خلبانان تبلیغات محصولات مبتنی بر ویدئو و عمودی وارد شبکه مخاطبان مایکروسافت می شوند

مایکروسافت روز سه شنبه اعلام کرد تبلیغات ویدئویی و تبلیغات محصولات مبتنی بر عمودی در حال حاضر در شبکه مخاطبان مایکروسافت در حال آزمایش هستند. در این اطلاعیه ، این شرکت همچنین سلب مسئولیت در تبلیغات ، ادغام شخص ثالث جدید با ردیابی رویداد جهانی ، سفارشات درج انعطاف پذیر و درخواستهای داخلی برای پیشنهادات رد شده در مرکز تجاری مایکروسافت را فاش کرد.

آزمایشی تبلیغات ویدئویی در شبکه مخاطبان مایکروسافت. تبلیغات ویدئویی اکنون در شبکه مخاطبان مایکروسافت به عنوان یک برنامه آزمایشی در ایالات متحده ، استرالیا ، کانادا ، فرانسه ، آلمان ، نیوزلند و انگلستان در دسترس است

نمونه ای از قرار دادن تبلیغات ویدیویی. تصویر: مایکروسافت

طول ویدئوها می تواند بین شش ثانیه تا دو دقیقه باشد و تبلیغات ویدیویی در مکان های شریک ناشر نیز به زودی منتشر می شود. برای آزمایش این محصول جدید ، با نماینده پشتیبانی Microsoft Advertising یا تیم پشتیبانی Microsoft Advertising تماس بگیرید.

تبلیغات محصول مبتنی بر عمودی در شبکه مخاطبان مایکروسافت اجرا می شود. این شرکت همچنین یکی دیگر از ویژگیهای شبکه مخاطبان مایکروسافت را تبلیغ می کند-تبلیغات محصولات مبتنی بر عمودی ، که از خوراک موجود تبلیغ کننده برای ایجاد تبلیغات برای لیست اتومبیل ، رویدادهای سرگرمی ، هتل ها ، تورها و فعالیت ها و اجاره تعطیلات در محیط های بومی استفاده می کند.

مایکروسافت در این اطلاعیه می گوید: “هوش مخاطب مایکروسافت پیام مناسب را به مخاطب مناسب می رساند و کاربر را با موارد موجود در فید که مورد علاقه آنها است مطابقت می دهد و به شما کمک می کند تا با مشتریان بالقوه ای که آماده تبدیل هستند ارتباط بهتری برقرار کنید.” آزمایشی در حال حاضر فقط برای تبلیغ کنندگان در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس است. برای مشارکت ، با نماینده پشتیبانی Microsoft Advertising خود تماس بگیرید یا با تیم پشتیبانی Microsoft Advertising تماس بگیرید.

سلب مسئولیت برای صنایع تحت نظارت. Microsoft Advertising در تبلیغات سلب مسئولیت می کند (همانطور که در زیر نشان داده شده است). در حالی که این ویژگی مختص صنایع تحت نظارت نیست ، می تواند برای تبلیغ کنندگان در عمودی که در آن مصرف کنندگان باید در مورد جزئیات مربوط به کسب و کار شما مطلع شوند مفید باشد.

تصویر: مایکروسافت

برای استفاده از سلب مسئولیت در تبلیغات ، تبلیغ کنندگان ابتدا باید یک کمپین جدید ایجاد کنند ، زیرا فقط در سطح کمپین فعال هستند.

به زودی: درخواست تجدید نظر داخلی در مرکز تجاری مایکروسافت. مایکروسافت پیش از تعطیلات درخواستهای تبلیغاتی محصولات خود را به مرکز تجاری مایکروسافت اضافه می کند (این شرکت تاریخ دقیقی را مشخص نکرد). این ویژگی به گونه ای طراحی شده است که تبلیغ کنندگان را درمورد نقض خط مشی که ممکن است باعث رد شدن سرمقاله برای پیشنهادات شود ، طراحی کند.

تصویر: مایکروسافت

آگهی دهندگان قادر خواهند بود برای همه درخواستهای رد شده در آن خط مشی ، درخواست تجدیدنظر/دستی از رابط (نشان داده شده در بالا) را با یک کلیک درخواست کنند. توجه: حداکثر تعداد کل درخواستها 100000 پیشنهاد در ماه در هر فروشگاه است.

ادغام های شخص ثالث جدید با ردیابی رویداد جهانی. مایکروسافت به منظور تلاش برای ساده سازی فرایند راه اندازی Universal Tracking Event (UET) ، ادغام شخص ثالث با Google Tag Manager ، Shopify ، Squarespace و WordPress را راه اندازی می کند.

برای شروع کار با یکی از این ادغام ها ، در حین راه اندازی گزینه “افزودن برچسب از طریق پلت فرم ویرایش وب سایت” را انتخاب کنید و دستورالعمل هایی برای پلت فرم انتخاب شده ارائه می شود.

سفارشات درج انعطاف پذیر. از دستورات درج انعطاف پذیر می توان برای تنظیم سفارشات درج باز و/یا نامحدود بودجه استفاده کرد.

چرا اهمیت می دهیم. اطلاعیه های سپتامبر مایکروسافت تبلیغات انواع مختلفی از کیفیت زندگی را برای بازاریابان جستجوی پولی ارائه می دهد:

  • قالب ویدئویی جدید شبکه مخاطبان مایکروسافت ممکن است به برندها در افزایش آگاهی و همچنین تعامل با تبلیغات خود کمک کند.
  • سلب مسئولیت در تبلیغات ممکن است به تبلیغ کنندگان در صنایع تنظیم شده کمک کند تا مطیع باشند.
  • درخواست های داخلی ممکن است به کاهش مدت زمانی که تیم شما برای تماس با تیم پشتیبانی Microsoft Advertising اختصاص می دهد ، کمک کند. این امر می تواند به ویژه برای رفع رد در فصل خرید تعطیلات ، زمان حساس سال برای بسیاری از تجار مفید باشد.
  • ادغام های جدید UET ممکن است به معنای فرآیند راه اندازی ساده تری برای ردیابی رویدادها باشد.
  • سفارشات درج انعطاف پذیر ممکن است روشهای متنوع تری برای مدیریت بودجه به تبلیغ کنندگان ارائه دهد.

درباره نویسنده

George Nguyen ویرایشگر Search Engine Land است که جستجوهای ارگانیک ، پادکست و تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد. سابقه وی روزنامه نگاری و بازاریابی محتوا است. قبل از ورود به صنعت ، او به عنوان شخصیت رادیو ، نویسنده ، مجری پادکست و معلم مدرسه دولتی کار می کرد.