خدمات پردازش جهانی 300 میلیون دلار پرداخت های مبتنی بر API و پلت فرم مالی تعبیه شده-TechCrunch را افزایش می دهد

تامین مالی جاسازی شده همچنان یکی از موضوعات اصلی در دنیای فناوری فین تک است ، زیرا تعداد زیادی از شرکت های خدمات مالی جدید از API های ساخته شده توسط دیگران برای پرداخت قدرت و سایر معاملات مالی و موارد دیگر استفاده می کنند. در آخرین توسعه ، خدمات پردازش جهانی – یکی از بازیگران بزرگ در ایجاد و راه اندازی این API ها – دور وسیعی از بودجه ، 300 میلیون دلار را تأمین کرده است ، که از آن برای ادامه تجارت خود در سطح جهانی استفاده خواهد کرد. GPS مستقر در لندن (همانطور که مشخص است) در حال حاضر با تعداد زیادی از نامهای بزرگ در 48 کشور جهان کار می کند-مشتریان آن شامل Revolut ، Curve ، Starling Bank ، Zilch ، WeLab Bank و Paidy است-و 1.3 میلیارد معامله را روی پلت فرم خود پردازش کرده است. از سال 2007. در حال حاضر به دنبال دو برابر شدن در گسترش پلتفرم خود و ردپای جغرافیایی آن است.

این پول به صورت سرمایه گذاری از دو شرکت بزرگ VC/PE ، Advent International و Viking Global Investors است که اکنون با هم سهم کنترل کننده ای در این شرکت خواهند داشت. GPS ارزش گذاری را فاش نمی کند – ما درخواست کرده ایم و اگر بیشتر بدانیم به روز می کنیم. وی خاطرنشان می کند که ویزا ، که در اکتبر 2020 مبلغ نامعلومی سرمایه گذاری استراتژیک انجام داد ، همچنان درگیر است.

این معامله به GPS نه تنها یک تزریق نقدی ، بلکه به یک شریک شریک کمک می کند که به پیشرفت استراتژیک در سایر بازارها کمک کرده و به طور بالقوه فناوری بیشتری را به پلت فرم ارائه می دهد. “Joanne Dewar” ، مدیر عامل GPS ، در بیانیه ای گفت: “ما خوشحالیم که با Advent و Viking ، با تجربه عمیق آنها و سابقه پرداخت ها و fintech همکاری می کنیم و دیدگاه جسورانه خود را برای نسل بعدی پرداخت های جهانی به اشتراک می گذاریم.” به

این یکی از سرمایه گذاری های بزرگتری است که در ماه های اخیر در زمینه تامین مالی جاسازی شده انجام شده است ، اما به هیچ وجه تنها آن نیست. یکی دیگر از رقبای بزرگ در همان فضا ، Rapyd ، نیز در اوت سال جاری 300 میلیون دلار جمع آوری کرد. به عنوان یک نقطه مرجع ، ارزش راپید در آن دور 8.75 میلیارد دلار بود. در حال حاضر پرداخت 15 میلیارد دلار ارزش دارد. Railsbank نیز در این تابستان دور بزرگی را برپا کرد. بسته شدن 600 میلیون دلار در اوایل سال جاری ، Stripe (که بر API های پرداخت متمرکز است اما به تنوع بیشتری ادامه می دهد) در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت های فناوری خصوصی در جهان است و بسیاری دیگر نیز در این ترکیب وجود دارد.

دلیل این که بسیاری از آنها اینقدر خوب عمل می کنند دو چیز است: اول ، انفجار خدمات مالی جدید ، اغلب همراه اول ، مصرف کنندگان و مشاغل با تجربیات بصری بیشتر ، خدمات بهتر ، اغلب نرخ های بهتر و طیف وسیعی از گزینه ها برای تناسب با نحوه عملکرد مردم در دنیای امروز. ثانیاً ، بسیاری از خدمات مالی اصلی که در این مارک های جدید اجرا می شوند ، کالایی هستند و در واقع ساخت آنها بسیار دشوار است. این امر باعث ایجاد مجموعه ای از فناوری های پیشرفته شده است که کار سختی انجام داده اند و اکنون این سرویس ها را برای چندین مشتری از طریق API ها تأمین می کنند. از لحاظ تئوری ، هر دو نام تجاری و فناوری مالی تعبیه شده هر بار که مشتری معامله می کند کمی برنده می شود.

در مورد GPS ، این شرکت در آن ترکیب وسیعتر بازیگر مناسبی بوده است. علاوه بر داشتن یک لیست قوی از مشتریان بزرگ ، تا به امروز حدود 190 میلیون کارت فیزیکی و مجازی صادر کرده است که با 95 شریک صادرکننده یکپارچه شده است ، یک شریک بسیار استراتژیک و کلیدی در قالب ویزا پیدا کرده و با موفقیت گسترش یافته است. آسیا و اقیانوسیه و خاورمیانه. دومی به خودی خود قابل توجه است زیرا بسیاری از فن آوری ها منطقه ای شده اند.

بنابراین علاوه بر پیشبرد روند مالی بزرگتر ، این احتمالاً دلیل دیگری است که باعث شده این سرمایه گذاری انجام شود و سرمایه گذاران علاقه مند هستند.

جی پی اس زیرساخت های فناوری پرداخت های کلیدی را فراهم می کند و انقلاب جهانی فناوری را ممکن می سازد. پلت فرم ابری چابک ، انعطاف پذیر و مدرن آنها برخی از نوآورانه ترین موارد استفاده را پیش می برد و به fintech ها امکان می دهد تا از طریق یک API واحد جهانی شوند. ” “با نوآوری مشتری محور خود ، GPS بی سر و صدا در بازارهای کلیدی سراسر جهان با پایگاه مشتری جذاب ، متنوع و جهانی ، موقعیتی پیشرو ایجاد کرده است. به همراه وایکینگ ، ما مشتاقانه منتظر حمایت از تیم رهبری GPS برای توسعه محصولات تجاری و تسریع دسترسی بین المللی آن هستیم. “