دانلود بیش از 1 میلیارد بار از تلگرام – TechCrunch

به گزارش Sensor Tower ، برنامه محبوب پیام رسانی فوری تلگرام به گروه برنامه های نخبگان پیوست که بیش از 1 میلیارد بار در سراسر جهان بارگیری شده است.

این شرکت بین المللی تلفن همراه به TechCrunch گفت که برنامه اصلی دبی ، که در اواخر 2013 راه اندازی شد ، از نقطه عطف روز جمعه فراتر رفت. همانطور که در مورد رقیب اصلی برنامه ، WhatsApp ، هند بزرگترین بازار برای تلگرام است. دومین بازار بزرگ اینترنت جهان تقریباً 22 درصد از نصب های مادام العمر آن را شامل می شود ، سنسور تاور گفت.

“[India is] پس از آن روسیه و اندونزی قرار دارند که حدود 10 and و 8 of را تشکیل می دهند [all installs]، به ترتیب. نصب برنامه در سال 2021 شتاب گرفت و در نیمه اول سال 2021 به حدود 214.7 میلیون نصب رسید که نسبت به سال قبل از آن 133 میلیون در سال قبل 61 درصد افزایش داشت.

شایان ذکر است که تعداد نصب ها برابر با پایگاه کاربر فعال برنامه نیست. به عنوان مثال ، تلگرام در اوایل سال جاری حدود 500 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. اما افزایش بارگیری ها ، که همزمان با عملکرد ضعیف واتس اپ در انتقال سیاست های حفظ حریم خصوصی به پایگاه کاربری گسترده آن است ، با این وجود نشان می دهد که تلگرام در سه ماهه اخیر از توجه بیشتری برخوردار بوده است.

به گفته TechCrunch ، Sensor Tower ، تلگرام ، که در اوایل سال جاری بیش از 1 میلیارد دلار جمع آوری کرد ، پانزدهمین برنامه در سراسر جهان است که 1 میلیارد بار یا بیشتر بارگیری شده است. به گفته Sensor Tower ، سایر برنامه های موجود در لیست شامل WhatsApp ، Messenger ، Facebook ، Instagram ، Snapchat ، Spotify و Netflix است. (شرکت های تحقیقاتی تلفن همراه نصب اکثر برنامه های Google که از قبل روی دستگاه های Android نصب شده اند را پیگیری نمی کنند.)

تلگرام بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.