خودروهای ریویان در حال حاضر پس از دریافت گواهینامه های کلیدی – TechCrunch – برای فروش در همه 50 ایالت آماده هستند

خودروهای ریویان از سه آژانس گواهینامه دریافت کرده اند ، آخرین مانعی که به خودروساز الکتریکی اجازه می دهد تا وانت R1T و SUV R1S خود را در هر 50 ایالت آمریکا بفروشد و تحویل دهد.

ریویان در ایمیلی به TechCrunch تأیید کرد که این خودروها دارای مجوز کامل از اداره امنیت ترافیک بزرگراه ها ، آژانس حفاظت از محیط زیست و هیئت منابع هوایی کالیفرنیا هستند. بلومبرگ همچنین گزارش داد که ریویان برای تحویل خودروها به مشتریان تأییدیه نظارتی دریافت کرده است.

ریویان یک مدل فروش مستقیم دارد که در آن مشتریان می توانند خودروهای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند. قوانین حمایت از فروشندگان در بسیاری از ایالت ها شرکت هایی مانند ریویان را از داشتن فروشگاه های مخصوص خود منع می کند ، جایی که مشتریان می توانند درایوهای آزمایشی را امتحان کرده و از گزینه های تامین مالی مطلع شوند. با این حال ، هیچ محدودیتی برای سفارش آنلاین مشتریان از آن ایالت ها وجود ندارد.

به گفته NRDC ، امروزه 22 ایالت به همه تولیدکنندگان خودرو اجازه می دهد تا خودروها را به مشتریان بفروشند. در آن ایالت ها ، ریویان می تواند فروشگاه هایی راه اندازی کند ، وسایل نقلیه را به نمایش بگذارد ، سوارهای آزمایشی ارائه دهد و مهمتر از همه در مورد تامین مالی بحث کند. 11 ایالت دیگر تنها به تسلا ، که دارای مدل فروش مستقیم است ، اجازه می دهد خودروها را بفروشد ، اغلب در تعداد محدودی از نقاط در سراسر ایالت.

ریویان قصد دارد عرضه نسخه R1T را در این ماه آغاز کند. انتظار می رود تحویل SUV R1S در سال جاری انجام شود.

تأیید گواهینامه های ایالتی و دو آژانس فدرال در پی سه خبر اعلام شده در چند هفته گذشته بود که شامل اولین وانت برقی Rivian R1T با رنگ آبی “ریویان” صبح سه شنبه در کارخانه این شرکت در عادی از خط مونتاژ خارج می شود. ، ایلینوی دو خودروی این شرکت همچنین برای اولین نسخه از وانت کاملاً برقی R1T و 316 مایل برای SUV R1T ، محدوده رسمی EPA را 314 مایل دریافت کردند.

همه این موارد به دنبال آن است که ریویان به صورت محرمانه اوراق بهادار خود را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ثبت کند تا به صورت عمومی در بیاید. این شرکت با پشتیبانی تعدادی از سرمایه گذاران نهادی و استراتژیک از جمله فورد و آمازون ، اندازه و محدوده قیمت پیشنهادی پیشنهادی را ندارد.

منابع مطلع از برنامه های IPO ریویان گفتند که شرکت هنوز “راه اندازی راه” را آغاز نکرده است ، فرآیندی که در آن یک شرکت پذیره نویسی و مدیریت شرکت قبل از انتشار عمومی ، مجموعه ای از ارائه ها را برای سرمایه گذاران بالقوه ارائه می دهند.