حتی با خروج صرافی های رمزنگاری از کانادا، کوین بیس قصد دارد «بازی طولانی» را انجام دهد.

Kraken، Gemini و Crypto.com نیز قصد دارند در این کشور به فعالیت خود ادامه دهند

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، هفته گذشته گفت به دلیل «راهنمای جدید مربوط به استیبل کوین‌ها و محدودیت‌های سرمایه‌گذار ارائه شده به صرافی‌های کریپتو»، خدمات رسانی به مشتریان کانادایی را متوقف خواهد کرد. اما در حالی که صرافی گفته است «روزی» به کشور بازخواهد گشت، خروج آن شکاف بزرگی را پشت سر می گذارد که رقبای آن قصد پر کردن آن را دارند.

Coinbase یکی از بازیگران بزرگ در فضا است که برای انجام این کار برنامه ریزی می کند.

Nana Murugesan، معاون بین‌الملل و توسعه کسب‌وکار در این صرافی، به TechCrunch+ گفت که Coinbase که پس از Binance به‌عنوان صرافی شماره 2 ارز دیجیتال در جهان نزدیک است، برای تجارت باز است. ما همیشه روی انجام یک بازی طولانی تمرکز کرده‌ایم.»

به طور کلی، بازار کریپتو در کانادا بزرگ است، اما با بزرگترین بازار فاصله زیادی دارد. انتظار می‌رود درآمد ارزهای دیجیتال در این کشور در سال 2023 به 1.42 میلیارد دلار بر اساس آمار Statista برسد. و در حال حاضر، حدود 13 درصد از کانادایی‌ها دارای رمزنگاری هستند یا از آن استفاده می‌کنند، که نسبت به سال قبل اندکی کاهش یافته و نسبت به سال 2021، 116 درصد افزایش یافته است، همچنین به ازای Statista.

در اواخر فوریه، مدیران اوراق بهادار کانادا (CSA) شروع به الزام صرافی‌های رمزنگاری به امضای تعهدات قانونی الزام‌آور کردند، در صورتی که در انتظار ثبت نام در آژانس بودند. CSA پس از ورشکستگی تعدادی از پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال، از جمله Voyager Digital، FTX و BlockFi، اقدام کرد.