خرید 12 میلیارد دلاری Mailchimp از Intuit در مورد گسترش تمرکز بر مشاغل کوچک آن است – TechCrunch

در ابتدا سرخ می شود، قرارداد 12 میلیارد دلاری Intuit-Mailchimp ممکن است چندان منطقی نباشد. اما مردم تمایل به شرکت های کبوترخانه دارند و در این مورد آنها ممکن است Intuit را صرفاً یک شرکت نرم افزاری مالی و Mailchimp را یک شرکت بازاریابی ایمیل ببینند و نه بیشتر. اگر تا آنجا که دیدگاه شما پیش می رود ، معامله گیج کننده است. با این حال ، از یک لنز وسیع تر ، بیشتر از آنچه که فکر می کنید برای هر دو شرکت وجود دارد.

بیایید با Intuit شروع کنیم. اگر به وب سایت شرکت بروید و مجموعه محصول را اسکن کنید ، به وضوح همه چیز در مورد مدیریت امور مالی برای مشاغل مصرف کننده و کوچک است. به نظر می رسد دسته دوم چیزی است که شرکت می خواهد از آن استفاده کرده و با این معامله توسعه دهد.

قبل از اخبار دیروز ، بزرگترین خرید Intuit مربوط به خرید اعتباری کارما به قیمت 7.1 میلیارد دلار در سال گذشته از سوی مصرف کنندگان بود. این معامله به مشتریان این شرکت راهی داد تا به نمرات اعتباری خود در خارج از سه شرکت گزارشگری بزرگ دسترسی پیدا کنند: Experian ، Equifax و TransUnion. ظاهراً تنها به این معامله اکتفا نکرده است ، اما هدف خود را بر Mailchimp قرار داده است تا مقداری پول را به طرف تجارت خانه بیاندازد.