در اینجا آنچه در رویداد مجازی پاییز 2021 اپل اتفاق افتاده است – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به PDT به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

با سلام و خوش آمدید به Daily Crunch برای 14 سپتامبر 2021. این یک روز اپل در اینترنت بود ، بنابراین همه ما بعدازظهر را صرف تلاش برای فهمیدن اینکه آیا به تلفن هوشمند جدید نیاز داریم ، کرده ایم. پاسخ؟ احتمالاً اینطور نیست ، اما این مانع از آن نمی شود که بخش خوبی از خدمه TechCrunch از سود جدید یاهو در بازار کوپرتینو استفاده کنند. ما عاشق این چیزها هستیم.

در بخش TechCrunch ، Disrupt در مدت زمان یک هفته است. بنده حقیر شما بعد از ظهر به خرید می رود تا کمی آشفته به نظر برسد. جردن ، البته ، روی میز Disrupt Desk درخشان به نظر می رسد. آنجا میبینمت! – الکس

TechCrunch Top 3

  • اپل سخت افزار جدید را کنار می گذارد: هر زمان که اپل میزبان رویدادی است ، مانند این است که زمان در دنیای فناوری متوقف می شود. اگر هنوز هم باید چنین باشد ، بستگی به شما دارد ، اما این واقعیت است. در اینجا خلاصه اخبار iPhone ، اخبار Apple Watch ، به روزرسانی های iPad و یک جمع بندی کلی در صورت تمایل به متا وجود دارد. لذت بردن!
  • رونق آتلانتا: TechCrunch امروز پس از برخورد با شیکاگو و بوستون در هفته های اخیر به تور خود در شهرهای آمریکا ادامه داد. این بار ، ما وارد صحنه پررونق راه اندازی آتلانتا شدیم ، که شاهد ورود بی سابقه سرمایه است. ما با برخی از بنیانگذاران و سرمایه گذاران صحبت کردیم تا جدیدترین آنها را دریافت کنیم. فراموش نکنید که آتلانتا فقط یک خروجی دکاکورن تولید کرده است.
  • و صحبت از دکاکورن ، Canva فقط 200 میلیون دلار با ارزش 40 میلیارد دلار جمع آوری کردبه از نظر درصد ، شرکت نرم افزاری طراحی استرالیا موفق شد دو قبض را برای 0.5 درصد ارزش خالص خود جمع آوری کند. سرقت با دو برابر قیمت چرا Canva اینقدر ارزش دارد؟ مقیاس بزرگ ، همانطور که یادداشت های ما در مورد رشد درآمد آن روشن می شود.

درباره رویداد پاییز 2021 اپل در TechCrunch بیشتر بخوانید

استارتاپ ها/VC

قبل از اینکه به خلاصه معمول اخبار استارتاپ خود بپردازیم ، TechCrunch به بررسی ارزش بیشمار استارتاپ های BNPL در سراسر جهان از طریق لنز برخی از خریدهای اخیر پرداخت. من آن را نوشتم. اگر مربای شماست بخوانید.

  • با توجه به اخبار روز تناسب اندام اپل ، این مهم است Tonal به تازگی اعلام کرد که کلاس های زنده در خدمت آن هستندبه Tonal در بازار سخت افزار و نرم افزار با Peloton و سایر بازیکنان رقابت می کند. به طور خاص آن است استارتاپ ها در این مورد سخت افزار و نرم افزار را بیشتر از اپل ترکیب می کنند ، که بیشتر خدمات را در محصولات موجود خود ترکیب می کند. صرف نظر از اینها ، خبرهای خوبی برای شما کاربران Tonal در خارج وجود دارد.
  • بسته شدن 1047 بازی 100 میلیون دلار: برایان هیتر می گوید اگر گرم هستید ، داغ هستید. و 1047 بازی با عنوان موفق Splitgate بیش از حد گرم است. آنقدر هولناک که فقط دور سوم را از ماه مه به پایان رساند. اسپلیت گیت چیست؟ FPS که شامل پورتال است. (که به صراحت عالی به نظر می رسد.)
  • Grammarly برای توسعه دهندگان باز می شود: Grammarly به عنوان محصولی شناخته می شود که مردم از آن برای تقویت نوشتن خود استفاده می کنند. اما اگر بخواهید فناوری Grammarly را در محصول خود بیافزایید ، چه؟ خوب ، حالا شما می توانید. این شرکت به تازگی محصول توسعه دهنده خود را اعلام کرده است. این مدیر مالی از من می پرسد که خط کسب و کار جدید چقدر سودآور خواهد بود و آیا این به شرکت کمک می کند تا S-1 لعنتی خود را ارائه دهد.
  • EverAfter پس از جمع آوری 13 میلیون دلار ، تأکید می کند که HRtech هنوز داغ است: براساس گزارش خود ما ، EverAfter یک “ابزار بدون کد برای مواجهه با مشتری ایجاد کرده است که کارکرد و نگهداری را آسان می کند.” این کمی شبیه Sora است ، استارتاپی که TechCrunch نیز درباره آن نوشته است. چند دور متمرکز بر روی همان فضا سیگنال است!
  • دور ببر امروز fintech اندونزیایی Xendit است: Xendit اکنون به لطف چک 150 میلیون دلاری که توسط Tiger هدایت می شود ، تک شاخ است. در این مرحله ، ما بر این باوریم که هر بار که شرکای مدیریت ببر به شام ​​می روند ، 150 میلیون دلار به آنها کمک می کنند. این تنها عددی است که آنها می دانند! صرف نظر از این موضوع ، فین تک مستقر در جاکارتا با تمرکز بر پرداخت ها دارای برنامه های توسعه بزرگی است که اکنون به خوبی تامین مالی شده است.

آیا گرفتن پول از صندوق های سرمایه گذاری چین بسیار بد است؟

آیا هنگام همکاری با سرمایه گذاران چینی بنیانگذاران در حالت جمع آوری کمک های مالی کوته بین هستند؟

مدیر توسعه تجارت آسیا برای Runa Capital دنیس کالینین داده های iTjuzi ، پایگاه داده سرمایه گذاران خطرپذیر چینی را مطالعه کرد و دریافت:

… صندوق های چینی در سال 2020 حدود 250 میلیارد دلار سرمایه گذاری کردند (سه برابر بیشتر از رقم گزارش شده در Crunchbase). این رقم سرمایه گذاری VC چین را تنها 30 درصد کمتر از سرمایه گذاری های صندوق های آمریکایی ، اما سه برابر سرمایه های انگلستان و 12.5 برابر بیشتر از صندوق های آلمانی نشان می دهد.

کالینین می نویسد: همه گیری ، تنش های ژئوپلیتیکی و عوامل دیگر باعث شد بسیاری از صندوق های سرمایه گذاری چینی سرمایه گذاری های بین المللی خود را کاهش دهند ، اما این عمدتاً “زیرا در دوران COVID ، اقتصاد چین بسیار سریعتر از سایر کشورها بهبود یافت.”

تجزیه و تحلیل وی زوایای متعددی را در بر می گیرد: سرمایه گذاری های چین در اروپا با سرمایه گذاری در آسیا و ایالات متحده رو به افزایش است ، نیمی از سرمایه گذاران برون مرزی اصلی چین CVC هستند و سرمایه گذاران در حال حاضر علاقه خاصی به فناوری های پیشرفته و فناوری دیجیتال دارند.

“سرمایه گذاران چینی می توانند برای استارتاپ های خارجی ارزش قائل شوند ، اما شما باید تخصص آنها را مطالعه کنید و بدانید که چگونه می تواند برای شما مفید باشد.”

(Extra Crunch برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

قبل از اینکه وارد اخبار تند و تیز اخبار Big Tech شویم ، به روز رسانی دولت ایالات متحده: “نامزد FTC جدید بایدن یک حامی حریم خصوصی دیجیتال است که از Big Tech انتقاد می کند.” معلوم می شود این مهم است.

  • LinkedIn 25 میلیون دلار به سازندگان وعده می دهد: در صورتی که فید LinkedIn شما در برنامه pizazz وجود نداشته باشد ، شرکت تابعه مایکروسافت برنامه هایی برای تقویت جریان محتوای شما دارد. 25 میلیون دلار “Creator Accelerator Program” برای تشویق خلق بیشتر ایجاد شده است. همچنین LinkedIn در حال ورود به صدای زنده است.
  • 51 ماهواره Starlink دیگر پرواز می کنند: ما در صورت نیاز امروز این خبر را در Daily Crunch گنجانده ایم همچنین با توجه به مهاجرت به روستای مونتانا اما باید در شغل باقی بمانید.
  • پروازهای فضایی به نظر می رسد به سمت ماه پرواز کنند: شرکت فضایی ایلون تنها بازیکنی نیست که به دنبال حذف انسان از نیروگاه است. فضاپیما “سال آینده مشتریان را در مأموریت پرواز ماه از راه دور منتقل می کند” که بیش از حد منظم است. قیمت بلیط چقدر است؟

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

ما با بنیانگذاران استارتاپ ها تماس می گیریم تا به ما بگویند وقتی می خواهند به روزترین شیوه های بازاریابی رشد را داشته باشند ، به چه کسانی مراجعه می کنند. نظرسنجی را اینجا پر کنید.

یکی از توصیفاتی را که در زیر دریافت کرده ایم بخوانید!

بازاریاب: اندرو ریس ، آب میوه

توصیه شده توسط: اورین سینگ ، صنعت بازرگانی

شهادت: “ما توسط یکی از دوستان خانوادگی صاحب شرکتم به Juice ارجاع داده شدیم و به عنوان یک احترام شخصی ، آنها گفتند که بهترین پسر خود را به ما می دهند. به طور طبیعی ، ما فکر می کردیم این چیزی است که همه می گویند ، اما آنها شوخی نمی کردند. اندرو به طور جداگانه لیگ برتر از شرکت بازاریابی قبلی ما بود. داشتن فردی بسیار آگاه و مایل به یادگیری صنعت جدید نقطه عطفی برای ما بود. “

انجمن

اعتبار تصویر: کتابهای پایه

از برنامه ریزی شده فضاهای توییتر گرفته تا چت های بداهه با خدمه Equity ، تیم TechCrunch دائماً در توییتر حضور دارد. فردا ، چهارشنبه ، 15 سپتامبر ساعت 2 بعد از ظهر PDT/5 بعد از ظهر EDT ، قضات Disrupt Battlefield در توییتر اسپیس صحبت خواهند کرد. روز پنجشنبه ، 16 سپتامبر ، ساعت 3 بعد از ظهر PDT/6 بعد از ظهر EDT ، دنی کریچتون با مارتین فورد ، نویسنده کتاب “قانون روبات ها: چگونه هوش مصنوعی همه چیز را دگرگون می کند” ملحق می شود. مطمئن شوید که موارد زیر را دنبال می کنید TechCrunch حساب توییتر برای اطلاع از اخبار و رویدادهای ما.