دانشگاه برکلی می گوید اگر پیشنهاد صندوق رای MA به تصویب برسد ، کارگران کنگره می توانند 4.82 دلار در ساعت دریافت کنند – TechCrunch

ائتلافی از شرکت های تحویل و تگرگ مبتنی بر برنامه مانند Uber ، Lyft و DoorDash اخیراً یک پیشنهاد رای گیری در ماساچوست ارائه کرده است تا کارگران اقتصاد بزرگ را بعنوان پیمانکار مستقل طبقه بندی کند تا کارمند. بر اساس مطالعه دانشگاه کالیفرنیا برکلی که روز چهارشنبه منتشر شد ، اگر این تصمیم به رای گیری نوامبر 2022 برسد و تصویب شود ، رانندگان می توانند حداقل یک چهارم حداقل دستمزد را دریافت کنند.

Ken Jacobs و Michael Reich ، محققان مرکز کار برکلی UC ، حفره های متعددی را شناسایی کردند که می تواند حقوق تضمینی را از 18 دلار در ساعت به 4.82 دلار برای راننده معمولی هفته ای 15 ساعت و 6.74 دلار در ساعت برای راننده معمولی 40 ساعته در هفته تغییر دهد. کمک هزینه سلامت ائتلاف MA برای کار مستقل ، گروه مسئول ابتکار ، مدعی شد که دانشگاه برکلی “اطلاعات غلط و گمراه کننده ای در مورد س theالات رأی گیری ارائه می دهد که نه تنها با واقعیت ها در تضاد نیستند ، بلکه در مقایسه با آنها در برابر بررسی قرار نمی گیرند. بر اساس بیانیه ائتلاف منتشر شده ، موفقیت پروپ 22 در کالیفرنیا “.

طرح MA که اخیراً چراغ سبز برای شروع جمع آوری امضاهای مورد نیاز برای به دست آوردن آن در رای گیری داده شد ، از پیشنهاد 22 در کالیفرنیا الگو گرفته است. پروپوزال 22 در نوامبر 2020 تصویب شد ، اما در آگوست قاضی دادگاه عالی این قانون را مغایر با قانون اساسی تشخیص داد ، تصمیمی که به احتمال زیاد قابل تجدید نظر خواهد بود.

همانطور که در مورد حمایت 22 ، اختلاف نظر بین طرفداران و مخالفان پیشنهاد MA به تعریف “زمان مشارکت” و اینکه آیا رانندگان حق دارند در خارج از این ساعات حقوق دریافت کنند ، برمی گردد. زمان درگیر به عنوان زمانی گفته می شود که رانندگان فعالانه مشغول یک برنامه هستند ، مانند زمانی که راننده تحویل خودرو برای برداشتن غذا و رها کردن آن در حال رانندگی است. ابتکار پیشنهادی به رانندگان تضمین می دهد که درآمد آنها معادل 120 of از حداقل دستمزد کارشناسی ارشد خواهد بود ، که در سال 2023 قبل از راهنمایی مشتریان حدود 18 دلار در ساعت خواهد بود ، اما تنها در حالی که رانندگان به طور فعال در حال برنامه ریزی هستند. این نوع محاسبه است که رانندگان DoorDash که اخیراً در خارج از خانه مدیرعامل تونی خو اعتراض کرده اند ، منجر به پرداخت ناکافی حقوق می شوند.

جیکوبز و رایش می نویسند: “بیشتر زمان رانندگان بین پرداخت سواری صرف رانندگی و کروز می شود.” رانندگان ممکن است از محل عقب نشینی با تقاضای پایین به منطقه ای که احتمال سوار شدن آنها بیشتر است برمی گردند یا در مناطق مرکزی شهر که جایی برای پارک وجود ندارد در حال گردش هستند. “

محققان ادامه می دهند: “داده های خود Uber نشان می دهد که زمان مشارکت تنها 67 درصد زمان واقعی کار رانندگان را شامل می شود.” “شرکت ها تقریباً 33 درصد از مواقعی را که رانندگان بین مسافران منتظر هستند یا از سفر به مناطق دور افتاده باز می گردند ، پرداخت نمی کنند. اما چنین زمانی بخشی ضروری از کار رانندگان است … پرداخت نکردن آن زمان معادل پرداخت رستوران فست فود یا فروشگاه خرده فروشی به صندوقدار تنها زمانی است که مشتری در پیشخوان است. ما قوانین کار و اشتغال دقیقاً برای محافظت از کارگران در برابر این نوع استثمار داریم. “

در همین حال ، ائتلاف می گوید رانندگان می توانند این برنامه را درصورت رد یا نادیده گرفتن اعلانات ، تکمیل سفرها برای برنامه های دیگر یا انجام کارهای ساده ، روشن کنند و اساساً نباید برای آن زمان دستمزد دریافت کنند.

به گفته ائتلاف ، سوال رای گیری پیشنهادی نیز حداقل 0.26 دلار در هر مایل را برای تامین هزینه نگهداری و گاز خودرو تأمین می کند. جیکوبز و رایش دریافتند که این مبلغ نه تنها 0.30 دلار کمتر از نرخ بازپرداخت IRS است ، بلکه باز هم تنها زمان فعال بودن یک راننده را نشان می دهد ، به این معنی که هزینه های خودرو در بین دوچرخه سواری به رانندگان پرداخت نمی شود. به با استفاده از مطالعات Uber ، محققان دریافتند که 6.6 مایل رانندگی در هر ساعت هزینه هایی را متحمل می شود که تحت پیشنهاد رای گیری بازپرداخت نمی شود.

همچنین در پیشنهاد ائتلاف مجموعه ای از مزایای جدید شامل حقوق بیمار ، حقوق مرخصی پزشکی ، بیمه حوادث شغلی و کمک هزینه مراقبت های بهداشتی برای افرادی که حداقل 15 ساعت در هفته کار می کنند ، قرار داده شده است. در برخی موارد ، یک شرکت ممکن است راننده ای را ملزم کند تا مدارک ثبت نام فعلی خود را در یک برنامه بهداشتی واجد شرایط ارائه دهد تا واجد شرایط دریافت کمک هزینه باشد. به گفته محققان ، اکثر رانندگان به طور متوسط ​​15 ساعت در هفته را صرف این برنامه می کنند ، اما از آنجایی که یک سوم این زمان بدون مشارکت صرف می شود ، راننده در واقع باید 22. ساعت کار کند تا واجد شرایط دریافت کمک هزینه باشد. به گفته جیکوبز و رایخ ، یافتن رانندگانی که در آن ساعات کار می کنند و دارای بیمه هستند ، اکثر رانندگان را از واجد شرایط بودن برای دریافت کمک هزینه درمانی محروم می کند.

سرانجام ، از آنجا که پیمانکاران مستقل ملزم به پرداخت مالیات حقوق و دستمزد به کارفرما و کارکنان هستند ، رانندگان باید تا 11.8 درصد از کل درآمد خود را بپردازند ، هزینه دیگری که شرکت های برنامه نویسی با زبان فعلی خود جبران نمی کنند. پیشنهاد.

لوئیس راموس ، راننده Lyft از ورستر ، در بیانیه ای از ائتلاف MA برای کار مستقل می گوید: “این اعداد کاملاً مضحک هستند – اگر من از حداقل دستمزد خیلی بهتر نبودم ، این کار را انجام نمی دادم.” “هر راننده ای که می شناسم این کار را ترجیح می دهد زیرا پول خوبی کسب می کنند و هر زمان که بخواهند هر زمان که بخواهند این کار را انجام می دهند. این چیزی است که ما سعی می کنیم با این سوال رای گیری از آن محافظت کنیم. “

ماساچوست و کالیفرنیا تنها کسانی نیستند که در مورد حقوق کارگران با شرکت های مبتنی بر برنامه بحث می کنند. در ماه مارس ، Uber یک نبرد حقوقی در انگلستان بر اساس طبقه بندی رانندگان مشابه از دست داد و مجبور شد رانندگان را به عنوان کارمند طبقه بندی کند ، و در اوایل ماه جاری ، دادگاه های هلند تصمیم گرفتند که رانندگان Uber کارمند نیستند و فریلنسر نیستند.