در اینجا دلیل افزایش سهام کوین بیس پس از ساعت کاری است

امروز پس از بل، کوین بیس گزارش شده است نتایج مالی سه ماهه اول سال 2023 خود، به خوبی انتظارات را شکست داد. در سه ماه اول سال، صرافی ارزهای دیجیتال ایالات متحده درآمد خالص ۷۳۶ میلیون دلاری، زیان خالص ۷۹ میلیون دلاری و ۲۸۴ میلیون دلاری EBITDA را تعدیل کرد.

تحلیلگران داشتند انتظار می رود درآمد بسیار کمتر 655 میلیون دلاری و ضرر بیشتر از شرکت در سه ماهه اول. در معاملات بعد از ساعت کاری، سهام کوین بیس کمی بیش از 7 درصد افزایش یافته است.

مطمئناً نتایج Coinbase یک مجموعه داده خوش‌آمد برای گاوهای ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاران در شرکت است.

بیایید بررسی کنیم که کوین‌بیس چگونه پیش‌بینی‌های تحلیلگران را پشت سر گذاشته و برای سه ماهه آینده چه پیش‌بینی می‌کند. آیا شرکت می تواند بازگشت خود را به سودآوری تعدیل شده حفظ کند؟ و در مورد فعالیت معاملاتی کریپتو Q2 چه می گوید؟

نتایج Q1 2023 Coinbase توضیح داده شده است

اگر نتایج سه ماهه اول سال 2023 کوین‌بیس را با مجموع سال قبل آن مقایسه کنیم، مجموعه‌ای از اعداد فرد به ما ارائه می‌شود. بله، درآمد کوین بیس در سه ماهه اول 2022 بسیار بیشتر از آنچه در سه ماهه اخیر خود منتشر کرده بود (1.17 میلیارد دلار) بود. اما در مقابل، در دوره سال قبل، زیان خالص شرکت بسیار بیشتر بود (430 میلیون دلار) و EBITDA تعدیل شده آن بسیار کمتر (20 میلیون دلار).