جوایز 2023 Search Engine Land برای ورود باز است!

برنده شدن در یک جایزه صنعتی می تواند تاثیر زیادی بر نحوه نگاه مشتریان، مشتریان و همکاران به برند شما داشته باشد. دستاوردهای خود را به نمایش بگذارید و برتری حرفه ای خود را با ورود به جوایز سرزمین موتور جستجو جشن بگیرید – بالاترین افتخار در بازاریابی جستجو!

از زمان آغاز به کار، جوایز Search Engine Land از برخی از بهترین‌ها در صنعت جستجو تقدیر کرده است – از جمله تیم‌های داخلی پیشرو در خدمات آموزشی Wiley، T-Mobile، Penn Foster، Sprint و HomeToGo – و نمایندگی های استثنایی سامسونگ، لندز اند، استنلی استیمر، و فراتر. امسال نوبت شماست

دوره ورود 2023 اکنون باز است! در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:

  • جوایز سرزمین موتورهای جستجو از افراد، آژانس ها و تیم های داخلی در جامعه بازاریابی جستجو تجلیل کنید که در اجرای کمپین های بازاریابی جستجوی ارگانیک و پولی برتری نشان داده اند.
  • ویژگی های برنامه امسال 18 دسته منحصر به فرد از بهترین ابتکار کلی SEO / PPC تا آژانس سال… برای بررسی همه آنها اینجا را کلیک کنید.
  • ارسال درخواست آسان تر از همیشه است – فقط یک خلاصه اجرایی را برای ما ارسال کنید که در 750 کلمه یا کمتر، کار ارزشمند شما و تیمتان را در سال گذشته نشان دهد. شما داستانی را که می خواهید بگویید انتخاب می کنید – و داده‌هایی که می‌خواهید وارد کنید.
  • تکمیل درخواست به شما این امکان را می دهد در مورد یک سال کاری چشمگیر با موفقیت ها و درس های آموخته شده آن فکر کنید – تمرینی ارزشمند برای شما و تیمتان.
  • برنده شدن در جایزه زمین موتور جستجو راهی منحصر به فرد، ارزشمند و مقرون به صرفه است سازمان خود را یک قدم جلوتر از رقبای خود قرار دهید، تبلیغات خوبی کسب کنید، روحیه شرکت را تقویت کنید، و بیشتر.
  • درخواست خود را تا 26 می به از قیمت گذاری Super Early Bird لذت ببرید – فقط 395 دلار برای هر ورودی (300 دلار تخفیف در نرخ نهایی!).

فرصت خود را برای شرکت در تنها برنامه جوایز شناخته شده توسط Search Engine Land، انتشارات صنعت رکورد از دست ندهید. ورود خود را از امروز آغاز کنید!