«خرید آمریکایی» نباید مانع پیشرفت ما به سمت «اینترنت برای همه» شود

خط پایان در دید شماست. همانطور که دولت بایدن بیان کرد، «اینترنت برای همه» اگر آمریکا اولویت های خود را ثابت نگه دارد، به زودی به واقعیت تبدیل خواهد شد.

رئیس جمهور جو بایدن در طول سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه، یک نوار بالا را تعیین کرد: “ما آمریکایی را می خریم”، زیرا ایالات متحده میلیاردها دلار برای اتصالات باند پهن جدید هزینه می کند. این یک استراتژی هوشمندانه برای ایجاد مشاغل آمریکایی و تقویت اقتصاد ایالات متحده است، اما رهبران ما نباید سرعت را در رقابت برای بستن شکاف دیجیتالی در مواردی که «خرید آمریکایی» هنوز یک گزینه واقعی نیست، قربانی کنند.

در طول همه گیری همه گیر، زمانی که همه سرانجام فهمیدند که پهنای باند یک ضرورت است، تقویت شد، همکاری دو حزبی برای آمریکا فرصتی برای یک نسل برای دستیابی به اتصال جهانی به ارمغان آورد. تا به امروز، بیش از 90 میلیارد دلار توسط کنگره و دولت برای تکمیل کار بخش خصوصی برای اتصال هر خانه در آمریکا به خدمات اینترنت باند پهن در نظر گرفته شده است.

در طول این سرعت به سوی «اینترنت برای همه»، رهبران آمریکا باید از ایجاد موانعی که پیشرفت را به تاخیر می اندازد، اجتناب کنند.

به عنوان مثال، تحت برنامه 42.45 میلیارد دلاری سهام، دسترسی و استقرار پهنای باند (BEAD)، هر ایالت شرکت کننده – و همچنین پورتوریکو و ناحیه کلمبیا – حداقل 100 میلیون دلار برای زیرساخت اینترنت دریافت خواهند کرد، که بیشتر نیز باید پرداخت شود. بر اساس تعداد متناسب مکان‌های سرویس‌دهی نشده هر ایالت. دکارتی تخمین می زند که ارائه دهندگان فیبر 22 میلیارد دلار دیگر به مبلغ 64 میلیارد دلار در مجموع کمک خواهند کرد، که “برای دستیابی به هدف در دسترس بودن برنامه” یعنی ایجاد خدمات پهنای باند “برای همه مکان های واجد شرایط” کافی است. این اولین است.

قانون سرمایه گذاری زیرساختی و مشاغل (IIJA) که در 15 نوامبر 2021 توسط پرزیدنت بایدن به تصویب رسید، همچنین شامل 14.2 میلیارد دلار برای برنامه اتصال مقرون به صرفه است که به بیش از 17 میلیون خانواده آمریکایی کمک کرده است تا هزینه اتصال پهنای باند خانگی را بپردازند که در غیر این صورت آنها را پرداخت می کردند. مبارزه برای استطاعت علاوه بر این، این لایحه 2.75 میلیارد دلار برای برنامه‌های سهام دیجیتال کنار گذاشته است. 2 میلیارد دلار برای برنامه اتصال پهنای باند قبیله ای. 2 میلیارد دلار برای خدمات خدمات شهری روستایی آموزش از راه دور، پزشکی از راه دور و برنامه پهن باند. و 1 میلیارد دلار برای برنامه کمک مالی جدید میدل مایل. این واقعاً لحظه باند پهن در خورشید است.

در طول این سرعت به سوی «اینترنت برای همه»، رهبران آمریکا باید از ایجاد موانعی که پیشرفت را به تاخیر می اندازد، اجتناب کنند. هر آمریکایی سزاوار این است که “در کلاس شرکت کند، یک تجارت کوچک راه اندازی کند، با پزشک خود ملاقات کند و در اقتصاد مدرن شرکت کند.”

قانون Build America Buy America، که به عنوان بخشی از IIJA تصویب شد، پروژه‌های زیرساختی (از جمله زیرساخت‌های اینترنتی که توسط برنامه BEAD تأمین مالی می‌شود) را ملزم می‌کند که از مواد داخلی استفاده کنند. اما شبکه های باند پهن پیچیده هستند. آنها بیشتر از کابل های فیبر هستند. برخی از قطعات ضروری پازل مانند برخی محصولات الکترونیکی در حال حاضر در آمریکا تولید نمی شوند و اجزای سازنده آن محصولات در ایالات متحده موجود نیستند.

ما همیشه باید تمام تلاش خود را برای احترام به هدف پرزیدنت بایدن برای «خرید آمریکایی» انجام دهیم، اما نه به قیمت آفلاین گذاشتن آمریکایی‌ها در حالی که آنها منتظر هستند تا هر سوئیچ، روتر و رادیو در ایالات متحده ساخته شود. تخمین زده است که برنامه BEAD به تنهایی می تواند 23000 شغل برای کارگران ماهر مخابرات ایجاد کند … فقط برای ایجاد زیرساخت. حتی اگر برای تعداد محدودی از اجزای شبکه نیاز به تکیه بر تولیدکنندگان خارجی داشته باشیم، هزینه‌ها عمدتاً به سمت چک‌های حقوق و ترازنامه ایالات متحده خواهد رفت.

جینا ریموندو، وزیر بازرگانی ایالات متحده اخیراً اعلام کرد که CommScope و Corning نزدیک به 550 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده و صدها شغل جدید در آمریکا برای ساخت کابل های فیبر نوری ایجاد می کنند. اگرچه دولت اوباما در قانون بازیابی و سرمایه‌گذاری مجدد آمریکا در سال 2009 (ARRA) معافیت کلی «خرید آمریکایی» برای محصولات فناوری اطلاعات ارائه کرد، اما با اذعان به اینکه سهم ایالات متحده از تولید جهانی کامپیوتر و الکترونیک بین سال‌های 1999 تا 2009 8.2 درصد کاهش یافته است، دولت بایدن حق دارد به دنبال راه حلی باشد که متعادل باشد و در صورت امکان تولید ایالات متحده را به حداکثر برساند و در صورت لزوم اجازه دهد قطعات منتخب شبکه از خارج از مرزهای ما تهیه شود.

اتفاقات خوبی برای از بین بردن شکاف دیجیتالی در حال رخ دادن است، از جمله کمیسیون ارتباطات فدرال اخیراً 66 میلیون دلار را به کمک های مالی مقرون به صرفه گسترش پهنای باند اختصاص داده است. این شتاب را از دست ندهیم. فدای آن نکنیم عالی برای کامل.

زمان آن فرا رسیده است که دولت بایدن از پیامدهای ناخواسته ایده‌آل «آمریکایی بخر» محافظت کند و چشمش به جایزه باشد: همه در آمریکا – از جمله جوامع رنگین پوست، جوامع روستایی و آمریکایی‌های مسن‌تر – اکنون به پهنای باند نیاز دارند.