داده‌های تاریخی Google UA تا ۱ ژوئیه ۲۰۲۴ در دسترس خواهد بود

خبر خوب برای کسانی که از صادرات داده های Google UA خود عقب مانده اند. از اول جولای 2023، جمع آوری داده ها در Universal Analytics متوقف می شود. با این حال، تا 1 ژوئیه 2024، توانایی مشاهده و صادر کردن تمام داده‌های جمع‌آوری‌شده قبل از این تاریخ را حفظ خواهید کرد.

بعد از غروب آفتاب هنگام برنامه ریزی مهاجرت به GA4 موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  • پس از غروب آفتاب و تا زمانی که پلتفرم خاموش شود، کاربران به داده‌ها و گزارش‌های تاریخی در رابط کاربری دسترسی خواهند داشت، اما دسترسی ویرایشگر ندارند.
  • علاوه بر این، همانطور که در راه حل های موجود ذکر شده است، می توانید داده های خود را صادر کنید. با این حال، پس از رد شدن دارایی، هیچ داده جدیدی پردازش نخواهد شد و هیچ گزارش یا معیاری به‌روزرسانی با داده‌های پس از غروب خورشید وجود نخواهد داشت.
  • داده‌های پیشنهاد، مخاطب یا تبدیل به Google Ads یا ادغام‌های شخص ثالث ارسال نمی‌شوند.
  • دارندگان قرارداد فعلی Universal Analytics 360 می‌توانند ویژگی‌های استاندارد Universal Analytics را ایجاد کرده و برای ادامه پردازش داده‌ها، آنها را به 360 ارتقا دهند.

تو عمیق تر در صفحه راهنمای Google Analytics می‌توانید درباره سایر نقاط عطف مهم UA، GA4 و Analytics 360 اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. با توقف جمع‌آوری داده‌ها، ممکن است تبلیغ‌کنندگان مجبور شوند راه‌حل‌های جایگزین را جستجو کنند یا به Google Analytics 4 ارتقا دهند، که ویژگی‌های پیشرفته‌تری را برای ردیابی بین دستگاهی، یادگیری ماشینی و کنترل‌های حریم خصوصی ارائه می‌دهد. با این حال، به یاد داشته باشید که قبل از از دست دادن دسترسی در 1 ژوئیه 2024، داده های تاریخی خود را صادر کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.