جنرال موتورز قصد دارد مشاغل اشتراک Netflix را تا سال 2030 ایجاد کند-TechCrunch

جنرال موتورز اعلام کرد که انتظار دارد خدمات اشتراک خودرو در سال جاری نزدیک به 2 میلیارد دلار درآمد داشته باشد و تا پایان دهه به 25 میلیارد دلار برسد ، مبلغی که این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرده است که آن را در همان لیگ Netflix قرار می دهد. ، Peloton و Spotify.

این خودروساز دارای 16 میلیون خودرو در جاده در ایالات متحده و کانادا است. حدود یک چهارم این وسایل نقلیه – 4.2 میلیون – دارای مالکانی هستند که هزینه خدمات اشتراک امروز را پرداخت می کنند ، آلن وکسلر ، SVP نوآوری و رشد در GM ، طی سخنرانی در رویداد سرمایه گذاران این شرکت در روز چهارشنبه گفت.

جنرال موتورز انتظار دارد که این تعداد افزایش یابد ، به ویژه هنگامی که خود را برای راه اندازی پلتفرم نرم افزاری Ultifi خود در پایان سال 2023 آماده می کند که باعث افزایش بستر اشتراک و به روزرسانی نرم افزار از طریق هوا می شود.

پلت فرم اشتراک فعلی GM از خدمات مانند OnStar ، زیرمجموعه این شرکت که امنیت داخل خودرو ، خدمات اضطراری و ناوبری را ارائه می دهد ، پشتیبانی می کند.

این شرکت می گوید تمایل متوسط ​​مشتریانش برای انتخاب خدمات متعدد زیاد است. جنرال موتورز با چندین هزار مشتری تحقیقی انجام داد و 45 گزینه مختلف ویژگی و خدمات را به آنها ارائه داد. به طور متوسط ​​، مشتریان مجموعه ای از 25 محصول و خدمات مختلف را انتخاب کردند.

“ما پژوهش نشان می دهد که با این درست مخلوط کردن از متقاعد کننده پیشنهادات ، مشتریان هستند مایل بودن به خرج کردن 135 دلار مطابق ماه بر میانگین برای محصولات و خدمات ، “وکسلر گفت.

تا سال 2030 ، جنرال موتورز پیش بینی می کند که 30 میلیون خودروی خود را در ایالات متحده به فناوری خودروهای متصل داشته باشد و 80 میلیارد دلار بازار قابل سرویس دهی برای آن باقی بگذارد. وکسلر گفت جنرال موتورز قصد دارد درآمد اضافی اضافی 20 تا 25 میلیارد دلار ایجاد کند که 6 میلیارد دلار آن از بیمه و مابقی از خریدهای یکبار مصرف و اشتراک خواهد بود.

جدا از OnStar ، GM قصد دارد مشتریان علاقمند به Maps+را هدف قرار دهد ، یک راه حل ناوبری مبتنی بر برنامه در خودرو ، که در ماه آوریل ارائه شد و می تواند با کنترل صوتی Alexa فعال شود. جنرال موتورز همچنین فرصتی بزرگ برای کسب درآمد از مشتریان تجاری خود ، به ویژه با خدمات موجود خود ، بینش خودرو OnStar می بیند که می تواند به ناوگان ترکیبی GM و غیر GM در مدیریت ناوگان کمک کند.

“فقط این سرویس تنها ملاقات می کند این نیاز دارد از آ عظیم وکسلر گفت. “حundreds از هزاران از متصل ناوگان وسایل نقلیه با داده ها از جانب میلیون ها از سفرها ، و صدها از میلیون ها از مایل ، همه از که داده ها فراهم می کند بزرگ کسب درآمد فرصت ها. ما ایستادن جدا از هم برای این مقیاس از داده ها که ما دارند به کار با، آnd ما طرح به قدرت نفوذ آی تی.”

وکسلر جزئیات بیشتر و KPI های اولیه را در مورد خدمات اشتراک GM ، که به گفته وی “بستر یک فرصت رشد و درآمد مکرر” برای این شرکت است ، مورد تمسخر قرار داد ، و اخبار بیشتری به زودی فردا منتشر می شود.

دیگر اخبار روز سرمایه گذار GM: