خرید با پشتیبانی آمازون در حال حاضر ، پرداخت پلتفرم بعدی Capital Float 50 میلیون دلار افزایش می دهد-TechCrunch

Capital Float ، یک استارتاپ تحت حمایت آمازون که خرید خود را در حال حاضر ارائه می دهد ، خدمات بعدی را در بسیاری از پلتفرم های آنلاین محبوب در هند از جمله شرکت تجارت الکترونیک پرداخت می کند ، روز سه شنبه گفت که پس از رشد قوی 50 میلیون دلار در دور جدید تامین مالی جمع آوری کرده است. در سه ماهه اخیر

Lightrock India دور استارتاپ سری D استارتاپ مستقر در بنگلور را رهبری کرد ، که باعث می شود درآمد کل این شرکت هفت ساله به بیش از 200 میلیون دلار برسد (بیش از نیمی از آن بدهکار است). سرمایه گذاران فعلی Sequoia Capital India ، Ribbit Capital ، Creation Investments و کارآفرینان برجسته David Velez از Nubank ، Kunal Shah of CRED و Amrish Rau of Pine Labs نیز در دور جدید شرکت کردند.

Capital Float از طریق مشارکت با سایر شرکت ها به مشتریان می رسد. این شریک وام دهنده بسیاری از سیستم عامل های آنلاین محبوب از جمله آمازون هند ، سرویس آموزش آنلاین Unacademy ، شرکت هواپیمایی Spicejet ، شیوه زندگی مستقیم مصرف کنندگان و نام تجاری لوازم الکترونیکی Boat و شرکت رزرو سفر MakeMyTrip است. ساشانک ریشیاسرینگا ، بنیانگذار این استارتاپ ، در مصاحبه ای با TechCrunch توضیح داد که مشتریان آنها می توانند خرید خود را از طریق وام در هنگام خروج انجام دهند.

این استارتاپ همچنین با شرکت پرداخت Razorpay برای دستیابی به مشاغل کوچک و متوسط ​​و با Walnut برای تامین مالی شخصی به مشتریان مشارکت دارد.

Capital Float بیش از 2.5 میلیون مشتری جمع آوری کرده است. این استارتاپ گفت ، این مشتریان که بیش از 2 میلیون خرید در ماه انجام می دهند ، از این خدمات برای تأمین مالی بیش از 271 میلیون دلار در سال استفاده می کنند. ریشیاسرینگا گفت ، بیشتر تمرکز این استارتاپ در طول سال بر فضای آنلاین بوده است.

وی گفت: “تعداد مشتریان ما در 12 ماه گذشته بیش از چهار برابر شده است و بازده جمع آوری ما در این دوره زمانی که بسیاری از شرکت های دیگر شاهد افت بودند ، هنوز بیش از 95 درصد بود.”

مدل BNPL Capital Float. اعتبار تصویر: برنشتاین

بازار خرید در حال حاضر ، بعداً در هند در مرحله نوپایی است ، جایی که تنها بخشی از مردم دارای کارت اعتباری هستند. اما تعداد کمی از استارتاپ ها از جمله Capital Float ، ZestMoney و LazyPay شروع به جذب خود در بازار کرده اند.

نفوذ کم کارت های اعتباری در هند به این معناست که تعداد کمی از مردم در کشور دارای نمره اعتباری سنتی هستند که بانک ها برای اطمینان از شایستگی اعتباری خود قبل از صدور وام به آن اعتماد می کنند. علاوه بر این ، وام های کوچک برای بانک ها سودآوری ایجاد نمی کند و انگیزه کمتری برای نوشتن چنین چک هایی به آنها می دهد.

ریشیاسرینگا گفت ، نیمی از پایگاه کاربران Capital Float امروزه کارت اعتباری ندارند.

“Capital Float سه گانه منحصر به فرد تجربه مشتری ، مدیریت ریسک و مشارکت تجاری را حل کرده است که در قلب باز کردن فرصت BNPL در هند نهفته است. سلیم آساریا ، شریک در Lightrock India ، در بیانیه ای گفت که علاوه بر بستر فناوری قوی خود ، دارای قابلیت پذیره نویسی و مجموعه های پیچیده ، همراه با یک دفترچه وام دهی اخلاقی است که مدل را بسیار جذاب می کند.

“ما همچنین به طور مداوم تحت تأثیر سرسختی و عملکرد تیم در یک چرخه اعتباری کامل قرار گرفته ایم. ما از همکاری با تیم برای ایجاد یک تجارت بسیار مقیاس پذیر ، متمایز و پایدار که بر زندگی میلیون ها مشتری در هند از طریق اعتبارات دیجیتالی و محصولات مالی تأثیر مثبت می گذارد ، هیجان زده هستیم. “

این یک داستان در حال توسعه است. موارد بیشتر برای پیگیری…