی اختصاص دهند که به آنها توجه می کنند … اما برای IndieBio SOSV ، این تمرکز اصلی است.

آخرین باری که با IndieBio تماس گرفتیم ، شرکت های آنها در حال کار بر روی همه چیز بودند ، از قرص هایی برای درمان بیماری لثه ، تا مزارع عمودی برای تولید پایدار میگو ، تا نجات زنبورها.

در حالی که روز نمایشی بعدی IndieBio هنوز چند ماه دیگر باقی مانده است ، شرکت های دسته بعدی نیویورک انتخاب شده اند و در حال حل مشکلات جدیدی هستند – مواردی مانند مبارزه با اعتیاد به مواد افیونی ، بهبود عملکرد محصول در شرایط تغییر آب و هوا ، یا ساختن جایگزین های چرمی بهتر/ایمن تر از چیزهایی که در غیر این صورت دور می ریختیم.

من با جولی ولف ، مدیر علمی IndieBio NY تماس گرفتم ، او کمی در مورد کارهایی که هر شرکت در این آخرین گروه نیویورک روی آن کار می کرد ، به من گفت. در اینجا درک من از هر شرکت در کلاس جدید ، به ترتیب حروف الفبا است:

سراگن: ساختن “تلقیح” بر پایه میکروب که تولید محصول را در گلخانه های هیدروپونیک بهبود می بخشد ، از باکتری های مفید برای کمک به گیاهان برای افزایش مقاومت در برابر حرارت ، مبارزه با پوسیدگی ریشه و موارد دیگر استفاده می کند. این تیم می گوید عملکرد گوجه فرنگی را تا 20 درصد افزایش داده اند (بیشتر به میوه فکر کنید نه میوه بزرگتر).

HelEx: ایجاد آنچه که آنها “GPS هوشمند” می نامند ، امکان توسعه سریعتر و ایمن تر درمانهای ژنی مبتنی بر CRISPR را فراهم می کند.

Inso Bio: اینسو که توسط تیمی خارج از کرنل ساخته شده است ، روی ساده سازی چشمگیر فرآیند تعیین توالی ژنومی و پردازش نمونه کار می کند-آنچه که ولف آن را “چند مرحله ای ، با لمس بالا” می نامد و “به کارکنان آزمایشگاه زیادی نیاز دارد” (و بنابراین اغلب برای ماه ها در هر آزمایشگاه عقب افتاده است) و آن را به قطعه ای سخت افزاری تبدیل می کند که همه چیز را اداره می کند.

اعتبار تصویر: کینوکو

آزمایشگاه های کینوکو: جایگزین های کامل گوشت (به نظر استیک و کتلت به جای ناگت و کیک همبرگی) که از قارچ رشد کرده و ساخته شده اند ، از میسلیوم قارچی برای ایجاد جایگزین گوشت با طعم/بافت بیشتر شبیه گوشت واقعی استفاده می شود. در حال حاضر این شرکت نمونه های اولیه مرغ و استیک را در دست توسعه دارد.

کوتانیوس: کار بر روی یک محصول مبتنی بر پپتید که در صورت استفاده موضعی ، از آسیب/پیری ناشی از خورشید جلوگیری می کند-در حالی که زیست تخریب پذیر و برای محیط زیست ایمن است. یکی از بنیانگذاران ، دکتر نورمن میلر ، دانشمندی است که بیشتر به خاطر تألیف فرضیه 1975 در مورد نقش HDL در محافظت در برابر بیماری های قلبی شناخته شده است-به عبارت دیگر ، برای کشف چیزی به نام کلسترول “خوب”.

کیومی: گرگ به من می گوید که این تیم روی پرورش پروتئین های گوشت (میوگلوبین) در گیاهان در مقیاس بزرگ کار می کند ، که می تواند استخراج شده و به جایگزین های گوشتی گیاهی اضافه شود تا “طعم امامی را به آنها بدهد”.

درمانهای Pannex: به دنبال مبارزه با اپیدمی شبه افیونی ، Pannex در حال کار بر روی دارویی است که انتظار می رود یک مسکن غیر اعتیادآور باشد. وب سایت این شرکت می گوید داروی آن (PNX3) “به کانال Pannexin 1 متصل می شود و آن را مسدود می کند” – یکی از روش هایی که مغز ATP اضافی را به عنوان درد پردازش می کند ، تنظیم می کند.

سلامت RizLab: عفونت های باکتریایی “فوق باکتری” مقاوم به آنتی بیوتیک ها وحشتناک هستند و استفاده بیش از حد از آنتی بیوتیک های غیر ضروری فقط وضعیت را بدتر می کند. RizLab که خارج از روتگرز است ، در حال کار بر روی دستگاه های قابل حمل و آزمایشگاهی برای آزمایش سریع CBC است که می تواند به پزشک کمک کند تا سریعاً تشخیص دهد که عفونت ویروسی است یا باکتریایی-بنابراین ، امیدوارم ، تمایل به پرتاب آنتی بیوتیک به همه چیز متوقف شود.

اعتبار تصویر: TomTex

ShrimpTex: جایگزین های چرمی ساخته شده از ضایعات غذاهای دریایی – آنها چیزهایی مانند پوسته خرچنگ یا میگو را به کیتوزان تبدیل می کنند ، پلیمری که قابلیت تجزیه زیستی دارد و سپس می توانند به جایگزین های ارزان تر و پایدارتر برای چرم تبدیل شوند. این تیم قبلاً تعدادی جوایز از گروه ها از جمله LVHM (شرکت هلدینگ پشت شرکت هایی مانند لوئیس ویتون ، فندی ، کریستین دیور و غیره) دریافت کرده است.

قائم: کار بر روی “شیر جو دوسر به اندازه لبنیات مغذی” ، با استفاده از پروتئین غلیظ شده جو دوسر (به جای استفاده بیشتر از پروتئین نخود یا پروتئین سویا) برای حفظ حساسیت آن.