جنرال موتورز از ماه آینده ماژول های باتری را در Chevy Bolt EV جایگزین می کند – TechCrunch

جنرال موتورز روز دوشنبه گفت که ماژول های باتری را در خودروهای شورولت بولت EV و Bolt EUV فراخوان شده به محض اینکه ماه آینده تولیدکننده LG Chem تولید سلول ها را در دو کارخانه میشیگان از سر گرفته است ، جایگزین می کند.

ماژول های جایگزین ، که از سلول های باتری لیتیوم یون تشکیل شده اند ، حمل و نقل آنها را از اواسط اکتبر به نمایندگی ها آغاز می کنند. مالکان Chevy Bolt EV قادر خواهند بود خودروهای خود را به نمایندگی ببرند ، جایی که ماژول های قدیمی با مدلهای جدید جایگزین می شوند.

جنرال موتورز در ماه آگوست تولید Chevy Bolt EV و EUV را به دلیل کمبود بسته باتری مربوط به فراخوان ایمنی گسترده این دو خودروی برقی متوقف کرد. زمان توقف تولید دو بار از آن زمان تمدید شد. بسته های باتری در EV ها از ماژول ها تشکیل شده است.

فراخوان ، که شامل تمام مدلهای Chevy Bolt EV و EUV ساخته شده از سال 2017 است ، پس از آنکه خودروساز دو نقص تولیدی در سلول باتری – یک زبانه آند پاره شده و جداکننده تاشو – که می تواند خطر آتش سوزی را افزایش دهد ، صادر شد. خطر آتش سوزی باعث شد جنرال موتورز به صاحبان بولت توصیه کند خودرو را در حالت 90٪ محدودیت شارژ قرار دهند ، از اتمام باتری زیر 70 مایل دور نشوند و خودرو را بیشتر شارژ کنند. جنرال موتورز هنوز به مالکان توصیه می کند که Bolt EV و EUV خود را بلافاصله پس از شارژ در بیرون پارک کنند و خودروها را در طول شب در داخل خانه شارژ نکنند.

ال جی فرایندهای تولید جدیدی را در دست اجرا دارد و با GM برای بهبود برنامه های تضمین کیفیت خود کار کرده است تا اطمینان حاصل شود که باتری هایش به جلو حرکت می کند. جنرال موتورز گفت که تامین کننده باتری این فرآیندهای جدید را در سایر تأسیسات تامین کننده سلول به خودروساز آغاز خواهد کرد.

داگ پارکس ، معاون اجرایی توسعه محصولات زنجیره ای خرید و عرضه جهانی جنرال موتورز ، در بیانیه ای اعلام کرد که از سرگیری تولید ماژول باتری اولین گام است. با این حال ، مشکل Chevy Bolt EV جنرال موتورز به طور کامل حل نشده است. شرکت باید فرآیند جایگزینی همه پیچ های فراخوانده را تکمیل کند و به صاحبان این اطمینان اطمینان دهد که خودروها برای شارژ و پارک ایمن هستند.

GM روی یک بسته نرم افزاری تشخیصی پیشرفته جدید برای کمک حساب می کند. این شرکت اعلام کرد که بسته نرم افزاری را که باید توسط نمایندگی ها نصب شود ، در 60 روز آینده راه اندازی می کند. نرم افزار تشخیصی برای تشخیص ناهنجاری های خاصی که ممکن است نشان دهنده خرابی باتری در Bolt EVs و EUV ها باشد ، با نظارت بر عملکرد باتری طراحی شده است.

به گفته GM ، این نرم افزار به مشتریان در مورد هرگونه ناهنجاری هشدار می دهد ، زیرا مشتریان می توانند پس از اتمام تمام مراحل تشخیصی ، به حالت شارژ 100٪ بازگردند.

جنرال موتورز که قصد دارد تا سال 2030 30 خودروی برقی جدید به مجموعه جهانی خود اضافه کند ، همچنین باید سلول های باتری مورد نیاز خود را برای تغذیه این خودروها ایمن کند. LG شریک اصلی و قدیمی آن در این تلاش است. پارکس گفت جنرال موتورز “برای دستیابی به منبع اضافی باتری به همکاری شدید با ال جی ادامه خواهد داد.