جنرال موتورز در حال افزایش سرمایه گذاری خود در زمینه زیرساخت های شارژ برای افزایش اعتماد به خودروهای برقی است – TechCrunch

جنرال موتورز سرمایه گذاری خود را در زیرساخت های شارژ خودروهای برقی تقریباً سه چهارم میلیارد دلار افزایش می دهد تا بتواند رانندگان را مجبور کند که در غیر این صورت از شارژ خودروهای برقی خودداری می کنند.

این خودروساز اعلام کرد که برای دسترسی بیشتر به شارژرهای عمومی ، خانه و محل کار ، تا سال 2025 نزدیک به 750،000،000 دلار هزینه خواهد کرد. این سرمایه گذاری همچنین پیامدهای قابل توجهی برای پروژه Ultium Charge 360 ​​GM دارد.

این اولین باری نیست که جنرال موتورز در زمینه شارژ سرمایه گذاری می کند. این خودروساز سال گذشته از همکاری با EVgo ، یک شرکت شبکه معروف شارژ ، برای نصب بیش از 2700 شارژر سریع DC در طول پنج سال خبر داد.

در نظرسنجی ها به طور مداوم در دسترس بودن شارژ یکی از دلایل اصلی مردد بودن مردم در انتقال به خودروهای برقی است. یک نظرسنجی اخیر از Consumer Reports نشان داد که حدود نیمی از پاسخ دهندگان گفتند “ایستگاه های شارژ عمومی کافی” آنها را از خرید یک EV ممانعت می کند.

آنچه مبهم است این است که آیا این به یک شبکه شارژ اختصاصی – مانند شبکه Supercharging تسلا ، که دارای بیش از 25000 شارژر در نزدیک به 3000 ایستگاه در سراسر جهان است – می پردازد یا این پول به مشارکت دیگری اختصاص می یابد. در طول روز سرمایه گذاران مبنی بر اینکه جنرال موتورز با درآمد حاصل از اشتراک ها و خدمات به یک OEM “یکپارچه عمودی” تبدیل شد ، صحبت های زیادی شد – و GM همچنین اظهار داشت که این سرمایه گذاری به حمایت از ابتکار جدیدی که “Ultium Charge 360” نامیده می شود ، کمک می کند. ما بسیار شبیه به اشتراک هستیم اما باید منتظر ماند و دید.

دیگر اخبار روز سرمایه گذار GM: